شیشه درب لیفان x70 همانند شیشه عقب لیفان x70 از نوع سکوریت و تک لایه هستند. شیشه درب جلو و درب عقب لیفان ایکس 70 از لحاظ ابعاد و اندازه کاملا با هم تفاوت دارند. اما از لحاظ متریال تولیدی مشابه هم هستند. قیمت شیشه درب جلو و درب عقب ایکس 70 نیز در نمونه های داخلی مشابه هم هستند. اما در نمونه ی اصلی کمی با هم تفاوت قیمت دارند.

شیشه-درب-لیفان-x70

قیمت شیشه درب لیفان x70

قیمت شیشه درب جلو lifan x70قیمت شیشه درب عقب lifan x70
تماس بگیرید!تماس بگیرید!

قیمت درج شده در جدول بالا ممکن است تغییر کرده باشد بهتر است برای استعلام قیمت دقیق و به روز با عبدالهی گلس تماس بگیرید!

شیشه های سکوریت (شیشه درب لیفان ایکس 70 ) هم در برابر ضربه و هم در برابر حرارت مقاومت بالایی دارند. چون

این شیشه ها ابتدا در برابر حرارت بالا قرار می گیرند و سپس در برابر شوک سرد قرار میگیرند که باعث می شود مقاومت این شیشه ها بیشتر شود..

شیشه درب جلو شیشه درب عقب لیفان ایکس 70 از جمله قطعات مهم و حیاتی خودرو محسوب می شود. که این شیشه علاوه بر دید بهتر راننده برای تهیویه هوای داخل کابین نیز کاربرد دارد.به خصوص در شرایط محیطی مانند گرما سرما باد و باران و… بسیار کاربرد دارد…

شیشه درب جلو لیفان x70

این شیشه ها به گونه ای طراحی می شوند که در طراحی آیرودینامیک خودرو نیز نقش مهمی دارند. طراحی خمیده و متناسبی که دارد و تفاوت عمده این شیشه با شیشه درب عقب که به صورت کشیده تر و بررگ تر از درب عقب می باشد. شیشه درب جلو لیفان دارای یو وی یعنی محافظ پوست در برابر آفتاب است. اما برای بالا بردن این درصد شما می توانید شیشه های جانبی این خودرو را با برچسب دودی کنید.

بهترین مارک برچسب شیشه دودی ماشین برند استیکو و جردن است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بهترین مارک برچسب شیشه دوی ماشین می توانید مقاله ای که در این مورد آماده کردیم را مطالعه فرمایید…

خرید-شیشه-درب-لیفان-x70

شیشه درب عقب لیفان x70

معمولا شیشه های درب عقب کوچک تر از شیشه درب جلو و برای سرنشینان کابین عقب طراحی می شود. شیشه های جانبی لیفان ایکس 70 علاوه بر دید بهتری که برای راننده می سازد یکی از قسمت های ایمنی خودرو نیز محسوب می شود.

زمانی که شیشه درب جلو و یا شیشه درب عقب لیفان ایکس 70 دچار آسیب جدی شود باید فورا آن را تعویض کنید چون علاوه بر شرایط محیطی مانند باد و باران و گرد و غبار در صورتی که پارکینگ نداشته باشید امکان دزدی نیز وجود دارد.

ضمن اینکه باید بدانید شیشه های جانبی لیفان ایکس 70 قابلیت ترمیم پذیری ندارند. و به محض شکست تنها راه حل تعویض شیشه است.

شیشه-درب-جلو-لیفان-ایکس-70

نحوه ی نصب شیشه درب لیفان ایکس 70 :

ابتدا باید قاب رودری لیفان ایکس 70 را باز کنید شیشه خرده های داخل قاب را با دستگاه باد و جاروبرقی تمیز کنید. زمانی که محل نصب کاملا عاری از هر گونه خرده شیشه و پلیسه شد. می توانید شیشه ی جدید را داخل قاب قرار دهید..فقط قبل از بستن کامل رودری یکبار بالابر ها و قرار گیری صحیح شیشه را امتحان کنید ..

انتخاب تکنسین ماهر جهت نصب و تعویض شیشه های لیفان ایکس 70 بسیار مهم است. تخصص در این زمینه حرف اول را می زند. چون شیشه اصلی باشد یا متفرقه نصاب باید بتواند به گونه ای شیشه را نصب کند که گویی همانند تولید کارخانه کار را انجام داده است. و هوا و باد و باران از درز شیشه ها وارد کابین نشود…یا شیشه هنگام بالا و پاین شدن پس از نصب کند و کج و کوله نباشد.