شیشه درب لیفان x60 همانند شیشه عقب لیفان x60 از نوع سکوریت که تک لایه اما مقاوم است. شیشه درب جلو لیفان ایکس 60 با شیشه درب عقب لیفان ایکس 60 از لحاظ ابعاد و اندازه و شکل ظاهری تفاوت دارد. اما از لحاظ قیمتی و متریال تولیدی مشابه هم هستند.

شیشه-درب-لیفان-ایکس-60

قیمت شیشه درب لیفان x60

قیمت شیشه درب جلو لیفان ایکس 60 اصلی 22/000/000 ریال
قیمت شیشه درب عقب لیفان ایکس 60اصلی 22/000/000 ریال
قیمت شیشه درب عقب لیفان ایکس 6012/000/000 ریال
قیمت شیشه درب جلو لیفان ایکس 6012/000/000 ریال

قیمت شیشه بغل لیفان ایکس 60درج شده در جدول بالا با کمی نوسان قیمت مواجه است. به همین منظور جهت استعلام قیمت به روز و دقیق از شیشه درب لیکس 60 حتما تماس بگیرید!

شیشه درب جلو و شیشه درب عقب ایکس 60 هر دو از نوع سکوریت هستند که برای تولید این شیشه ها ابتدا باید در برابر حرارت بالا و سپس در دمای بسیار پایین شوک سر داده شوند.

زمانی که این شیشه در اثر برخورد شی ای تصادف و .. یا هر چیز دیگری به شکست منجر شود تنها راه تعویض شیشه درب است.

چون این شیشه هنگام شکست به تکه های ریز و غیر تیز تبدیل می شودو که به سرنشینان آسیب نمی رساند. اما قابلیت ترمیم هم ندارد.

شیشه-درب-جلو-لیفان-x60-اصلی

شیشه درب جلو لیفان x60

بر روی شیشه درب جلو لیفان x60 خبری از لچکی نیست و شیشه کاملا یک تکه و درابعاد بزرگتر و کشیده تری نسبت به درب عقب است.رنگ شیشه درب جلو سبز رنگ طراحی شده است. که دارای یو وی محافظ در برابر اشعه ی آفتاب است.اگر می خواهید در صد یو وی را بالا ببرید می توانید از برچسب های دودی استفاده کنید.

بهترین مارک برچسب شیشه دودی ماشین برند استیکو و جردن است. که در درصد ها متفاوت تولید و طراحی شده و شما می توانید بر اساس سلیقه و خواست خودتان انتخاب کنید که با چه درصدی شیشه جانبی لیفان ایکس 60 شما دودی شود.

شیشه درب عقب لیفان x60

بر روی شیشه درب عقب لیفان ایکس 60 لچکی مثلثی شکلی طراحی شده است. توجه کنید که لچکی با شیشه روستونی تفاوت دارد. لچکی ، شیشه ای است که روی درب قرار دارد و به همراه درب باز و بسته می شود. اما شیشه روستونی به صورت ثابت روی ستون جلو و یا عقب که بالای گلگیر قرار دارد.

در برخی خودرو ها لچکی روی درب جلو و در برخی دیگر روی درب عقب قرار دارد. که بر روی شیشه لیفان ایکس 60 درب عقب یک لچکی طراحی شده است.

نحوه ی نصب شیشه درب لیفان ایکس 60 به شرح زیر است:

ابتدا باید قاب رودری شیشه درب عقب ایکس 60 را باز کنید و سیم متصل بین بالابر و رودری را قطع کنید.. سپس شیشه خرده های داخل قاب و پلیسه ها را توسط جاروبرقی و باد تمیز کنید…

زمانی که محل نصب کاملا تمیز شد می توانید شیشه ای که از قبل آماده کردید را در داخل قاب قرار دهید. و قبل از بستن کامل رودری یکبار شیشه ها را بالا و پایین کنید تا از درست قرار گرفتن شیشه و عملکرد بالابر ها اطمینان حاصل کنید.

مدت زمان نصب شیشه درب جلو و درب عقب لیفان ایکس 60 چند دقیقه است؟

حدود 45 دقیقه زمان برای نصب هر شیشه درب به صورت جدا گانه در نظر بگیرید!

آیا نصب در محل برای شیشه های بغل لیفان x60 دارید؟

بله نصب در محل برای انواع شیشه های لیفان ایکس 60 در 22 گانه ی تهران فراهم است.

ارسال شیشه درب جلو لیفان ایکس 60 و درب عقب ایکس 60 به شهرستان دارید؟

بله ارسال شیشه های بغل لیفان ایکس 60 به سراسر کشور فراهم است.