شیشه درب فونیکس fx از نوع سکوریت و در 4 مدل شیشه درب جلو فونیکس fx راست و چپ و شیشه درب عقب فونیکس fx راست و چپ طراحی شده است.

قیمت شیشه ها در درب جلو و عقب کمی باهم تفاوت دارند که در ادامه به قیمت شیشه درب این خودرو و نحوه ی نصب و تعویض آن می پردازیم.

ضمنا شیشه درب جلو در برخی از فونیکس ها از نوع لمینت طراحی شده است. که از لحاظ ابعاد و اندازه نیز با سایر شیشه های درب جلو فونیکس تفاوت دارد.

شیشه-درب-جلو-لمینت-فونیکس-fx

قیمت شیشه درب فونیکس fx

قیمت شیشه درب جلو لمینت fonix fx+ نصب 75/000/000 ریال
قیمت شیشه درب جلو سکوریت fonix fx ایرانی +نصب 12/000/000 ریال
قیمت شیشه درب جلو سکوریت فونیکس fx اصلی + نصب 27/000/000 ریال
قیمت شیشه دب عقب fonix fx اصلی + نصب 23/000/000 ریال
قیمت شیشه درب عقب فونیکس fx ایرانی + نصب 12/000/000 ریال
لیست قیمت شیشه اتومبیل فونیکس fx

شیشه درب جلو فونیکس fx

در دو مدل لمینت و سکوریت طراحی و تولید شده است. و هر دو مدل آن در شیشه اتومبیل عبدالهی موجود است. شیشه درب جلو سکوریت این خودرو فاقد سوراخ و در ابعادی بزرگتر از نونه ی لمینت است.

اما شیشه درب جلو لمینت این خودرو در قسمت پایین شیشه دو پایه ی فلزی مشاهده می شود که طریقه ی نصب آن نیز با نوع سکوریت تفاوت دارد.

در نصب شیشه درب جلو سکوریت fx نیازی به چسب پلی اورتان نیست . در صورتی که برای نصب شیشه درب جلو لمینت fx باید از چسب پلی اورتان استفاده شود. که به همین دلیل در پایان کار چون چسب هنوز تازه است نمی توان شیشه را بالا و پایین کرد و باید صبر کنید تا چسب کاملا خشک شود.

شیشه-درب-جلو-سکوریت-فونیکس-fx

همیشه گفتیم شیشه های لمینت قابلیت ترمیم پذیری دارند چون شیشه های آن به صورت یکپارچه به هم می چسبند.

آیا شیشه درب لمینت fonix fx را نیز می توان ترمیم کرد؟

بله در صورتی که ترک کم باشد می توان ترمیم کرد اما اصلا ارزش ترمیم ندارد چون این شیشه مانند شیشه جلو فونیکس fx نیست که ثابت و بدون حرکت باشد..

شیشه دزب مداوم بالا و پایین می شود به همین دلیل با ترمیم شاید دو روز هم دوام نیاورد.

شیشه درب عقب فونیکس fx

بر خلاف شیشه درب جلو ، شیشه درب عقب فقط نوع سکوریت دارد و در دو مدل اصلی و ایرانی تولید و در بازار موجود است.

رنگ شیشه درب جلو و درب عقب در هر دو نوع سکوریت و لمینت سبز طراحی شده است.در صورتی که شما تمایل به دودی کردن شیشه بغل فونیکس دارید می توانید از نصب شیشه دودی سیار بهره مند گردید و یا اگر برای نصب شیشه به شیشه اتومبیل عبدالهی می خواهید مراجعه کنید از قبل اطلاع دهید تا توسط دودی کار برای شما وقت رزرو شود.

هزینه ی دودی کردن شیشه اتومبیل فونیکس fx با فونیکس تسگو 8 پرو شاید متفاوت باشد. و این به دلیل خمیدگی های که در شیشه ی هر خودرو با دیگری تفاوت دارد.

شیشه-درب-عقب-سکوریت-فونیکس-fx

قیمت شیشه دودی 50 درصد یا شیشه دودی 70 درصد تفاوت دارد. اما تفاوت اصلی بر نوع برجشتگی های شیشه یه اضافه نوع رول دودی که انتخاب می کنید مثلا رول دودی استیکو یا جردن و … هر کدام تفاوت قیمت دارند.

حالا این که کمدام برند از دیگری بهتر است؟ می توانید مقاله ی بهترین مارک برچسب شیشه دودی ماشین چیست؟ را بخوانید.

نصب شیشه درب فونیکس fx

برای نصب شیشه درب جلو سکوریت و درب عقب نیازی به چسب پلی اورتان نیست و کافیه شیشه را بین دو پایه ی پلاستیکی قرار دهید که بالای بالابر درب قرار دارد.

تنها نکته ای که وجود دارد هنگام جا انداختن شیشه در داخل قاب به اطراف نخورد یعنی ضربه به آن وارد نشود .

اما طریقه ی نصب شیشه درب جلو لمینت فونیکس کاملا تفاوت دارد و با چسب پلی اورتان در انتها کار باید شیشه را نصب کنند.