شیشه درب بی ام و 528i از نوع سکوریت و در ابعاد و اندازه های متفاوت طراحی شده است. یعنی شیشه درب جلو از لحاظ ابعاد و اندازه با شیشه درب عقب و حتی در سمت های مختلف متفاوت است. در ادامه می خواهیم به قیمت شیشه درب بی ام و نحوه ی نصب آن بپردازیم.

شیشه-درب-بی-ام-و-528i

قیمت شیشه درب بی ام و 528i

قیمت شیشه درب جلو bmw 528i اصلی قیمت شیشه درب جلو bmw 528i شرکتی قیمت شیشه درب عقب بی ام و 528i اصلی قیمت شیشه درب عقب بی ام و 528i شرکتی
110/000/000ریال15/000/000 ریال90/000/000 ریال16/000/000 ریال
لیست قیمت شیشه بی ام و 528

شیشه درب جلو بی ام و 528i

رنگ شیشه درب جلو بی ام و 528 تنها سبز طراحی شده است. در صورتی که شیشه درب عقب در دو طیف رنگی تولید و طراحی شده است.

اگر شیشه درب جلو خودرو بی ام و شما سبز رنگ است و شیشه درب عقب آن به رنگ دودی طراحی شده است . می توانید برای دودی کردن شیشه اتومبیل بی ام و خود از رول برچسب دودی استفاده کنید.

هزینه ی دودی کردن شیشه اتومبیل بی ام و در مدل های مختلف متفاوت است. مه علت این تفاوت وجود خم در برخی شیشه ها است که ظرافت کار را بالا می برد و سختی کار زیاد می شود.

شیشه-درب-ی-ام-و-528-سبز

شیشه درب عقب بی ام و 528i

رنگ شیشه درب عقب بی ام و 528 هم دودی و هم سبز طراحی شده است . که بر اساس نظمی که در تولید شیشه های خودرو دیده می شود. اگر شیشه عقب بی ام و 528 دودی بود شیشه درب عقب چپ و راست نیز دودی می شود.

و اگر شیشه عقب بی ام و 528 سبز طراحی شده بود شیشه درب عقب بی ام و چپ و راست نیز دودی می شود.

این یک قاعدع کلی در تولید شیشه های خودرو است معمولا شیشه عقب با شیشه درب عقب یک رنگ و از یک نوع جنس طراحی می شود.

ضمنا اگر خودرو شما با کد فنی شیشه سبز تولید شده و تمایل به دودی کردن شیشه های بی ام و خود هستید می توانید با 02177196143 تماس بگیرید. تا اول وقت دودی کار سیار ما با شما تماس بگیرند.

علت تفاوت قیمت شیشه بغل بی ام و 528 در چیست؟

دلال در خودرو امری طبیعی و جافتاده در کشور ماست. این دلالی سراسر کشور فراگیر شده است. به خصوص در شیشه اتومبیل این موضوع هر روز به چشم می خورد.

حتما با تنوع قیمت شیشه بغل بی ام و 528 آشنا شدید. این همه تنوع قیمت خریدار را واقعا گیج می کند . و قدرات تصمیم گیری شخص با تزلزل مواجه می شود.

ما به شما توضیح می دهیم که جریان چیست و شما باید چکار کنید تا بتوانید درست انتخاب کنید.

درست ترین کار مراجعه حضوری به یک شیشه اتومبیل معتبر است که هم شیشه ی اصلی را موجود دارد و هم نمونه ی ایرانی و شما همزمان دو شیشه را از نزدیک مشاهده کنید.

تفاوت کیفیت ها که شامل خم شیشه شفافیت شیشه و…. می شود به سادگی با کنار هم گذاشتن دو شیشه نمایان می شود.

اما مسلما اگر همان دو شیشه را تک تک به شما نشان دهند متوجه اصلی بودن کار نخواهید شد.

دلال شیشه اتومبیل شیشه ی ایرانی را به جای اصلی شما نشان می دهد اما قیمت را به شما کمتر از نمونه ی اصلی اعلام می کند تا شمارا جذب کند.

مشتری که تجربه و آگاهی ای در این مورد ندارد باور می کند و هزینه ی بسیار زیادی را بابت شیشه ی داخلی پرداخت کرده است.

نصاب خوب نعمتی است که هر جایی پیدا نمی شود. چون هم باید کارش عالی باشد و هم وجدانش مردانه باشد.