شیشه جلو کیا کارنز از نوع لمینت 3 لایه که لایه ی میانی آن از نوع پلیمری و دو لایه ی دیگر از جنس شیشه معمولی و یا سکوریت می تواند باشد فرقی ندارد. تنها لایه ی میانی آن شیشه ی لمینت را تبدیل به ویژگی خاصی که دارد می کند. شیشه جلو این خودرو در دو مدل سنسور دار و فقط پایه آینه (بدون سنسور ) طراحی می شود. ما امروز می خواهیم در مورد شیشه جلو کیا کارنز و قیمت این شیشه بحث و بررسی کنیم .

و به شما بهترین ترمیم کننده ی شیشه اتومبیل کارنز و بهترین نصاب خودرو های وارداتی را معرفی کنیم.

توجه کنید شیشه هر خودرویی در نمونه های داخلی در یک حدود قیمت هستند مثلا شیشه جلو سانتافه با شیشه جلو اسپورتیج در نمونه ی داخلی تقریبا مشابه هم هستند. اما در نمونه های چینی و اروپایی و اصلی کاملا تفاوت قیمت دارند.

قیمت-شیشه-جلو-کیا-کارنز-ایرانی

قیمت شیشه جلو کیا کارنز

قیمت شیشه جلو kia karenz خارجی 82/000/000 ریال
قیمت شیشه جلو kia karenz تولید داخلی 48/000/000 ریال
لیست قیمت شیشه کارنز به همراه نصب درج شده است.

قیمت های درج شده در جدول بالا با افزایش قیمت دلار افزایش می یابد. برای اطلاع از قیمت به روز شیشه جلو این خودرو بهتر است با شیشه اتومبیل عبدالهی تماس بگیرید.

نصب-شیشه-جلو-کیا-کارنز

شیشه های لمینت قابلیت ترمیم پذیری دارند که در چهار چوب قانون و قواعدی هستند. یعنی این شیشه موقع شکست به اطرف پرتاب نمی شود بلکه به صورت یکپارچه به هم می چسبند.

تعویض شیشه جلو کیا کارنز

ویدیو بالا مربوط به تعویض شیشه جلو خودرو کارنز است که این مدل فاقد سنسور نور و باران است و تنها پایه آینه دارد. ظاهر ترک را مشاهده کنید به نوعی است که نمی توان آن را ترمیم کرد و باید جهت تعویض این شیشه اقدام کرد.

اگر به مراحل ویدیو دقت کنید استفاده به جا و درست از قطعات را مشاهده می کنید. برای در آوردن شیشه kia karenz از تیغ شیشه درار استفاده می کنیم. و برای استفاده از چسب پلی اورتان از تفنگی مخصوص استفاده می شود تا راحت تر بتوان چسب را روی نوار قرار دارد.

نحوه ی قرار گیری این شیشه روی بدنه و نحوه ی قرار گیری چسب روی نوار از موارد مهمی است که باید نصاب به آن توجه بسیار داشته باشد.

اگر چسب زیاد روی شیشه جلو kia karenz کشیده شود موقع قرار دادن شیشه روی بدنه اضافی چسب از دور شیشه بیرون می زند و وجهه ای ناخوشایند دارد. اگر چسب بریده بریده زده شود ممکن است شیشه به درستی روی نوار نچسبد و هنگام مراجعه به کارواش آب از دور نوار شیشه جلو kia karenz وارد کابین شود.

شیشه-جلو-کیا-کارنز2

ترمیم شیشه جلو کیا کارنز

گاهی اوقات افراد می خواهند هر جور شده شیشه را ترمیم کنند برخی به دلیل پرداخت هزینه ی کمتر و برخی به دلیل ترس از آب بندی شیشه karenz پس از تعویض ..

روی صحبتم اول با آن دسته افرادی هست که برای هزینه ی کمتر اصرار به ترمیم دارند:

اگر شیشه شما حد مجاز ترمیم عبور کند و شما اصرار به ترمیم داشته باشید یا اصلا امکان پذیر نیست یا در حدی است که نهایتا برای چند روز تعویض شیشه را عقب انداختید . با این وجود هم باید هزینه ی ترمیمم بپردازید و چند روز بعد هزینه ی تعویض که می شود 2 بار هزینه ….

روی صحبتم دوم با آن دسته افرادی هست که ترس از عدم آب بندی صحیح دارند..

اگر به نصابی بی تجربه و ناشی بسپرید دقیقا ترس شما به یقین تبدیل می شود… اما اگر برای تعویض شیشه به یک جایی مطمئن مراجعه کنید دیگر نیاز نیست که دلهره داشته باشید چون یقینا عین فابریک نصب می شود.

ترمیم ترک شیشه جلو kia karenz بر اثر سنگ خوردگی و یا برخورد شیش ای سخت و یا حوادث ناگوار مانند تصادف و.. می تواند باشد.

هزینه ی ترمیم ترک شیشه جلو kia karenz بین 400 الی 1 میلیون تومان متغیر است.