شیشه جلو اکسنت از نوع لمینت دور مشکی و فاقد سنسور نور و باران است. تنها یک پایه آینه روی شیشه جلو وسط بالا قرار دارد. که جهت نصب آینه طراحی می شود.ما در این مقاله به شما بهترین نصاب و بهترین ترمیم کننده ی شیشه اتومبیل را معرفی می کنیم.

شیشه-جلو-اکسنت-فابریکی

قیمت شیشه جلو اکسنت

قیمت شیشه جلو accent ایرانی + نصب 38/000/000 ریال
قیمت شیشه جلو accent ایرانی با متریال چینی + نصب 45/000/000 ریال
قیمت شیشه جلو accent چینی + نصب 70/000/000 ریال
قیمت شیشه جلو accent اصلی+ نصب 230/000/000 ریال
لیست قیمت شیشه اکسنت

شیشه جلو این خودر در 4 مدل تولید و طراحی می شود . که دو مدل آن ایرانی است اما با این تفاوت که در مدل ایرانی اولی کلا تولید داخل است حتی متریال اصلی آن نیز ایرانی است. اما در مدل ایرانی دوم متریال آن چینی است اما در ایران تولید می شود .مدل سوم اصلی فابریک خودش است و مدل چهارم کلا چینی است یعنی هم متریال و هم تولید برای چین است.

تعویض شیشه جلو اکسنت

ویدیو بالا مربوط به تعویض شیشه جلو هیوندای اکسنت است که توسط کادر مجرب عبدالهی نصب و تعویض می گردد. همانطور که مشاهده می کنید این شیشه کاملا ساده و بدون آپشن است.

و اگر به ظاهر شیشه دقت کنید ترک در حدی است که نمی توان آن را ترمیم کرد. برخی افراد از تعویض شیشه هراس دارند که نکند شیشه مانند روز اولش روی بدنه نصب نشود و مشکل آب بندی پبدا کند.

شاید تصورتان این باشد که آب بندی شیشه به خود شیشه مرتبط است در صورتی که به مهارت نصاب وابسته است. اگر نصاب کاربلد باشد و خم و چم کار دستش باشد. شیشه را مانند فابریک کارخانه نصب می کند.

فراموش نکنید که نوع چسب و نحوه ی چسب کاری به شدت اهمیت دارد. به دست نصاب ما دقت کنید اگر نحوه ی چسب کاری غیر از این باشد. ممکن است چسب درست روی نوار قرار نگیرید. و یا از دور نوار بیرون بزند…

قیمت-شیشه-جلو-اکسنت-2010

ترمیم شیشه جلو اکسنت

برای ترمیم ترک شیشه جلوی ماشین ، ترک باید بین یک عدس تا یک سکه باشد . در این صورت می توان به ترمیم شیشه پرداخت که البته نوع ترک باید توسط کارشناس شیشه اتومبیل بررسی شود.

گاهی اوقات ترک از نظر شما بسیار ناچیز است و تصور می کنیم که با ترمیم رفع می شود در صورتی که از دید کسی که کارش ترمیم شیشه است.. این ترک رونده است و ممکن است پس از مدت کوتاهی دهن باز کند و موجب شود تا شما مجدد مجبور به مراجعه شوید که این بار باید برای تعویض اقدام کنید.

در این صورت شما باید دو بار هزینه پرداخت کنید. اما اگر با نظر کارشناس پیش روید مطمئنا بهترین راه را پیش روی شما می گذارد.

برعکس این مورد هم بوده شخص برای تعویض اقدام کرده اما ترک شیشه در حدی ناچیز بوده که خود نصاب شیشه اتومبیل ما پیشنهاد ترمیم می دهد چون واقعا ترک شیشه با ترمیم رفع می شود و اصلا اثری از ترک دیده نمی شود.

هزینه ی ترمیم شیشه جلو accent از 400 هزار تومان تا 1 میلیون تومان متغیر است. بستگی به نوع ترک قیمت تغییر می کند.

شیشه-جلو-اکسنت-2015

نصب شیشه جلو اکسنت

مدت زمان نصب شیشه جلو accent چقدر است؟

حدود 45 دقیقه زمان برای نصب شیشه جلو accent و 15 دقیقه زمان برای نظافت خرده شیشه های و پلیسه های accent در نظر بگیرید.

آیا ارسال شیشه جلو accent به شهرستان دارید؟

بله ارسال شیشه جلو accent به سراسر کشور فراهم است.

نصب در محل برای شیشه جلو accent قبول می کنید؟

بله نصب سیار برای انواع شیشه های هیوندا مانند شیشه جلو accent در محدوده ی تهران انجام می شود.

ضمانت نصب و آب بندی برای شیشه جلو accent می دهید؟

بله ضمانت کامل بابت تعویض و آب بندی می دهیم اما شکست شیشه اکسنت شامل گارانتی نمی شود.

علت تفاوت قیمت شیشه جلو اکسنت در بازار چیست؟

نمونه های تولید داخلی اکسنت در بازار موجود است که برند های برتر شامل :آسیا ، امید، سپهر گیلان و سایپا شیشه و..

می باشد. اما برخی شیشه های بی کیفیت نیز در بازار موجود است که ارزش نصب ندارد و شخص برای سود بیشتر از آن شیشه ها برای فروش به افراد نا آگاه استفاده می کند.

برای جلوگیری از این اتفاقات باید به یک شیشه اتومبیل معتبر مراجعه کنید که شناخته شده باشد و دارای نصاب متخصص و با تجربه نیز باشند که کار شما را به خوبی انجام دهند هم از لحاظ آب بندی و هم از لحاظ تمیزی کار اطراف شیشه چسب دیده نشود.