با ما همراه باشید برای معرفی شیشه بی ام و I8 کوپه و نحوه خرید به صرفه و از طرفی باکیفیت خوب این شیشه ، آیا می دانستید برای هر کاری بهتر است ابتدا در مورد آن اطلاعاتی را کسب کنید عبدالهی گلس می خواهد در این مقاله در باره شیشه جلو I8شیشه عقبI8شیشه درب های جلو I8شیشه درب های عقب I8شیشه لچگی I8شیشه سقفI8 صحبت کنیم اگر شما نیز مشتاق به کسب اطلاعات درباره ی این شیشه ها هستید تا انتهای این مقاله با ما باشید.

BMW-I8

بی ام و تولید کشور آلمان می باشد. شرکت بی ام و یکی از بهترین شرکت های خودرو سازی در دنیا می باشد.

شیشه ماشین بی ام و (BMW) I8 مدل 2015

در بین خودرو های بی ام و بد وجود ندارد اگر شما می خواهید بدانید در بین مدل های بی ام و i8 کوپه کدام مدل بهتر است باید به شما بگوییم که مدل 2015 جز بهترین مدل این خودرو محسوب می شود. اما این بدان معنی نیست که دیگر مدل های آن بد باشد خیر اصلا چنین نیست. بی ام و بنز ابر قدرت خودروهای دیگر محسوب می شوند.

شیشه جلو بی ام و (BMW) I8 مدل 2015

لازم به ذکر است که شیشه های جلو آی 8 دارای تنوع است و آپشن های شیشه در هر نوع متفاوت است به طور مثال در یک مدل شیشه آی 8 سنسور نور و باران و هد آپ نیز می باشد و رنگ شیشه به رنگ سبز سولار است. که مدل دیگر که تمام این ویژگی را دارد به اضافه تابلو رادار بین خطوط هم دارد.

شیشه درب ها بی ام و (BMW) I8 مدل 2015

در مورد شیشه های درب باید عرض کنم که این تنوعی که در شیشه جلو بود را ندارد اما همان شیشه هم اصلی دارد و هم متفرقه برای نصب شیشه درب بی ام و i8 می توانید با شیشه اتومبیل عبدالهی تماس بگیرید.

02177196143

لچکی بی ام و (BMW) I8 مدل 2015

آیا می دانستید این خودرو دو نوع لچکی دارد؟ بله یک لچکی متحرک که قابلیت بالا و پایین شدن دارد و یک لچکی که به دلیل جایی که قرار دارد نمی تواند متحرک باشد و تفاوت آن ها در مدل کروک و کوپه می باشد .مسلما در مدل کوپه لچکی ثابت می ماند و در مدل کروک قابلیت حرکت دارد.

شیشه عقب بی ام و (BMW) I8 مدل 2015

به دلیل اینکه بی ام و i8 هم کوپه دارد و هم کروک شیشه ها در دو مدل متفاوت است به غیر شیشه درب بقیه شیشه ها با هم فرق دارند.در مورد شیشه جلو هم بستگی به نوع و آپشن ها دارای دونوع شیشه متفاوت است. اما شیشه عقب آیا شیشه عقب نیز متفاوت است؟ بله شیشه عقب نیز دارای دو مدل است.

در آی 8 کوپه این شیشه دارای شیشه ثابت و همچنین سنسور هیتر و آنتن نیز دارد. اما در مدل کروک شیشه عقب بی ام و i8 ثابت نیست و قابلیت جمع شدن در صندوق عقب را دارد.لازم به ذکر است که با وجود متحرک بودن این شیشه اما شیشه دارای سنسور بخار نیز می باشد.

سانروف بی ام و (BMW) I8 مدل 2015

در مدل های کوپه آی 8 سانروف مشاهده می شود که متاسفانه این سانروف در مدل های کروک وجود ندارد .شیشه سانروف معمولا به رنگ دودی و از جنس سکوریت است.

قیمت شیشه جلو ب ام و آی 8 کوپه(bmw i8 Coupe)

برای مشاهده قیمت نصب و تعویض شیشه بی ام و i8 می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید:

02177090652

02177196143

شیشه-I8-کوپه

قیمت تعویض شیشه جلو ب ام و آی 8 کوپه(bmw i8 Coupe)

معمولا هزینه تعویض شیشه ناچیز است و قیمت شیشه همیشه بیشتر از نصب و تعویض است اگر می خواهید هزینه تعویض این شیشه را بدانید می توانید در بخش نظرات این سوال را از ما بپرسید تا مطابق روز قیمت تمام شده را به شما اطلاع دهیم. در غیر این صورت می توانید با شیشه اتومبیل عبدالهی تماس بگیرید.

تعویض شیشه جلو ب ام و آی 8 کوپه(bmw i8 Coupe)

شیشه اتومبیل عبدالهی علاوه بر خدمات حضوری خدمات سیار نیز دارد در صورت تمایل برای نصب سیار شیشه بی ام و شما خدمت می رسند و در کمترین زمان ممکن شیشه بی ام و شما را نصب می کنند.توجه کنید که یکی از عوامل مهم در نصب چسب با کیفیت و اصلی می باشد.

و مورد دوم نصاب ماهر ، شما قبل از هر چیز به آپارات عبدالهی گلس سر بزنید از هزاران خودرویی که شیشه شان را تعویض کردند فقط یکی را برای مشاهده شما به تصویر کشیدند تا شما عزیزان با خیال آسوده مراجعه کنید و بدون استرس بد از کار درآمدن شیشه یا خارج شدن شیشه از حالت آب بندی این مسائلی که گفتیم تماما به مهارت نصاب بستگی دارد که شیشه اتومبیل عبدالهی با سه دهه تجربه گواه بهترین شیشه اتومبیل بی ام و i8 می باشد.


قیمت شیشه عقب ب ام و آی 8 کوپه(bmw i8 Coupe)

جهت استعلام قیمت شیشه عقب با شماره 02177196143 تماس بگیرید.

قیمت تعویض شیشه عقب ب ام و آی 8 کوپه(bmw i8 Coupe)

هزینه تعویض شیشه جلو و عقب و حتی درب به یک قیمت می باشد و هزینه ناچیزی دارد در صورت تمایل می توانید تماس بگیرید به طور مثال اگر شیشه شما 7 میلیون باشد هزینه تعویض آن 7 میلیون 200 الی 300 است. توجه کنید که این مبالغ حدودی ذکر شد و صرفا برای درک بهتر شما عزیزان از تفاوت قیمت شیشه و هزینه نصب است.

تعویض شیشه عقب ب ام و آی 8 کوپه(bmw i8 Coupe)

برای نصب شیشه چه شیشه عقب چه شیشه جلو و حتی شیشه های درب بهترین چسب پلی یورتان است. ضمانت آب بندی به شما می دهیم. اگر نصاب خوب چسب خوب و شیشه درجه 1 ،2 ،3 (هر شیشه ای که شما بخواهید) می خواهید ما به شما عبدالهی گلس را معرفی میکنیم.

جهت استفاده از خدمات سیار ما نیز تنها کافی است با عبدالهی گلس تماس بگیرید.آیا می دانستید عبدالهی گلس بهترین شیشه اتومبیل در تهران است که ارسال شیشه به سراسر کشور نیز دارد.


قیمت شیشه درب ب ام و آی 8 کوپه(bmw i8 Coupe)

از آنجایی که شیشه درب آپشن دار نیست مسلما قیمت آن از شیشه جلو و شیشه عقب کمتر است . اما به دلیل نوسانات قیمت ما معذوریم از درج قیمت ثابت متاسفانه اگر قیمتی را ثبت کنیم و قیمت ها تغییر کند مانند چوپان دروغگو برای شما مشتریان عزیز می شویم .پس چه خوب است که شما تماس بگیرید و به روز از قیمت ها مطلع شوید تا ما نیز شرمنده ی شما عزیزان نشویم.

قیمت تعویض شیشه درب ب ام و آی 8 کوپه(bmw i8 Coupe)

هزینه تعویض چیزی ما بین 200 الی 300 یا بیشتر و یا کمتر است اما قیمت شیشه معمولا بسیار بالا است و هزینه تعویض شیشه نا چیز است.

تعویض شیشه درب ب ام و آی 8 کوپه(bmw i8 Coupe)

شیشه اتومبیل عبدالهی انواع شیشه ها مانند شیشه درب بی ام و آی 8 را به سراسر کشور ارسال می کند.جنس این شیشه ها از نوع سکوریت است. از این جنس در شیشه برای امنیت بیشتر سرنشیان استفاده می شود.

چه در تهران باشید و چه در خارج از شهر تهران می توانید با یک تماس بهترین شیشه را از ما خریداری کنید عبدالهی گلس ارائه کننده انواع شیشه های خارجی و داخلی


ترمیم شیشه ب ام و آی 8 کوپه(bmw i8 Coupe)

پولیش شیشه ب ام و آی 8 کوپه(bmw i8 Coupe)

در برخی موارد پیش می آید که شیشه طوری ترک خورده که با ترمیم قابل حل است اما برای تشخیص این مورد نیاز به مهارت خاصی است که شما تنها با اطلاع از اینکه این ترک 46 سانت باشد برای ترمیم مراجعه کنید کافی نیست. زیرا گاهی بیشتر از این سانت است.

و قابل ترمیم است و گاهی کمتر از این سانت است و قابل ترمیم نیست بنابراین به دلیل عدم معطلی و صرف وقت در راه ابتدا از محل شکستگی شیشه یک ویدیو جمع و کوتاه تهیه کنید و برای ما در شماره زیر ارسال کنید تا مشاوران ما به شما بگویند که این شیشه ها ترمیم نیاز دارد و یا تعویض ؟

گاهی نیز ممکن است هیچ یک از این موارد وجود نداشته باشد. و فردی می خواهد به دلیل کدر شدن شیشه ، و استفاده طولانی مدت از شیشه ، آن را تعویض کند که برخی پیشنهاد پولیش می دهند. اما ما می گوییم پولیش در کوتاه مدت قابل حل است و شما تقریبا ماهی یکبار باید برای پولیش اقدام کنید اما تعویض شیشه بسیار بهتر است.


علت تفاوت قیمت شیشه بی ام و i8 کوپه در بازار چیست؟

در این چند سال اخیر متاسفانه به موازات بالا رفتن قیمت های خودرو شیشه خودرو نیز بالا می رود. شنیدید میگن طلا بخرید بزارید کنار در مواقع ضرورت بفروشید. قیمت شیشه روزانه به قدری بالا میرود که اگر خانم ها به جای خرید طلا شیشه خریده بودند بیشتر سود می کردند. متاسفانه ما و مشتریانی که از ما خرید می کنند به دلیل خرید به روز شیشه در حال ضرر هستیم. اما آن تولید کننده شیشه که این شیشه ها را بیشتر از یک یا دو عدد نمیفروشند برای کسب سود بیشتر است.

به خصوص در مورد شیشه های وارداتی شما با غیر از تولید کننده شیشه تماس بگیرید . اگر از شیشه هر خودرویی بیشتر از 2 عدد در انبارش موجود داشت. تولید کنندگان شیشه برای کسب سود بیشتر از این ترفند استفاده می کنند و شیشه ها را با تعدا کم و قیمت به روز می فروشند. به همین دلیل است که ما نیز از درج قیمت ها معذور می شویم.

تفاوت برند شیشه bmw i8 کوپه

اگر برای خرید شیشه به طور مثال عقب بی ام و آی 8 تماس بگیرید مشاهده خواهید کرد. که فروشنده به شما چند نوع قیمت می دهد. زیرا شیشه های وارداتی را هم شرکت چینی و هم شرکت ایرانی و یک شیشه با نام شیشه اصلی که فابریک همان شیشه است . خواهید شنید که شیشه های ایرانی شامل شرکت های مختلفی است.

آیا تا به حال به تفاوت قیمت شیشه ایرانی و شیشه اصلی دقت کردید؟واقعا این تفاوت قیمت به چه علت است؟ آیا شیشه ایرانی بی کیفیت است؟ در پاسخ به این سوالات باید عرض کنیم که کیفیت شیشه ایرانی با کیفیت شیشه اصلی برابری می کند. اما علت این مقدار از تفاوت قیمت برای چه می باشد؟ تنها علتش هزینه گمرکی که به آن می خورد.

شیشه فابریک بی ام و I8

اما برخی علاقه مند هستند حتما شیشه اصلی روی خودرو آن ها نصب شود و با هزینه بالا مشکلی ندارند. ما برای شما شیشه اصلی را نصب می کنیم اصلا نگران این موضوع نباشید که شیشه اصلی کم است . شیشه اتومبیل عبدالهی با یک شرکت خارجی در ارتباط است که به تمام شیشه های اصلی دسترسی دارد.

تفاوت چسب مورد استفاده در نصب شیشه بی ام و i8 کوپه

اگر می خواهید بعد از یک ساعت شیشه شما آب و باد و خاک را وارد کابین کند به مراکزی مراجعه کنید . که از چسب پلی یورتان استفاده نمی کنند. اما اگر علاوه بر موارد ذکر شده امنیت سرنشینان نیز برای شما اهمیت دارد حتما مطمعن شوید که از چسب پلی یورتان استفاده می کنند. در کنار مهارت نصاب چسب پلی یورتان جز مهم ترین ابزار نصب شیشه است . ما بقی کار بستگی به مهارت نصاب دارد. که با توجه به مسائلی که در بالا گفتیم نصابان شیشه اتومبیل عبدالهی بیش از سه دهه تجربه کار دارند.


خدمات شیشه اتومبیل عبدالهی

  • فروش و نصب انواع شیشه اتومبیل از جمله : شیشه جلو ، شیشه عقب ، شیشه های درب جلو و عقب ، شیشه لچکی و شیشه روستونی بی ام و
  • ترمیم سنگ خوردگی و ترک شیشه اتومبیل
  • فروش و نصب آینه بغل بی ام و
  • تعمیر و تعویض آینه بغل خودرو بی ام و
  • فروش و نصب شیشه آینه بغل بی ام و
  • فروش و تعویض شیشه بالابر خودرو
  • تعمیر و نصب شیشه بالابر خودرو بی ام و
  • تعمیر سانروف انواع خودرو
  • فروش و نصب شیشه سانروف اتومبیل بی ام و
  • فروش و نصب شیشه دودی فابریک انواع خودرو
  • دودی کردن شیشه های خودرو با برچسب دودی سولار
  • آب بندی فابریک شیشه های جلو و عقب اتومبیل
  • فروش و نصب انواع تیغه برف پاک کن فابریک و ژله ای
  • تعمیرات قفل خودرو ( قفل درب و قفل مرکزی )

بهترین لوازم یدکی در تهران

لوازم یدکی یدک فیت یکی از بهترین لوازم یدکی های خودروهای ایرانی مانند پراید پژو می باشد. بهترین لوازم یدکی پراید در تهران و ارسال محصولات به اقسا نقاط کشور.

[wpcode id="13037"]