شیشه مگان شیشه مگان

در این مقاله می خوانیم که شیشه مگان با چه کیفیتی طراحی و تولید شده است. شیشه جلو مگان از جنس لمینت و دور مشکی و دارای سنسور باران نیز می باشد. شما می توانید برای تعویض و ترمیم به مرکز شیشه اتومبیل در تهران عبدالهی مراجعه کنید و یا به صورت غیر حضوری شیشه مگان را تهیه کنید.

همچنین در مورد قیمت این شیشه ها نیز در مرکز فروش شیشه اتومبیل عبدالهی، توضیحاتی را ارائه می دهیم.

شیشه-جلو-مگان-2000

قیمت شیشه جلو مگان 2000

در مورد شیشه جلو مگان باید بدانید که این شیشه از جنس لمینت و دور مشکی است و دارای سنسور باران می باشد. لازم به ذکر است که این خودرو دارذای دو مدل شیشه است در مدل اول شیشه لمینت دور مشکی و سبز رنگ و دارای سنسور باران می باشد. و در مدل دوم شیشه لمینت دور مشکی و فاقد سنسور باران می باشد. در ضمن لازم به ذکر است که شیشه جلو مگان 1600 نیز فاقد سنسور باران می باشد.

قیمت شیشه جلو مگان 2000قیمت شیشه جلو مگان 1600قیمت شیشه جلو مگان هاچ بک
32/000/000ریال37/000/000ریالتماس بگیرید!

برای اطلاع از قیمت دقیق لطفا تماس بگیرید. قیمت ها کاملا حدودی هستند.

قیمت شیشه عقب مگان

متاسفانه به دلیل نوسانات قیمت در بازار از درج قیمت معذوریم اما شما عزیزان جهت استعلام قیمت می توانید با شیشه اتومبیل عبدالهی تماس بگیرید.جهت مشاهده لیست ارزان ترین فروشگاه لوازم یدکی می توانید به فروشگاه اینترنتی یدک فیت مراجعه کنید.

02177196143

سانروف-مگان

شیشه عقب مگان هاچ بک

در قسمت زیر تصویری از مگان هاچ بک را مشاهده می کنید. شیشه اتومبیل عبدالهی تمام شیشه های جلو عقب درب ها در مجموعه خود موجود دارد هم فابریکی و هم ایرانی چینی، شما عزیزان بعد از تصمیم گیری در باره نوع شیشه باید به مراکزی مراجعه کنید. برای نصب شیشه که نصاب با تجربه + متریال با کیفیت داشته باشند. شیشه اتومبیل عبدالهی دارای نصابان با تجربه و از متریال با کیفیت استفاده می کند.

مگان-هاچ-بک

قیمت شیشه مگان

ماشین مگان دارای امکانات و تجهیزات خوب و ویژگی های فنی عالی می باشد. از لحاظ شیشه افراد خیال شان آسوده است. چون از مواد اولیه درجه یک و با جنس خوب طراحی شده است. این ماشین از زمانی که به بازار های کشور ما عرضه شد. محبوبیت بسیاری نزد مردم پیدا کرد. زیرا علاوه بر ظاهر و بدنه مدرن، دارای امنیت بسیار بالا، تجهیزات پیشرفته و قیمت منطقی می باشد.

قیمت-شیشه-عقب-رنو-مگان-2000

تنها نکته ای که افراد هنگام خرید ماشین باید به آن توجه کنند این است که شیشه های ماشین کیفیت خوبی داشته باشند تا در هنگام حوادث ناگهانی امنیت سرنشینان به خطر نیفتد و آسیبی به آن ها وارد نشود.

پس افراد باید برای خرید انواع شیشه های ماشین مثل مگان، به مراکز معتبر و خوب مراجعه کنند تا محصول قلابی نخرند. مرکز فروش شیشه اتومبیل عبدالهی یکی از این مراکز است که تمام محصولاتش دارای جنس و کیفیت درجه یک می باشند. در ادامه با این مرکز بیشتر آشنا می شویم.

نکات خرید شیشه مگان

یکی از مهم ترین قطعات ماشین، شیشه می باشد. زیرا از انواع شیشه ها به عنوان عضو جدایی ناپذیر از ماشین یاد می کنند. ماشین ها را بدون وجود شیشه نمی توان تصور کرد. چرا که هم ظاهرشان زشت به نظر می رسد و هم امنیت شان بسیار کاهش می یابد. همچنین می توان گفت حدود 40 درصد امنیت ماشین به شیشه های آن بستگی دارد.

Megane-1600-sunroof-glass

تولید کنندگان، شیشه های ماشین را به گونه ای طراحی و تولید می کنند تا هنگام حوادث آسیب جدی به افراد وارد نشود. به عنوان مثال، شیشه مگان با کیفیت بسیار بالا طراحی شده است چرا که دارای چند لایه درجه یک می باشد.

شیشه جلو مگان

معمولا شیشه های جلو را به صورت لایه ای و با استحکام بسیار بالا تولید می کنند. به دلیل اینکه در دید راننده نقش دارد و از تابش نور مستقیم خورشید به صورت افراد جلوگیری می کند. همچنین برای این کار قسمت بالایی شیشه را کمی تیره و پررنگ می کنند تا چشم راننده اذیت نشود. شیشه جلو قیمت بالایی دارد. برای خرید آن باید به مراکز خوب که جنس اصل را داشته باشند، مراجعه کنیم.

شیشه-مگان-2000

شیشه عقب مگان

شیشه عقب ماشین مگان دارای خط هایی می باشد که امکان گرمایش دارند یا به عبارت دیگر از سرما جلوگیری می کنند. گرد و غبار ها را پاک می کنند. این شیشه از آنجایی که در امنیت افراد داخل ماشین بسیار نقش دارد. با چسب های مخصوصی نصب می شود تا هنگام کوچک ترین ضربه از جای خود در نیاید. شیشه بغل ماشین مگان مانند بقیه ماشین ها بر اساس شکل بدنه به وجود آمده است و دارای طرح و فرم خاصی می باشد. از ویژگی های مهم این شیشه می توانیم به استحکام بالای آن و کاهش برندگی هنگام شکسته شدن اشاره کنیم. این شیشه ها را برای اینکه هنگام ضربه یا شکستگی به افراد آسیب نزد، به گونه ای ساخته اند که برندگی آن بسیار کم باشد تا مشکل جدی به وجود نیاورد.

شیشه-عقب-هاچ-بک-megan

شیشه بغل مگان

شما برای خرید شیشه جلو، شیشه عقب و خرید شیشه بغل مگان می توانند به مرکز فروش شیشه اتومبیل عبدالهی مراجعه کنید و این شیشه ها را با قیمت مناسب و کیفیت خوب خریداری کنید.

استعلام از قیمت شیشه مگان در شیشه اتومبیل عبدالهی

Megan-1600-laminated-glass

مرکز فروش شیشه اتومبیل عبدالهی یکی از مراکز خوب و پرفروش در کشور می باشد که دارای سابقه کاری بالایی است. این مرکز حدودا بیست سال است که به مردم و مشتریان خدمات می رساند و انواع شیشه های ماشین را با جنس مرغوب می فروشد.

شیشه-درب-جلو-راست-مگان

مردم به دلیل اینکه این مرکز شیشه ها را با جنس اصلی می فروشد. به آن اطمینان کامل دارند و از آن استقبال بسیاری می کنند. به خاطر همین است که هر ساله تعداد مشتریان آن افزایش می یابد و فروش خوبی می کند. از مهم ترین خدماتی که این مرکز به مشتریان ارائه می دهد. می توانیم به فروش انواع شیشه به نقاط مختلف کشور اشاره کنیم. همچنین در این مرکز افراد باتجربه ای حضور دارند که شیشه ها را حتی در منزل هم نصب می کنند.

Megane-1600-windshield

نحوه ی خرید شیشه

افرادی که می خواهند انواع شیشه مگان را خریداری کنند. می توانند با این مرکز تماس بگیرند و از کارشناسان و مشاوران آنجا در مورد نحوه خرید آن ها راهنمایی های لازم را دریافت کنند. همچنین بسیاری از افراد هستند که در استعلام گرفتن از قیمت شیشه ها مشکل دارند اما آن ها می توانند برای استعلام از قیمت شیشه مگان، قیمت شیشه جلو مگان، قیمت شیشه عقب مگان و قیمت شیشه بغل مگان با این مرکز تماس بگیرند یا به صورت حضوری از قیمت ها مطلع شوند.

call-to-action

برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید

برای دریافت قیمت، زمان تعویض،‌استعلام موجودی و… همین حالا با ما تماس بگیرید.

مشخصات و شیشه های ماشین مگان

Renault-Megane-2000-door-glass-price

یکی دیگر از محصولات تولید شده در شرکت فرانسه، ماشین مگان می باشد. مگان رنو به سال 1995 بازمی‌گردد و تا کنون هم به تولیدش ادامه داده است. رنو مگان بسیار شیک است. اگرچه تیزترین خودرو در کلاس خود برای رانندگی نیست. ظاهر و توانایی کافی برای جلب توجه خریداران را دارد اما در نهایت در برابر رقبای برتر کوتاه می آید.

Renault-Megane-2000-rear-glass-price

این ماشین در نسل های مختلفی تولید و طراحی شده است. به دلیل فروش بسیار خوب و زیادی که داشته است. به عنوان یکی از بهترین و پرفروش ترین محصولات رنو شناخته می شود. این ماشین در کشور ما هم فروش بسیار بالایی داشت و مردم از آن استقبال می کردند. زیرا که دارای طرح و بدنه ای زیبا و ویژگی های فنی خوب است و قیمت مناسبی هم دارد. فروش این ماشین در جهان تا کنون ادامه داشته است و جزو یکی از موفق ترین محصولات به شمار می رود.

ظاهر این ماشین داری جذابیت بسیار و مدرن است. اما آنچه زیبایی این ماشین را دو برابر کرده است، شیشه مگان می باشد. تولید کنندگان تمام تلاش خود را می کنند تا شیشه های ماشین را به بهترین شکل و با کیفیت طراحی و تولید کنند چرا که شیشه ها از زمان تولید ماشین تا آخرین لحظه همراه آن هستند و باید ظاهر خوب و جذابی داشته باشند.

Renault-Megane-2000-windshield-price

Renault Megane


حداکثر قدرت
136 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه
حجم موتور1998 سی سی
تنفس موتورتنفس طبیعی
انتقال نیرودیفرانسیل جلو
موتور4 سیلندر 16 سوپاپه
اندازه (میلیمتر)4498 طول – 1777 عرض – 1460 ارتفاع
جعبه دنده4 دنده خودکار
شتاب 0 تا 10011.1 ثانیه
حداکثر سرعت195 کیلومتر در ساعت
وزن1370 کیلوگرم
حداکثر گشتاور188 نیوتن متر در 4250 دور در دقیقه
فاصله بین دو محور2690 میلیمتر
شیشه-عقب-مگان

سوالات متداول:

قیمت شیشه جلو مگان 2000 اصلی چنده؟

برای اطلاع از قیمت شیشه مگان باید نوع شیشه یعنی شیشه جلو عقب و یا درب اصلی ایرانی چینی را به صورت پیام ارسال کنید و یا با شماره 02177090652 تماس بگیرید.

زمان تعویض شیشه عقب مگان چند دقیقه است؟

تقریبا حدود 45 دقیقه زمان میبرد البته با نظافت و جارو برقی

برای تعویض شیشه آیا خدمات سیار هم دارید؟

بله شما می توانید از خدمات شیشه اتومبیل سیار عبدالهی بهره مند شوید.

سانروف رنو مگان

برای تعویض و ترمیم شیشه سانروف به هر کسی اعتماد نکنید. واقعا کاریه که باید ضرافت در کار رعایت بشه ! برای ایمنی سرنشینان شیشه را از سکوریت می سازند. چون این شیشه در برابر ضربه مقاوم است. همچنین برای عدم تابش نور مستقیم به سر سرنشینان شیشه سانروف را دودی می سازند.

بهتر است شیشه سانروف را اصلی تهیه کنید.

خدمات شیشه اتومبیل عبدالهی


اضافه کردن نظر

[wpcode id="13037"]