شیشه سفران شیشه سفران

در این مقاله می خوانیم که شیشه سفران با چه کیفیتی طراحی و تولید شده است.

همچنین در مورد قیمت این شیشه ها نیز در مرکز فروش شیشه اتومبیل عبدالهی، توضیحاتی را ارائه می دهیم.

رنو سفران و قطعات آن/Renault Safrane

ماشین رنو سفران محصولی تولید شده در شرکت رنو فرانسه می باشد. که محصولی تغییر یافته از ماشین های قبلی رنو است. این ماشین تقریبا سال 2015 توسط شرکت نگین خودرو وارد ایران شد و جایگزین خوبی برای ماشین های نسل قبل بود.

رنو-سفران-و-قطعات-آن

سفران در مکزیک فروش بسیار بالایی داشته است. زیرا شباهت بسیاری با ماشین لتیتیو دارد. از آنجایی که این ماشین لوکس می باشد. در فروش سفران نقش بسیار زیادی داشته. سفران از نظر جذابیت و ظاهر مدرن تولید بسیار خوبی داشته و جزو یکی از محصولات مستقل به شمار می رفت.

سفران علاوه بر ظاهر خوب و عالی، دارای فضای داخلی بسیار بزرگ و تمیز می باشد. همچنین سرنشینان این ماشین در آن احساس راحتی می کنند و از امکانات و آپشن های خوب آن بهره مند می شوند.

از قطعات مهم این ماشین می توانیم به شیشه سفران اشاره کنیم که با کیفیت و مرغوبیت بالا طراحی شده است و در حوادث احتمالی کمترین آسیب را به سرنشینان وارد می کند. به عبارت دیگر می توان گفت شیشه سفران مانند شیشه های ماشین های دیگر علاوه بر امنیت خود ماشین، امنیت افراد را هم فراهم می کند.

انواع-شیشه-رنو

معمولا تاکسی های فرودگاه مسیر های زیادی را طی می کنند. به خاطر همین لازم است که این ماشین ها امنیت بالایی داشته باشند تا اعتماد افراد را به خود جلب کنند. سفران به دلیل امنیتی که دارد در ایران به عنوان یک تاکسی قابل اطمینان شناخته شده است.

از جایی که بیشتر امنیت این ماشین به شیشه ها وابسته است. تولید کنندگان تمام تلاش خود را می کنند تا به بهترین شکل ممکن آن را تولید و طراحی کنند. چرا که 95 درصد امنیت ماشین و افراد داخل آن به شیشه ها بستگی دارد. پس افراد جهت خرید ماشین به کیفیت و جنس شیشه های آن دقت کنند.

خرید شیشه سفران و ویژگی های انواع آن

تمام شرکت های تولید کننده شیشه تلاش خود را می کنند تا آن ها را به بهترین نحو طراحی و تولید کنند. زیرا همانطور که اشاره شد. امنیت افراد داخل ماشین و خود ماشین به شیشه ها بستگی دارد. آن را بدون وجود شیشه ها نمی توان تصور کرد.

شیشه-جلو-سفران

 به عبارت دیگر می توان گفت این شیشه ها هستند که جذابیت و مدل ماشین را بیشتر نشان می دهند. همچنین در فروش آن تاثیر بسیاری دارند. افراد با نگاه کردن به ظاهر سفران آن را به دلیل طراحی زیبا شیشه ها می پسندند و تصمیم به خرید آن می گیرند.

شیشه های سفران همانند سایر ماشین ها تولید و طراحی شده است و تفاوت بسیاری با آن ها ندارد. فقط از نظر ابعاد و اندازه کمی تفاوت با دیگر ماشین ها دارد. این هم به دلیل فرم و طراحی بدنه ماشین می باشد. سفران شیشه سانروف ارزان قیمتی دارد که نیازی نیست جهت خرید آن هیچ گونه نگرانی داشته باشید.

شیشه جلو سفران

این شیشه قیمت بالاتری نسبت به سایر شیشه ها دارد. زیرا در دید راننده تاثیر بسیاری دارد. شیشه جلو را به صورت دو لایه طراحی می کنند که یک لایه شیشه ای داخل آن قرار گرفته تا هنگام حوادث و ضربه فقط ترک بخورد و به ذره های ریز تقسیم نشود. یک لایه دیگر هم در قسمت بیرونی این شیشه قرار گرفته است که دارای کیفیت بسیار خوبی می باشد.

شیشه بغل سفران

شیشه-بغل-رنو-سفران

شیشه های بغل این ماشین بر اساس فرم و بدنه درب ها طراحی شده اند که دارای ابعاد و اندازه های مختلفی هم هستند. همچنین به گونه ای آن ها را تولید کرده اند که هنگام شکسته شدن کمترین آسیب به افراد داخل ماشین وارد شود. شیشه عقب هم به صورت لایه ای طراحی شده است که امنیت افراد را تامین می کند و از سرما و یخ زدگی جلوگیری می کند.

به همین دلیل افراد باید برای خرید شیشه سفران، شیشه جلو، شیشه عقب، شیشه بغل و شیشه سانروف سفران به مرکز فروش شیشه اتومبیل عبدالهی مراجعه کنند و انواع شیشه مورد نیاز خود را با قیمت مناسب خریداری کنند.

شیشه عقب رنو سفران

با توجه به این موضوع که شیشه سفران در ایران تولید نمی شود و فقط شیشه را می توانید به دو صورت تهیه کنید اصلی و چینی کمی قیمت آن نسبت به سایر شیشه ها از پایه بالاتری شروع می شود زیرا به طور مثال وقتی شیشه تولید داخل وجود دارد قیمت شیشه از مثلا 800 شروع میشود ولی شیشه ای که تولید داخلی ندارد از 1500 شروع می شود این قیمت ها حدودی و به طور مثال است و اصلا ربطی به قیمت واقعی ندارد. برای درک بهترشما از این مسئله گفتیم.

شیشه عقب رنو سفران از جنس سکوریت است در واقع شیشه های عقب اکثر خودرو ها از جنس سکوریت است. که در این خودرو در شیشه عقب از گرمکن برای جلوگیری از بخار شیشه استفاده میشود.

برای تهییه ی شیشه عقب سفران کافی است به شماره های زیر پیام بفرستید و یا تماس بگیرید.

شماره تماس

02177196143

واتساپ

09358241824

قیمت شیشه سفران در شیشه اتومبیل عبدالهی

یکی از مراکزی که دارای انواع شیشه ماشین است. مرکز فروش شیشه اتومبیل عبدالهی می باشد که محصولات را با بهترین و ارزان ترین قیمت نسبت به دیگر مراکز می فروشد. مشتریان بسیاری هر ساله از آنجا محصولات مورد نیازشان را خریداری می کنند.

شیشه-رنو-سفران

همچنین این مرکز به خاطر خدماتی که به مردم و مشتریان ارائه می دهد. افراد بسیاری به آن اعتماد دارند و به صورت حضوری و غیر حضوری انواع شیشه های ماشین را خریداری می کنند. اکثر افراد به صورت غیر حضوری از این مرکز شیشه های مورد نیازشان را خریداری می کنند چرا که از جنس محصولات آنجا اطلاعات کافی را دارند . خدماتی که این مرکز به مردم ارائه می دهد عبارت اند از:

  • ارسال و فروش انواع شیشه به نقاط مختلف کشور
  • نصب شیشه ها در محل کار افراد یا خانه
  • قیمت و کیفیت بسیار خوب محصولات
  • حضور نصاب های حرفه ای برای نصب انواع شیشه در این مرکز
  • نصب شیشه ها با چسب های مخصوص نصب

پس شما جهت استعلام گرفتن از قیمت شیشه سفران، شیشه جلو، شیشه عقب، شیشه بغل و شیشه سانروف سفران می توانید با کارشناسان مرکز فروش شیشه اتومبیل عبدالهی تماس بگیرید. از آن ها راهنمایی های لازم را برای قیمت و نحوه خرید این شیشه ها دریافت کنند و به راحتی شیشه های مورد نیازتان را خریداری کنید.

call-to-action

برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید

برای دریافت قیمت، زمان تعویض،‌استعلام موجودی و… همین حالا با ما تماس بگیرید.

تعویض شیشه عقب رنو سفران

با توجه به کلیپ زیر متوجه می شوید که نصابان عبداللهی گلس درای مهارت بالایی هستند ایشان به سرعت شیشه شما را تعویض و خرده شیشه ها را نیز تمیز می کنند. دیگر نیازی نیست بعد از تعویض شیشه خود به کارواش بروید زیرا عبداللهی گلس با استفاده از جاروبرقی فوق حرفه ای که دارند تمام شیشه خرده ها را پاک میکنند و خودرو را عاری از هرگونه خرده شیشه می کنند.

شیشه لچکی سفران

انواع شیشه لچکی در شیشه اتومبیل عبداللهی موجود است . توجه کنید که شیشه ها تنوع بسیاری دارند حتی شیشه لچکی نیز دارای تنوع است. تنوع در برند خودرو تنوع در اصلی و فیک بودن شیشه خودرو و… شاید شیشه لچکی یک شیشه کوچک و به نظر غیر لازم بیاید اما همین شیشه کوچک اگر درست آب بندی نشود اگر نصاب ماهر نباشد و یا شیشه بی کیفیت باشد می تواند شما را به دردسر بیاندازد و موجب نا امنی سرنشینان خودرو شود.

زیرا در صورت آب بندی نادرست شیشه ممکن است در حال حرکت از جا در بیاید و عواقب جبران ناپذیری دارد.

مشخصات فنی رنو سفران

سفران 2500 سی سیسفران 2000 سی سی
حداکثر قدرت177 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه140 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه
وزن1600 کیلوگرم1495 کیلوگرم
حداکثر گشتاور233 نیوتن متر در 4400 دور در دقیقه191 نیوتن متر در 3700 دور در دقیقه
موتور6 سیلندرخورجینی4 سیلندر
مقایسه ی مشخصات دو مدل از سفران

خدمات شیشه اتومبیل عبداللهی

  • فروش و نصب انواع شیشه اتومبیل از جمله : شیشه جلو ، شیشه عقب ، شیشه های درب جلو و شیشه درب عقب و شیشه لچکی سفران
  • ترمیم سنگ خوردگی و ترک شیشه اتومبیل
  • فروش و نصب آینه بغل ساندرو
  • تعمیر و تعویض آینه بغل خودرو
  • فروش و نصب شیشه آینه بغل سفران
  • تعمیر و نصب شیشه بالابر خودرو
  • فروش و نصب شیشه دودی فابریک انواع خودرو
  • تعمیر سانروف انواع خودرو
  • فروش و نصب شیشه سانروف اتومبیل
  • فروش و نصب شیشه دودی فابریک انواع خودرو
  • دودی کردن شیشه های خودرو با برچسب دودی سولار
  • فروش و نصب شیشه دودی فابریک انواع خودرو
  • آب بندی فابریک شیشه های جلو و عقب اتومبیل
  • فروش و نصب انواع تیغه برف پاک کن فابریک و ژله ای
  • تعمیرات قفل خودرو ( قفل درب و قفل مرکزی )
  • فروش و تعویض شیشه بالابر خودرو سفران
  • تعمیر و نصب شیشه بالابر خودرو
  • فروش و نصب شیشه سانروف اتومبیل

تعمیر آینه و تعمیر بالابر رنو سفران

ضمانت در نصب و آب بندی

تعویض شیشه همراه با نظافت داخل خودرو

شیشه دودی رنو سفران فابریک

دودی کردن شیشه خودرو

فروش و تعویض شیشه های رنو سفران

تمام خدمات مرتبط با شیشه خودرو پذیرفته می شود.

فروشگاه اینترنتی یدک فیت ارائه کننده ادوات و قطعات شیشه اتومبیل و انواع خودرو می باشد. جهت خرید قفل رنو سفران و خرید آینه و نوارجات و خارجات خودرو می توانید به یدک فیت مراجعه کنید.