قیمت شیشه تویوتا،در این مقاله ما می خواهیم انواع شیشه های تویوتا را در قسمت زیر به تصویر بکشیم.تا شما تنوع تویوتا و به همان میزان تنوع شیشه های تویوتا را درک کنید.جهت اطلاع بیشتر در باب شیشه هر تویوتا که مد نظر شما است روی تصویر مد نظر خود کلیک کنید.لازم به ذکر است که شیشه جلو انواع تویوتا از جنس لمینت و تمام رنگ و دور مشکی است. مسلما در هر تویوتا آپشن های شیشه متفاوت است بدین منظور که در برخی تویوتا ها سنسور باران و سنسور نور وجود دارد. و در برخی که مدل قدیمی تری دارند سنسور نور و باران ندارند.

مشتریان و دوستان جدیدی که تازه وارد سایت شیشه اتومبیل عبداللهی شدید در نظر داشته باشید که شیشه اتومبیل جز برترین ها در زمینه تعمیر و تعویض و نصب شیشه خودرو های خارجی است.در حقیقت جز 3 نفر برتر در ایران محسوب می شود.

تویوتا را میتوان به عنوان یکی از معتبر ترین برندها در جهان خودروسازی معرفی کرد. هم از لحاظ کیفیت و هم از لحاظ ظاهر می توانید روی تویوتا حساب کنید زیرا برخی از خودروهای تویوتا مناسب آفرود . برخی مناسب امنیت و برخی نیز مناسب خودروی خانوادگی راحت و مستحکم و زیبا ،نمی توانید بگویید کلا از هیچ تویوتایی لذت نمی برید زیرا مطابق تمام سلیقه ها دارد.

به نسبت تنوع در طرح تنوع در شیشه های این خودرو نیز بسیار است.علاوه بر این که شیشه کمری با شیشه به عنوان مثال راوفور متفاوت است . شیشه کمری خود نیز در سال های متفاوت متفاوت است زیرا در اوایل بدو ورود روی شیشه کمری آپشن کمتری به نسبت به ورژن های جدید تر کمری داشت.

پخش عمده شیشه تویوتا

شرکت تویوتا از سال 1937 شروع به تاسیس کرد و به دلیل کیفیت بالا خیلی زود به نتیجه مطلوب رسید. همانطور که تنوع در برند تویوتا بسیار است. تنوع در قیمت نیز بسیار است. شما عزیزان می توانید هر قیمتی را در خودروهای تویوتا بیابید.در حقیقت شرکت تویوتا جز 13 شرکت برتر جهان محسوب می شود.جالب است بدانید که سالانه بیشتر از 10 میلیون خودرو تولید می کند.

همچنین تویوتا زیر مجموعه هایی داردمانند لکسوس و علاوه بر این خودرو های هیبریدی نیز تولید و در بازار عرضه می کند به عنوان مثال تویوتا پریوس که از حق نگذریم فروش خوبی را به خود اختصاص داد.

نام شرکت پشتیبان تویوتا در ایران ایر تویا است.حتما تا به الان این اسم به گوش شما خورده است.از محصولات تویوتا هم سدان و هم کراس اور در ایران فراوان است.

شما عزیزان جهت استعلام قیمت و طریقه ارسال شیشه به سراسر کشور می توانیدبا شماره های زیر تماس بگیرید.

02177196143

09123236211

مشتریان عزیز می توانند برای مشاوره و استعلام قیمت های شیشه های اتومبیل مذکور و سایر خدمات مربوطه ، از طرق زیر که در ادامه توضیح خواهیم داد ، با ما در ارتباط باشند.

قیمت شیشه تویوتا لندکروز

شیشه جلو لندکروز 2005 با شیشه جلو لندکروز 2007 و 2014 و بالاتر با همدیگر تفاوت دارند. هم از لحاظ آپشن سنسور نور و باران و رادار بین خطوط و دوربین و… و هم از لحاظ اندازه و شکل ظاهری ، شیشه عقب که در همگی سنسور گرمکن وجود دارد. و شیشه های بغل آن از نوع دودی سولار است.

قیمت شیشه تویوتا راوفور

شیشه جلو راوفور از سال 2009 تا 2023 متفاوت است. این خودرو شیشه جلو ساده بدون آپشن دارد. شیشه جلو سنسور دارد بدون دوربین دارد. شیشه جلو فول آپشن سنسور دار و دوربین دار و … نیز دارد. شیشه عقب آن هم دارای هیتر است.

قیمت شیشه تویوتا chr

شیشه جلو تویوتا سی اچ آر نیز مانند سایر خودرو هایی که گفتیم انواع متفاوتی دارد. که نمونه ی اصلی آن در دو مدل موجود است مدل سنسور دار بدون دوربین و مدل سنسور دار با دوربین. شیشه عقبآن نیز از نوع سکوریت و دارای سنسور هیتر است. شیشه های بغل همگی دودی سولار هستند. البته غیر اصلی سبز لایت است.

شیشه اتومبیل عبداللهی

2 دیدگاه

  1. rosa
    7 دی 1401

    قیمت شیشه جلو تویوتا چنده؟

    • شیشه اتومبیل عبدالهی
      14 دی 1401

      سلام دوست عزیز برای استعلام قیمت لطفا با شماره 02177196143 تماس بگیرید

اضافه کردن نظر

[wpcode id="13037"]