جهت خرید و قیمت شیشه پورشه کاین و انواع شیشه های جانبی آن با ما همراه باشید.موضوع امروز مقاله ما درمورد یکی از قطعات خودرو است که تمام افراد با آن آشنا هستند. این قطعه شیشه خودرو است. این قطعه بسیار مهم می باشد اما متاسفانه کمتر کسی درمورد اهمیت آن و نکات مربوط به آن صحبت می کند. به همین دلیل در مقاله امروز ما می خواهیم در مورد جنس شیشه پورشه کاین و نکات مربوط به آن با شما صحبت کنیم تا مهم بودن آن را به شما گوشزد کنیم. پس اگر می خواهید با این قطعه مهم و نکات مربوط به آن آشنایی کامل پیدا کنید در سایت شیشه اتومبیل عبدالهی با ما همراه باشید.

شیشه پورشه کاین

خودرو پورشه کاین

این خودرو یک اتومبیل پنج سرنشین سایز متوسط لوکس است که از سال 2002 از طریق شرکت آلمانی پورشه تولید می شود. کاین اولین خودرو با موتور وی 8 است که از سال 195 از تارین متوقف شدن تولید پورشه 928، در حال تولید می باشد. خودرو پورشه کاین با شماره مدل 955 (2006 تا 2012)، مدل 957 (2007 تا 2010) ا مدل 958 در نمایشگاه ماشین رنو 2010 صورت گرفت.

شیشه پورشه کاین

گلس جلو این خودرو شامل شیشه جلو، شیشه عقب، گلس درب های جلو و درب های عقب و شیشه لچکی است. شیشه جلو از جنس لمینت  و شیشه های دیگر که گلس جانبی نامیده می شود، از جنس سکوریت هستند. در ادامه تمام گلس هی این خودرو را برای شما شرح خواهیم داد.

شیشه جلو پورشه کاین

در قسمت شیشه جلو این خودرو سنسور نور و باران و نوار بالا شیشه وجود دارد. این گلس دارای سایز نسبتا بزرگ و مستطیلی شکل می باشد. تیپ رنگی این شیشه ها سبز  بوده و یو وی کات و ضد اشعه نور خوشید هستند که بالا آفتاب گیر هم دارند.

جنس این گلس ها از لمینت ساخته شده است. این نوع گلس ها به دلیل وجود دو  و یا چندین لایه طلق چسبنده  پی وی بی، بعد از شکستن شیشه از پخش شدن و ریختن قطعات آن جلوگیری می کنند. بدین معنا که قطعات این شیشه بعد از شکستن کاملا ریز می شوند اما به یکدیگر میچسبند.

قیمت گلس جلو پورشه کاین

-قیمت گلس جلو خودرو پورشه کاین ( 2002 تا 2006): تماس بگیرد.

-شیشه جلو خودرو پورشه کاین (2007 تا 2010): تماس بگیرید.

-قیمت گلس جلو خودرو پورشه کاین (2011 تاکنون): تماس بگیرید.

در شیشه اتومبیل عبدالهی شما قادر به خرید شیشه جلو و تمام شیشه های خودرو های دیگر هستند. پس برای استعلام قیمت آن ها با ما تماس بگیرید.

شیشه عقب پورشه کاین

در قسمت عقب  این خودرو یک شیشه مستطیلی شکل با فریم پلاستیکی در دور تا دور شیشه به صورت پرس قرار داشته و دارای گرم کن و آنتن است. همچنین در تیپ رنگی سبز، یو وی کات و  ضد اشعه خورشید هستند. در قسمت بالا صندوق عقب این خودرو نیز به صورت ثابت نصب می شوند. این شیشه ها داری خطوط گرم کن هستند و موجب از بین رفتن قطرات برف و باران و بخار می شود و دید راننده را بهتر می کنند. جنس آن ها از سکوریت است که در ادامه توضیح خواهیم داد.

قیمت گلس عقب پورشه کاین

-قیمت گلس عقب خودرو پورشه کاین ( 2002 تا 2006): تماس بگیرد.

-شیشه عقب خودرو پورشه کاین (2007 تا 2010): تماس بگیرید.

-قیمت گلس عقب خودرو پورشه کاین (2011 تاکنون): تماس بگیرید.

جهت انجام تمامی خدمات شیشه خودرو خود می توانید با ما تماس گرفته و اطلاعات کافی را کسب کنید.

شیشه درب های جلو پورشه کاین

در درب های جلو خودرو پورشه کاین شیشه تمپرد یک لایه وجود داشته که این شیشه در تیپ رنگی سبز سولار است. شیشه های تمپورت گلس سکوریت و نشکن نیز نامیده می شوند. این گلس ها با شیشه های لمینت کاملا متفاوت هستند و از هیچ گونه لایه ای ساخته نشده اند. بلکه در کوره های مخصوص با دمای 600 الی 700 درجه حرارت داده می شوند و سریعا سرد می شوند. این فرایند به استحکام آن ها کمک می کند.

قیمت گلس درب های جلو پورشه کاین

-قیمت گلس درب های جلو خودرو پورشه کاین ( 2002 تا 2006): تماس بگیرد.

-شیشه درب های جلو خودرو پورشه کاین (2007 تا 2010): تماس بگیرید.

-قیمت گلس درب های جلو خودرو پورشه کاین (2011 تاکنون): تماس بگیرید.

برای خدماتی همچون خرید، ترمیم، تعویض و … می توانید با شیشه اتومبیل عبدالهی تماس بگیرید و با کارشناسان ما صحبت کنید.

شیشه درب های عقب پورشه کاین

در این قسمت یک شیشه مربعی شکل و ذوزنقه ای بوده که این گلس در تیپ رنگی سبز است. جنس آن ها همانطور که می دانید از سکوریت ساخته شده است. شیشه های سکوریت هنگام شکستن به قطعات بسیار ریز و پودری شکلی تبدیل می شوند که شمشیری شکل نبوده و بی خطر هستند. همچنین قطعات آن پخش شده و می ریزند.

قیمت گلس درب های عقب پورشه کاین

-قیمت گلس درب های عقب خودرو پورشه کاین ( 2002 تا 2006): تماس بگیرد.

-شیشه درب های عقب  خودرو پورشه کاین (2007 تا 2010): تماس بگیرید.

-قیمت گلس درب های عقب خودرو پورشه کاین (2011 تاکنون): تماس بگیرید.

شیشه لچکی پورشه کاین

در قسمت لچکی این خودرو یک شیشه مثلثی شکل نسبتا بزرگ قرار دارد که با یک فریم پلاستیکی نصب شده است. همچنین دارای زه فلزی کروم رنگ بوده و در تیپ رنگی سبز هستند. شیشه های لچکی به صورت ثابت قرار می گیرند. شیشه های لچکی از جنس تمپورت ساخته شده اند. در ادامه فواید  شیشه سکوریت را برای شما بیان می کنیم.

فواید شیشه سکوریت

– این گلس ها دارای ذرات ایمن بعد از شکستن شیشه  می باشند.

-شیشه تمپورت هفت برابر مقاوم تر از شیشه های معمولی هستند.

– گلس سکوریت در برابر گرما مقاوم هستند.

-این نوع گلس ها در محیط های مختلف قابل استفاده هستند.

قیمت گلس لچکی پورشه کاین

-قیمت  گلس لچکی خودرو پورشه کاین ( 2002 تا 2006): تماس بگیرد.

-شیشه لچکی خودرو پورشه کاین (2007 تا 2010): تماس بگیرید.

-قیمت گلس لچکی خودرو پورشه کاین (2011 تاکنون): تماس بگیرید.

برای انجام تمامی خدمات شیشه خود می توانید با ما تماس بگیرید و در صورت نیاز مشاوره رایگان انجام دهید و هماهنگی های لازم ر انجام دهید.

خدمات شیشه اتومبیل عبدالهی