شیشه ولوو xc90, ما می خواهیم به شما در مورد قیمت شیشه جلو و عقب و بغل این خودرو سوئدی توضیح دهیم . تا هنگام خرید سرتان کلاه نرود. همانطور که می دانید تقریبا تمام شیشه ها ایرانی چینی و اصلی وجود دارند اما برخی افراد سودجو از شرایط افرادی که نابلد هستند سوئ استفاده می کنند. و شیشه ایرانی را جایگزین شیشه اصلی می کنند.برای این که بدانید چطور باید تشخیص دهید در ادامه با ما همراه باشید.

در روز های تعطیل باز است تماس بگیرید

تعویض شیشه جلو ولوو xc90


شیشه جلو ولوو xc90

در شیشه جلو این خودرو از آپشن هایی استفاده شده است که همین موضوع می تواند راهی باشد تا شما بتوانید تفاوت شیشه اصلی و فیک را بشناسید.

ویدیو زیر مربوط به شیشه ولوو xc90 هداپ دار اصلی است.

اما قبل از هر چیز باید بدانید که شیشه های ایرانی با کیفیت نیز وجود دارد که نیازی نیست شما هزینه گراف بابت خرید شیشه اصلی پرداخت کنید. در شیشه اصلی تمام موارد مانند سنسور باران دوربین هد آپ و هر ویژگی که شیشه دارد روی شیشه نصب می شود.

شیشه-ولوو-xc90

و بعد از تعویض شیشه باید بدون هیچ گونه اختلالی مانند قبلش کار کند اگر غیر از این بود شما می توانید به این موضوع شک کنید و از نصاب علت عدم کارکرد سنسور باران خود را جویا شوید. این گونه اگر فرد واقعا قصد سو استفاده داشته متوجه می شود که شما به این موضوع واقف هستید و مجبور می شود یا شیشه اصلی را نصب کند و یا هزینه شیشه ای که نصب می کند را بگیرد نه شیشه اصلی .

قیمت-شیشه-ولوو-xc90

قیمت شیشه جلو ولوو XC90

انواع شیشه ولوو xc90قیمت شیشه جلو ولوو xc90قیمت شیشه عقب ولوو xc90قیمت شیشه درب جلو ولوو xc90قیمت شیشه درب عقب ولوو xc920قیمت شیشه لچکی ولوو xc90قیمت شیشه روستونی ولوو xc90
قیمت شیشه ولوو xc90 اصلی۶۶۰/۰۰۰/۰۰۰ریال۱۷۵/۰۰۰/۰۰۰ریال۸۵/۰۰۰/۰۰۰ریال۵۵/۰۰۰/۰۰۰ریال۹۰/۰۰۰/۰۰۰ریال۱۳۰/۰۰۰/۰۰۰
اروپایی۸۵/۰۰۰/۰۰۰ریال۶۵/۰۰۰/۰۰۰ریال۴۵/۰۰۰/۰۰۰ریال۳۵/۰۰۰/۰۰۰ریالتماس بگیرید!تماس بگیرید!
چینی۵۵/۰۰۰/۰۰۰ریال۵۵/۰۰۰/۰۰۰ریال۲۰/۰۰۰/۰۰۰ریال۲۰/۰۰۰/۰۰۰ریالتماس بگیرید!تماس بگیرید!
قیمت-شیشه-جلو-ولوو-xc90

شیشه جلو این خودرو ازز جنس لمینت دور مشکی دارای هد آپ سنسور باران و دوربین رادار می باشد. برای اطلاع از قیمت این شیشه با شماره 02177090652 و 02177196143 تماس بگیرید. تام نمونه های این شیشه اعم از شیشه اصل اروپایی ، چینی و ایرانی باکیفیت خوب مانند شرکت آسیا در شیشه اتومبیل عبدالهی موجود است.برای خرید آینه بغل خودرو به یدک فیت مراجعه کنید.

شیشه-جلو-ولوو

شیشه عقب ولوو xc90

در شیشه عقب این خودرو تنها از سنسور هیتر که در گذشته با نام گرمکن شیشه عقب یاد می کردند وجود داردکه جنس این شیشه از نوع سکوریت است.همچنین دارای یک سوراخ روی شیشه عقب می باشد که این سوراخ برف پاک کن عقب است.شیشه عقب این خودرو نیز هم به صورت اصلی و هم ایرانی و هم متفرقه موجود است. برای تهیه و ثبت سفارش به صورت غیر حضوری تنها کافی است با شماره 02177196143 و یا 02177090652 تماس بگیرید.

شیشه-عقب-ولوو-ایکس-سی-90

قیمت شیشه عقب ولوو xc90

برخی از شما سوال می کنید که کدام شیشع بهتر است خب مسلما هر چیزی فابریک خودش برتری دارد به سایر نمونه های آن پیشنها ما به شما نصب شیشه اصلی است اما همانطور که در قسمت بالا گفتیم شیشه های ایرانی نیز از کیفیت خوبی برخوزدار است. فراموش نکنید که برای نصب شیشه ابتدا به نصاب ماهر نیاز است و سپس به استفاده از متریال با کیفیت و مرغوب . برای نصب شیشه باید ا ز بهترین چسب اروپایی یعنی از چسب پلی یورتان اصلی استفاده شود در غیر این صورت شیشه به خوبی آب بندی نمی شود.

شیشه-جلو-ولوو-c90

شیشه درب ولوو XC90

شکه شامل شیشه درب جلو و شیشه درب عقب و شیشه لچکی و روستونی می باشد. شاید شما نیز مانند هر فرد دیگری با خودتان بگویید که شیشه روتونی دیگر چیست؟ زیرا برخخی افراد شیسه روستونی را همان شیشه لچکی و یا شیشه رو گلگیری می گویند البته رو گلیگیری درست است اما لچکی خیر . در حقیقت شیشه ای که روی بدنه قرار می گیرد به شیشه روستونی معروف است و شیشه لچکی روی درب خودرو قرار دارد و همراه با درب باز و بسته می شود.

شیشه-بغل-ولوو-xc90

شیشه درب های جلو اتومبیل ولوو XC90 :

شیشه دربهای جلو شامل دو مدل شیشه می شوند:

1 –  لمینیت دولایه ( دو جداره )

2 – تمپرد تک لایه ( تک جداره )

شیشه-روستونی-ولوو-xc90

شیشه درب های عقب اتومبیل ولوو XC90 :

شیشه درب های عقب شامل دو مدل شیشه می شوند :

1 –  لمینیت دولایه ( دو جداره )

2 – تمپرد تک لایه ( تک جداره )

شیشه-جلو-ولوو-xc90

قیمت شیشه بغل ولوو xc90

شیشه بغل ولوو xc90 از جنس لمینت می باشد که دارای دو نوع می باشند یعنی شیشه سکوریت نیز وجود دارد که لمینت از امنیت بیشتری برخوردار است که به همان نسبت از قیمت بیشتری نیز برخوردار است.. به صورت تک و عمده به سراسر کشور ارسال می شود. شیشه های درب عقب به رنگ دودی سولار است . این شیشه هم به صورت اصلی هم ایرانی و هم چینی به فروش می رسد.جهت خرید و استعلام قیمت با شماره 02177196143 و 02177090652 تماس بگیرید.

volvo-xc90

شیشه لچکی اتومبیل ولوو XC90 :

این شیشه که که روی درب قرار دارد و شیشه عقب را از یک تکه بودن خارج نموده است از جنس تمپرد یک لایه و دو لایه موجود است زیرا همان طور که گفتیم شیشه های بغل ولوو در دو مدل وجود دارد و از انجایی که شیشه لچکی همان شیشه مثلثی شکل که روی درب عقب قرار دارد می باشد نیزز از این ویژگی برخوردار است.

شیشه سانروف ولوو XC90

برای خرید و استعلام قیمت شیشه سانروف ولوو xc90 تنها با یک تماس با شماره 02177196143 . جنس شیشه سانروف از نوع سکوریت است اما اگر شما به جایی که خودرو را پارک می کنید توجه نکنید ممکن است از بالا به سمت شیشه سانروف چیزی پرتاب شود که این شیشه را بشکند. بنابراین در هنگام پارک دقت کنید. در ضمن لازم به ذکر است که نوع این سانروف ولوو ایکس سی 90 از نوع پنل حرکتی است.که فقط اصلی باید تهیه کنید.

شیشه عقب برای ولوو XC90 مدل 2016 تا 2018

شیشه-عقب-ولوو-xc90

شیشه جلو برای ولوو XC90 مدل 2011 تا 2019

شیشه-جلو-ولوو123

تعمیر بالابر برقی ولوو XC90

  • شیشه بالابر برقی جلو و عقب
  • راهنما دار و گرمکن دار
  • شیشه سانروف برقی
  • بخار زدایی اتوماتیک شیشه های اتومبیل بر حسب دما 
  • آینه داخلی الکتروکرومیک
  • دوربین 360 درجه
  • سانروف پانوراما
  • آینه بغل برقی هوشمند با تنظیمات اتوماتیک
  • سنسور باران
شیشه-عقب-ولوو-xc90

Volvo xc90

ولوو xc90 یک خودرو شاسی بلند از شرکت ولوو می باشد که جز خودرو های زیبا و لوکس ولوو محسوب می شود. این خودرو از سال 2016 وارد بازار ایران شد که شرکت افرا موتور آن را برعهده گرفت . به قطع می توان گفت یکی از زیباترین خودرو های این شرکت محسوب میشود.

این خودرو در نسل های مختلفی رو نمایی شد اما در ایران در سال 2016 وارد بازار شد.

مشخصات فنی این خودرو عبارت است از:

موتور4 سیلندر 16 سوپاپه
حجم موتور1969 سی سی
تنفس موتورسوپرشارژ و توربوشارژ
انتقال نیرودو دیفرانسیل
حداکثر قدرت316 اسب بخار در 5700 دور در دقیقه
حداکثر گشتاور400 نیوتن متر در 2200 دور در دقیقه
جعبه دنده8 سرعته خودکار
شتاب 0 تا 1006.9 ثانیه
حداکثر سرعت230 کیلومتر در ساعت
وزن2025 کیلوگرم
اندازه (میلیمتر)4950 طول – 2009 عرض – 1775 ارتفاع
فاصله بین دو محور2985 میلیمتر

نقاط قوت:

کیفیت ساخت بالا ، ایمنی بالا ، فضای جادار کابین، شتاب وعملکرد خوب ، سطح بالای تجهیزات .

نقاط ضعف:

نداشتن خدمات پس از فروش در ایران ، حساسیت به پیشرانه به بنزین کم کیفیت .

قیمت شیشه جلو ولوو xc90 هداپ دار چنده؟

قیمت ها در جدول بالا ذکر شده است. البته قیمت ها کاملا حدودی هستند برای اطلاع از قیمت دقیق باید تماس بگیرید.

مدت زمان تعویض شیشه ولوو xc90 چند دقیقه است؟

حدود 45 دقیقه


خدمات شیشه اتومبیل عبدالهی

برخی از خدمات ما :