برای استعلام قیمت شیشه ولوو c30 t5 (شیشه جلو ، شیشه عقب، شیشه درب) با مرکز شیشه اتومبیل در تهران عبدالهی تماس بگیرید. برای تعویض شیشه های جلو و عقب و درب ولوو c30 باید دقت کنید که جنس شیشه کیفیت شیشه و خم شیشه چگونه است. از آنجایی که تعداد تولید کنندگان شیشه های بی کفیت بسیارند شما باید برای خرید شیشه های ولوو اعم از شیشه ولوو xc90 و شیشه ولوو xc60 دقت کنیدکه برند هایی معروف ایرانی و اصلی و برند های چینی را تهیه کنید .

برخی از برند ها نامعتبرند و شما باید برای خرید حتما از شیشه اتومبیل عبدالهی مشاوره دریافت کنید.

شیشه-جلو-ولوو-c30
شیشه-جلو-ولوو-c30

قیمت شیشه ولوو c30 t5

برای استعلام قیمت شیشه های ولوو می توانید با شماره 02177196143 تماس بگیرید.

شیشه های این خودرو شامل شیشه جلو ، شیشه عقب ، شیشه درب و شیشه روستونی می باشد. از آن جایی که این خودرو کوپه می باشد شیشه ای که پشت درب جلو راننده قرار دارد را برخی با لفظ شیشه درب عقب می خوانند اما درر اصل نام آن شیشه روستونی است که روی ستون و بدنه خودرو قرار می گیرد. البته به روستونی روگلگیری هم می گویند.

آینه های این خودرو سوئدی تاشو برقی می باشد و شیشه های این خودرو uv طراحی شده است.

قیمت شیشه جلو ولوو c30 t5

شیشه جلو این خودرو از جنس لمینت و دور مشکی می باشد. و دارای سنسور نور و باران نیز می باشد. برای نصب شیشه جلو این خودرو ابتدا قبل از خارج کردن شیشه باید سنسور ها را از شیشه جدا کنید و سپس شیشه را از بدنه جدا کرد. مراحله بعدی با جارو برقی و دستگاه باد شروع به نظافت خرده شیشه ها و پلیسه ها کنید. مرحله بعدی نوبت چسب کاری می باشد . توجه کنید در این مرحله اگر نوار مولدینگ دچار آسیب شده باشد باید آن را نیز تعمیر و در صورت لزوم تعویض کنید.

شیشه-عقب-ولوو-c30
شیشه-عقب-ولوو-c30

اما اگر نوار مولدینگ مشکلی نداشت می توانید با استفاده از چسب پلی یورتان چسب را جای چسب قبلی که پاک کردید بزنید. در این صورت شیشه آماده ی جاگذاری و نصب است.

برای استعلام قیمت شیشه جلو ولوو c30 t5 می توانید با شماره 02177196143 تماس بگیرید.

قیمت شیشه عقب ولوو c30 t5

شیشه عقب ولوو از جنس سکوریت است که دارای سنسور هیتر یا همان گرمکن شیشه عقب است. برای تعویض این شیشه می توانید ایرانی اصلی و چینی تهیه کنید. اما برای اطمینان خاطر بیشتر بهتر است با شیشه اتومبیل عبدالهی مشورت کنید.

قیمت شیشه درب ولوو c30 t5

شیشه درب لوو سی 30 درب جلو سمت راننده و درب جلو سمت شاگرد وجود دارد. همانطور که در ابتدای مقاله گفتیم شیشه روستونی در پشت دو درب جلو قرار دارد. اما ممکن است برخی شیشه درب عقب آن را سرچ کنند.

شیشه-درب-ولوو-c30
شیشه-درب-ولوو-c30

قیمت شیشه روستونی (روگلگیری) ولوو c30 t5

جهت استعلام قیمت شیشه روستونی ولوو سی 30 با شماره 02177196143 تماس بگیرید.

خدمات شیشه اتومبیل عبدالهی