ما می خواهیم در مورد شیشه هیوندای i10 بررسی کنیم. همانطور که می دانید در قسمت جلو، عقب و همچنین درب های خودرو شیشه کار گذاشته شده است. به همین دلیل بدیهی است که شیشه خودرو در  ایمنی ماشین و افراد داخل آن اهمیت بسیار زیادی دارد. در نتیجه جنس این شیشه ها نباید از گلس های معمولی باشد، بلکه باید از جنس شیشه های محکم تر و مقاوم تری ساخته شوند.  در این مقاله می خواهیم جنس این شیشه ها و شیشه هیوندای i10 را برای شما بررسی کنیم. پس اگر می خواهید با جنس شیشه این خودرو آشنا شوید، از صفحه خارج نشوید و این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

شیشه-هیوندا

خودرو هیوندای i10

هیوندای آی 10 خودرویی می باشد که از سال 2007 تاکنون در کشور هایی مانند چنای، هند، ایران و مالزی در حال تولید است. این ماشین کوچکترین عضو خانواده هیوندای محسوب می شود. البته با مونتاژ این خودرو در در خط تولید کرمان موتور، در حال حاضر آی 10 نیز در این خط با عنوان کوچکترین خودرو شناخته می شود. لازم به ذکر است که چند سل قبل از اینکه این خودرو توسط کرمام موتور تولید شود، احتمال آن در میان محافل وجود داشت. هیوندا i10 کرمان موتور به موتور 1248 سیسی مجهز بوده و حدود 86 تا 88 اسب بخار را با گشتاور 121 نیوتن متر تولید می کند.

شیشه هیوندای i10

این خودرو دارای شیشه عقب، شیشه جلو، گلس درب های جلو و درب های عقب، شیشه رو ستونی و همچنین شیشه سانروف است. در بخش های بعدی هر کدام از این شیشه ها را به صورت جداگانه بررسی کنیم.

شیشه جلو هیوندای i10

در قسمت جلویی این شیشه یک پایه آینه در قسمت وسط و بالای شیشه وجود داشته و همچنین در قسمت پایین شیشه سمت چپ یک وین شماره شاسی وجود دارد و در تیپ رنگی سبز لایت است. جنس این شیشه از لمینت می باشد. اگر نمی دانید شیشه های لمینت چه نوع گلس هایی هستند باید بگوییم که این نوع گلس ها از دو لایه پی وی بی که چسبناک هستند، ساخته شده اند. خاصیت این چسبندگی به دلیل محافظت از سرنشینان خودرو وجود دارد. بدین صورت که شکستن این گلس ها، قطعات آن خرد و پخش نشده و به یکدیگر می چسبند. به همین دلیل لمینت قابلیت ترمیم را نیز دارای هستند که یک نوع مزیت محسوب می شود.

قیمت گلس جلو هیوندای i10

-قیمت شیشه جلو  خودرو هیوندای i10 (2008 تاکنون): تماس بگیرید.

-گلس جلو خودرو هیوندای i10  کیان موتور(1396): تماس بگیرید.

جهت اطلاع از قیمت های این شیشه و شیشه های دیگر باید با شیشه اتومبیل عبدالهی تماس گرفته و از خدمات مشاوره رایگان ما بهره ببرید.

شیشه عقب هیوندای i10

در قسمت عقب این خودرو یک شیشه کوچک با قوس و خمیدگی که حالت بیضی شکل دارد و دارای گرم کن بخارگیر و یک سوراخ برای نصب برف پاک کن بود و در تیپ رنگی سبز لایت است. جنس این شیشه از شیشه های سکوریت و یا همان تمپورت می باشد که به آن ها شیشه نشکن نیز گفته می شود. همانطور که از اسمشان پیداست این شیشه ها به راحتی شکسته نمی شوند و بسیار محکم هستند. شیشه های معمولی با دمای 600 الی 700 درجه را حرارت می دهند و سریعا گرم می شوند که دلیل محکم بودن و مقاوم بودن آن ها همین است.

قیمت گلس عقب هیوندای i10

-قیمت شیشه عقب  خودرو هیوندای i10 (2008 تاکنون): تماس بگیرید.

-گلس عقب خودرو هیوندای i10  کیان موتور(1396): تماس بگیرید.

برای اطلاع از قیمت شیشه این خودرو ها و خودرو های دیگر می توانید با شیشه اتومبیل عبدالهی تماس بگیرید و در صورت نیاز هماهنگی های لازم را انجام دهید.

شیشه درب های جلو و درب های عقب هیوندای i10

در قسمت درب های جلو هیوندای آی 10 یا دو پایه پلاستیکی که در زیر شیشه قرار دارد روی بالا بر برقی نص شده است. این شیشه در تیپ رنگی سبز لایت می باشد. درب های عقب این خودرو یک شیشه مستطیلی شکل دارن که این گلس با یک پایه پلاستیکی که در زیر آن واقع شده است روی بالا بر برقی قرار می گیرد  و در تیپ رنگی سبز لایت است. گلس های تمپورت هیچ گونه لایه و یا طلق چسبنده ندارند و به همین دلیل هنگام شکستن به قطعات بسیار ریزی تبدیل می شوند و این قطعات نوک تیز نیستند و آسیبی به افراد داخل خودرو ضربه نمی زنند.

قیمت گلس درب های عقب و درب های جلو هیوندای i10

-قیمت شیشه  درب های جلو و درب های عقب خودرو هیوندای i10 (2008 تاکنون): تماس بگیرید.

-گلس درب های جلو و درب های عقب خودرو هیوندای i10  کیان موتور(1396): تماس بگیرید.

جهت خرید و یا تعویض و ترمیم شیشه درب های جلو و درب های عقب خودرو هیوندای i10  و یا خودرو های دیگر شما می توانید با ما تماس حاصل فرمایید و یا با کارشناسان ما در این مورد مشورت کنید.

شیشه رو ستونی هیوندای i10

در قسمت درب های عقب این خودرو یک شیشه مثلثی شکل کوچک وجود دارد که جنس این شیشه از سکوریت است. به طور کلی شیشه درب های جلو و عقب، شیشه عقب، گلس رو ستونی و شیشه سانروف این خودرو شیشه های جانبی نامیده می شوند و جنس آن ها از سکوریت است.

قیمت شیشه روستونی هیوندای i10

-قیمت شیشه روستونی  خودرو هیوندای i10 (2008 تاکنون): تماس بگیرید.

-گلس روستونی خودرو هیوندای i10  کیان موتور(1396): تماس بگیرید.

جهت اطلاع از قیمت شیشه روستونی این خودرو و تمام خودرو ها با شیشه اتومبیل عبدالهی تماس بگیرید. همچنین می توانید تمام خدمات مربوطه شیشه خودرو خود را در شیشه اتومبیل عبدالهی انجام دهید.

جهت خرید نوار شیشه می توانید به یدک فیت مراجعه کنید.

شیشه سانروف هیوندای i10

سانروف ها پنل هایی هستند که در سقف خودرو ها قرار می گیرند و وظیفه تهویه هوای داخل ماشین با بیرون و ورود نور به ماشین را دارند. جنس آن ها از شیشه تمپورت است. یکی از معایبی که شیشه های سکوریت دارند این است که اگر یک ترک روی آن ها ایجاد شود، امکان شکستن و ریختن تمام شیشه بسیار زیاد است.

قیمت گلس سانروف هیوندای i10

-قیمت شیشه سانروف خودرو هیوندای i10 (2008 تاکنون): تماس بگیرید.

-گلس سانروف خودرو هیوندای i10  کیان موتور(1396): تماس بگیرید.

جهت خرید، ترمیم و تعویض شیشه هیوندای i10 و انجام تمامی خدمات شیشه خودرو خود با شیشه اتومبیل عبدالهی تماس حاصل فرمایید.

خدمات شیشه اتومبیل عبدالهی

02177196143