شیشه هیوندای ورنا شیشه هیوندای ورنا

در ادامه این مقاله می خوانیم که جنس و کیفیت شیشه هیوندای ورنا چگونه است. همچنین در مورد نحوه خرید و قیمت شیشه ورنا، خرید شیشه جلو ورنا، خرید و قیمت شیشه عقب ورنا و خرید شیشه بغل ورنا اطلاعاتی را بیان می کنیم.

علاوه بر خرید، در مورد قیمت شیشه ورنا، قیمت شیشه جلو ورنا، قیمت شیشه عقب ورنا و قیمت شیشه بغل ورنا مطالبی را ارائه می‌دهیم و مرکز فروش شیشه اتومبیل عبدالهی را به شما عزیزان معرفی می کنیم.

شیشه-جلو-ورنا
شیشه-جلو-ورنا

انواع شیشه هیوندای ورنا

شیشه‌های موجود برای خودروی هیوندای ورنا در شیشه عبدالهی:

انواع شیشه Hiyundai Verna
انواع شیشه خودرو ورنا ۱۳۸۳ تا ۱۳۸۹
انواع شیشه هیوندای ورنا مدل دستی و اتومات

برای مشاهده ی انواع ویدیو ها مانند ویدیو تعویض شیشه توسان میتوانید یا روی آن کلیک کنید و یا به آپارات ما مراجعه کنید.استعلام از قیمت شیشه ورنا در مرکز فروش شیشه اتومبیل عبدالهی  کار بسیار راحتی می باشد. و افراد می توانند از طریق سایت و شماره هایی که این مرکز دارد با ما ارتباط برقرار کنند.

Glass-rear-Verna
Glass-rear-Verna

البته شیشه اتومبیل عبدالهی ارسال شیشه ورنا را به سراسر نقاط کشور انجام می‌دهد.

جهت هرگونه سوال و درخواست قیمت با شماره های 02177196143 و 02177090652 تماس بگیرید.

Glass-Lechki-Verna
Glass-Lechki-Verna

نحوه خرید انواع شیشه ورنا

خرید شیشه ورنا، خرید شیشه جلو ورنا، خرید شیشه عقب ورنا و خرید شیشه بغل ورنا به دلیل اینکه در شرکت های داخلی عرضه شده است با قیمت ارزان و مناسب امکان پذیر می باشد.

در کشور ما مراکز مختلفی وجود دارد که انواع شیشه های اتومبیل را به فروش می رسانند. ولی مرکز فروش شیشه اتومبیل عبدالهی جزو با سابقه ترین و با کیفیت ترین مراکز می باشد.

این مرکز انواع شیشه ماشین را به فروش می رساند.

قیمت شیشه جلو ماشین ورنا

شیشه جلو ماشین ورنا مثل دیگر ماشین ها می باشد. چون به شکل چهار گوش طراحی شده و قسمت بالای آن برای جلوگیری از تابش مستقیم نور خورشید به چشم و صورت راننده و دیگر سرنشینان، کمی تیره و پررنگ تر است.

Glass-door-Verna
Glass-door-Verna

هرچند ممکن است این ماشین جذابیت و زیبایی نداشته باشد ولی از نظر کیفیت شیشه ها کم از دیگر ماشین ها ندارد.

همچنین این شیشه با چسب مخصوص نصب می شود و دارای سنسور های باران می باشد.

قیمت شیشه عقب هیوندای ورنا

شیشه عقب ماشین ورنا  با کیفیت بسیار خوبی تولید و طراحی شده است. و نسبت به شیشه جلو کیفیت آن بهتر است چون سلامت و امنیت افراد داخل ماشین بیشتر به شیشه عقب وابسته است. و برای جلوگیری از سرما این شیشه را به شکل خط خطی تولید کرده اند. این خطوط علاوه بر جلوگیری از یخ زدگی، گرد و خاک ها را هم پاک می کند.

قیمت شیشه بغل ورنا

شیشه بغل ماشین ورنا با فرم خاصی طراحی شده است و کیفیت آن به گونه ای است که هنگام شکستگی و ضربه هیچ گونه آسیبی به سرنشینان وارد نمی شود و برندگی آن کمتر می باشد. شیشه بغل ورنا شامل شیشه لچکی و فاقد شیشه روستونی است.

Glass-Verna-1389
Glass-Verna-1389

این شیشه دارای استحکام و مقاومت بسیار بالایی می باشد.

جنس این شیشه ها بیشتر طلقی می باشد ولی شیشه هایی با جنس لمینت هم طراحی می شود.

پس به افراد سفارش می شود که برای خرید شیشه ورنا، خرید شیشه جلو ورنا، خرید شیشه عقب ورنا و خرید شیشه بغل ورنا به مرکز فروش شیشه اتومبیل عبدالهی مراجعه کنند. و از نحوه خرید این شیشه ها اطلاعاتی را به دست بیاورند.

از خوبی های مهم این مرکز فروش این است که دارای کارشناسان با تجربه و آموزش دیده می باشد که اطلاعاتی را در مورد نحوه خرید این شیشه ها به مشتریان عزیز ارائه می دهند.

قیمت شیشه درب جلو و عقب ورنا

شیشه درب ورنا در قسمت عقب دارای لچکی می باشد. قیمت شیشه درب ورنا با شیشه لچکی ورنا متفاوت است. برای سفارش از راه دور می توانید شیشه مورد نظر را مانند نمونه زیر پیامک کنید و یا در واتساپ ارسال کنید تا برای شما شیشه ارسال شود. اگر هم تهران هستید می توانید به صورت حضوری مراجعه کنید.

نمونه :قیمت شیشه لچکی ورنا درب عقب سمت راننده

Glass-Verna-2023
Glass-Verna-2023

گلس جلو هیوندای ورنا در رنگ‌ها و کیفیت‌های مختلف، از ایرانی تا چینی و اورجینال موجود است.شما می توانید شیشه هیوندای ورنا اصلی چینی و ایرانی نصب کنید. مثلا شیشه ام وی ام x55 یک شیشه چینی دارد و اگر دقت کنید از کیفیت خوبی هم برخوردار است پس لزوما نیازی به نصب شیشه های اصلی ندارید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

call-to-action

برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید

برای دریافت قیمت، زمان تعویض،‌استعلام موجودی و… همین حالا با ما تماس بگیرید.

Hyundai_Verna_Sedan-2021
نمایی از هیوندای ورنا مدل ۲۰۲۱

مشخصات ماشین ورنا و ویژگی قطعه های آن از جمله شیشه ها

ماشین ورنا یکی دیگر از تولیدات شرکت کره ای هیوندای می باشد اما تنها تفاوتی که با دیگر ماشین های تولید شده دارد، این است که طراحی بسیار ساده و قدیمی دارد.

این ماشین نه تنها امروزه بلکه در زمان خود هم جذابیت و زیبایی بسیاری نداشت.

این خود رو فقط با هدف های اقتصادی تولید شده است به همین دلیل است که از نظر زیبایی چندان خوب نمی باشد.

این ماشین در شرکت کرمان خودرو مونتاژ شده است و تقریبا هفت سال طول کشید تا وارد بازار شد.

این خودرو شاید ظاهر زیبا و خوبی نداشته باشد ولی به دلیل مزایایی که دارد مشتریان و افراد زیادی به آن علاقه مند شدند و میزان تقاضا برای خرید آن بیشتر شد.

شیشه ورنا تنها قطعه ی با کیفیت و جذاب این ماشین می باشد زیرا ماشین بدون شیشه نمی شود و چون شیشه ها از قطعه های جدایی ناپذیر ماشین هستند، از زمان تولید تا آخر با ماشین باقی می ماند.

از این ماشین می توان بیشتر در شهرهایی مثل تهران، اصفهان و… استفاده کرد زیرا قطعه های آن راحت تر یافت می شود.

چگونگی اطلاع از قیمت شیشه ورنا در شیشه اتومبیل عبدالهی

مرکز فروش شیشه اتومبیل عبدالهی دارای بهترین و با کیفیت ترین شیشه ها می باشد. که این شیشه ها از نظر قیمت بسیار متنوع و مناسب هستند.

از مهم‌ ترین خدماتی که این مرکز فروش به مشتریان ارائه می دهد. می توان به نصب شیشه اتومبیل در منزل یا محل کار، ارسال شیشه ها به تمام نقاط مختلف کشور، ضمانت نامه نصب شیشه، فروش و تعمیر انواع شیشه ماشین اشاره کرد.

همچنین این مرکز فروش سعی میکند با ارائه خدمات و فروش محصولات با کیفیت و جنس اصلی، اعتماد مشتریان را به خود جلب کند و هر ساله به مشتریان بیشتری خدمت رسانی نماید.

افراد می توانند با کارشناسان با تجربه و آموزش دیده ای که در این مرکز حضور دارند، تماس بگیرند. و در مورد قیمت شیشه ورنا، قیمت شیشه جلو ورنا، قیمت شیشه عقب ورنا و قیمت شیشه بغل ورنا اطلاعات به دست آورند.

افراد برای استفاده کوتاه مدت می توانند این ماشین را خریداری کنند و در شهر ها از آن استفاده کنند.

استفاده از این ماشین در شهرهای کوچک کمی مشکل ساز است زیرا قطعات آن به راحتی یافت نمی شود و در خیلی از این شهر ها حتی قطعات آن وجود ندارد و افراد باید برای خرید آن ها به شهرهای بزرگ بروند.


اضافه کردن نظر

[wpcode id="13037"]