شیشه مزدا 2 موضوع مورد بحث ما در این مقاله می باشد. در این مقاله می خواهیم به شما آموزش دهیم که چطور شیشه مزدا 2 را بشناسید. و چگونه و از کجا این شیشه ها را تهیه کنید. آیا این شیشه ها دارای ویژگی خاصی هستند یا خیر.بنابراین تا انتها این مقاله ما را همراهی کنید.مزدا دمیو که با نام مزدا 2 خودرویی است که از سال 1996 تاکنون در حال تولید است. یکی از قسمت های مهم این خودرو گلس و یا شیشه های آن هستند.

شیشه-مزدا-2

برای مشاهده ی ویدیو تعویض شیشه مزدا 3 اینجا کلیک کنید.و یا به انتهای صفحه مراجعه کنید.شیشه های مزدا 3 و مزدا نیو و مزدا 2 از هم متفاوت هستند. هنگام خرید به خصوص خرید اینترنتی دقت کنید!

این خودرو در قسمت درب های جلو، درب های عقب، عقب، جلو می باشد. در گذشته از جنس شیشه ها معمولی بود اما با گذشت زمان این موضوع تغییر کرد. اکنون شیشه خودرو ها از دو جنس لمینت و سکوریت می باشد. این دو شیشه از لحاظ ساختار و نوع شکستگی کاملا متفاوت هستند. اگر می خواهید با جنس شیشه های این خودرو آشنا شوید، این مقاله را تا انتها دنبال کنید.

قیمت شیشه جلو مزدا 2قیمت شیشه عقب مزدا 2قیمت شیشه بغل مزدا 2
تماس بگیرید!تماس بگیرید!تماس بگیرید!

قیمت شیشه مزدا 2

این ماشین مانند تمام ماشین های دیگر دارای شیشه جلو، شیشه درب های جلو و درب های عقب و شیشه عقب می باشد و هیچگونه شیشه دیگری مانند سانروف، لچکی و یا حتی روستونی نیز ندارد. در بخش های بعدی جنس شیشه های این خودرو را به نوبت برایتان بررسی می کنیم.

شیشه-جلو-مزدا-2

شیشه عقب مزدا 2

اولین گلسی که قصد داریم بررسی کنیم شیشه عقب است. در قسمت درب این خودرو یک شیشه  نسبتا کوچک که قوس و خمیدگی زیاد دارد، قرار گرفته است. شیشه عقب خودرو مزدا دارای گرم کن و بخار گیر بوده و همچنین در تیب رنگی سبز سولار، یووی کات و ضد اشعه نور خورشید می باشد.

جنس شیشه عقب این خودرو مانند اکثر خودرو ها از سکوریت است. نحوه ساخت این نوع شیشه ها به اینگونه می باشد که شیشه های معمولی برای تبدیل شده به سکوریت، با دمای 600 الی 700 درجه سانتی گراد حرارت داده شده و سپس در سریع ترین زمان ممکن، سرد می شوند. این فرایند سرد و گرم شدن باعث بالا رفتن استحکام ان ها می شود.

شیشه-بغل-مزدا-2

شیشه جلو مزدا 2

بعد از بررسی شیشه عقب خودرو مزدا دمیو به سراغ شیشه جلویی آن می رویم. در قیمت جلویی این خودرو یک مدل شیشه است که داری یک پایه آینه در وسط شیشه جلو و شماره شاسی وین در قسمت پایین سمت چپ شیشه می باشد. شیشه جلو این خودرو به رنگ سبز است و یووی کات و ضد اشعه خورشید می باشد. جنس این شیشه با شیشه های دیگر این خودرو فرق دارد و از جنس لمینت است.

شیشه های لمینت دارای دو و یا چندین لایه پی وی بی هستند که این لایه چسبنده بوده که همین چسبندگی مانع پخش شدن تکه های شیشه خودرو می شوند و به هم می چسبند. این نوع شیشه ها به دلیل خاصیتی که دارند، قابل ترمیم هستند و شما می توانید هزینه کمتری در مقایسه با تعویض آن بپردازید و شیشه خودرو را ترمیم کنید. اما مزایای ترمیم شیشه تنها هزینه کمتر آن نیست، بلکه شما با ترمیم شیشه فابریک خودرو خود را از جایش خارج نمی کنید و در صورت نبود شیشه خودرو شما در بازار، با ترمیم مشکلتان حل خواهد شد.

شیشه-درب-عقب-مزدا-2

قیمت شیشه جلو مزدا 2

شیشه جلو مزدا 2 از جنس لمینت و دور مشکی می باشد. شیشه جلو مزدا 2 تمام رنگ است. و باید در مورد ویژگی های این شیشه عرض کنم که دارای ویژگی و آپشن خاصی نیست یعنی نه از سنسور نور و باران خبری هست و نه از سنسور هیتر.

شیشه جلو مزدا 2 را می توانید با مراجعه به شیشه اتومبیل عبدالهی تهیه کنید و تنها چیزی که روی شیشه جلو وجود دارد پایه آینه می باشد. اما این خودرو دارای شیشه های ایرانی و شیشه های اصلی می باشد. که بر اساس بودجه شما می توانید این شیشه را انتخاب و خریداری کنید.

فراموش نکنید که استفاده از بهترین چسب اروپایی برای آب بندی شیشه ها مهمترین کار است که ما در این مورد از چشب پلی یورتان اصلی استفاده می کنیم.

-قیمت گلس جلو خودرو مزدا دمیو یا مزدا 2 (1996 تاکنون): تماس بگیرید.

در شیشه اتومبیل عبدالهی ترمیم، تعویض و خرید شیشه خودرو مزدا 2 و تمام خودرو ها صورت می گیرد که شما می توانید با ما تماس بگیرید و در صورت نیاز هماهنگی های لازم را انجام دهید.

شیشه-عقب-مزدا-2

قیمت شیشه عقب مزدا 2

برای استعلام قیمت شیشه عقب مزدا 2 می توانید به شیشه اتومبیل عبدالهی و یا با شماره های زیر تماس بگیرید:

02177196143

شیشه عقب مزدا 2 نیز شیشه ایرانی ندارد و فقط شیشه اصلی دارد که در سبد فروش عبدالهی گلس نیز موجود است. برای خرید به صورت غیر حضوری تماس بگیرید و برای نصب نیز به صورت حضوری مراجعه کنید. بهتر است قبل از مراجعه نیز تماس بگرید تا وقت به شما بدهند و معطل نشید و کار شما عجله ای انجام نشود.

لازم به ذکر است که شیشه عقب این خودرو دارای برف پاک است که شیشه سوراخ دار نیست به دلیل اینکه برف پاک کن روی بدنه خودرو طراحی شده است.

-قیمت شیشه عقب خودرو مزدا دمیو یا مزدا 2 (1996 تاکنون): تماس بگیرید.

به علت نوسانات و تورم موجود در بازار شیشه و مشخص نبودن دقیق قیمت ها، از درج آن ها معذوریم و از شما عذر خواهی می کنیم اما شما برای کسب اطلاعات بیشتر و سوالات مختلف می توانید با شیشه اتومبیل عبدالهی در تماس باشید.

شیشه-عقب-مزدا-2

شیشه سانروف مزدا 2

برای خرید یا نصب شیشه سانروف نیز می توانید به صورت حضوری مراجعه کنید و یا به صورت سیار نیروهای ما خدمت برسند. اگر شما در تهران هستید نیرو های ما برای نصب سیاتر آماده خدمت رسانی هستند اما اگر خارج از تهران هستید می توانید یا خود مراجعه کنید و یا شیشه را سفارش دهید به صورت غیر حضوری تا برای شما ارسال شود.

شیشه بغل مزدا 2

و اما شیشه های بغل خودرو نیز معمولا از جنس سکوریت می باشند و شیشه کابین عقب با شیشه عقب یک رنگ هستند. شیشه های درب مزدا 2 یک تکه می باشند و فاقد لچکی است.

شیشه درب جلو مزدا 2

در قسمت جلویی این خودرو دو گلس و یا همان شیشه قرار داده شده است. این شیشه با دو عدد سوراخ که در پایین آن وجود دارد بر روی بالا بر برقی نصب شده است. تیپ رنگی این شیشه ها سبز لایت می باشد. شیشه درب های جلو مزدا 2 از جنس سکوریت هستند. شیشه های سکوریت اینگونه شکسته می شوند که اگر جسمی به آن ها برخورد کند، به چندین تکه بسیار ریز تبدیل می شوند. اما این تکه ها آنقدر ریز هستند که هیچ خطری برای افراد داخل خودرو ندارند.

قیمت شیشه درب جلو مزدا 2

-قیمت شیشه درب های جلو خودرو مزدا دمیو یا مزدا 2 (1996 تاکنون): تماس بگیرید.

در خصوص قیمت شیشه این خودرو باید بگوییم که به علت نوسانات مختلف در قیمت شیشه خودرو نمی توانیم آن ها را درج کنیم اما جهت اطلاع از قیمت های شیشه این خودرو و یا تمام خودرو با شیشه اتومبیل عبدالهی تماس بگیرید.

شیشه درب عقب مزدا 2

شیشه درب های عقب این خودربه شکل مربع بوده و با 2 عدد سوراخ در پایین و وسط شیشه بوده که روی بالا بر برقی نصب می شود و تیپ رنگی سبز لاین است. همانطور که گفتیم، این شیشه ها از جنس سکوریت هستند. به طور کلی می توان گفت که شیشه درب های جلو، درب های عقب به جز شیشه جلویی، گلس های جانبی نامیده می شوند و در اکثر خودرو ها جنس آن ها از سکوریت است. یکی از مزایایی که این شیشه ها دارند، این است که اگر شکسته شوند شما چاره ای تعویض آن ها ندارید.

قیمت شیشه درب عقب مزدا 2

-قیمت شیشه درب های عقب خودرو مزدا دمیو یا مزدا 2 (1996 تاکنون): تماس بگیرید.

جهت انجام هر گونه خدمات شیشه خودرو و اطلاع از قیمت شیشه های آن باید با شیشه اتومبیل عبدالهی تماس بگیرید و با کارشناسان و مشاوران ما مشورت کنید.


Mazda 2

مزدا 2 یک هاچ بک جذاب قشنگ است. که طرفداران مخصوص خودش را دارد. این خودروی جذاب کوچک نیز از رده محصولات هاچ بک گروه بهمن محسوب می شود.کلا خودرو مزدا از لحاظ فنی قدرت خوبی دارند اما برای مشاهده دقیق تر می توانید به مشخصات فنی که در زیر آمده مراجعه کنید.

در این بخش می خواهیم شما را بیشتر با این خودرو آشنا کنیم. خودروی مزدا دمیو یا مزدا 2 خودرویی است که از سال 1996 تا زمان حال در حال تولید می باشد. این خودرو سیستم جعبه دنده 5 و 4 دنده به صورت خودکار و دستی دارد. خودرو مذکور محصول شرکت مزدا بوده و نسل سوم آن در حال حاضر با نام مزدا 2 به صورت گسترده بازاریابی می شود. خودرو mazda demio در گذشته با نام های دیگری همچون مزدا 121، مزدا مترو، فرود فستیوا عرضه شده است. در کشور ایران از تاریخ 1390 از طریق گروه بهمن عرضه می شد. کلاس این خودرو سوپر مینی می باشد و طرح بندی آن در خودرو های موتور جلو- محور جلو است.

لوازم یدکی مزدا 2

از انجایی که وقتی خودروهای جدید جای خودروهای قدیمی را می گیرد لوازم یدکی آن ها نیز به سختی پیدا می شود ما میخواهیم به شما بهترین لوازم یدکی در تهران را معرفی کنیم . یدک فیت بهترین لوازم یدکی در تهران می باشد. که تمام لوازم یدکی برای تمام خودرو های ایرانی و خارجی را در مجموعه خود دارد. از همه مهمتر هم خرید غیر حضو.ری دارند و هم حضوری یعنی جز هر دسته باشید می توانید به یدک فیت اعتماد کنید.جهت خرید آینه مزدا به صورت تک و عمده به پخش عمده آینه خودرو مراجعه کنید.

دسته اول : افرادی که کلا غیر حضوری خرید می کنند

دسته دوم افرادی که حضوری خرید می کنند.

مشخصات فنی

حداکثر قدرت102 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه
حجم موتور1498 سی سی
اندازه (میلیمتر)3885 طول – 1695 عرض – 1475 ارتفاع
انتقال نیرودیفرانسیل جلو
موتور4 سیلندر 16 سوپاپه
حداکثر گشتاور135 نیوتن متر در 4000 دور در دقیقه
جعبه دنده4 دنده اتوماتیک تیپ ترونیک
وزن11 ثانیه
حداکثر سرعت175 کیلومتر در ساعت
شتاب 0 تا 1001055 کیلوگرم
تنفس موتورتنفس طبیعی
فاصله بین دو محور2489 میلیمتر

خدمات شیشه اتومبیل عبدالهی




تعویض ویدیو مزدا 3

قیمت شیشه جلو مزدا 2 چقدره؟

بستگی به نوع شیشه ای که انتخاب می کنید متفاوته از 2500 میلیون شیشه ایرانی داریم به بالا

مدت زمان تعویض شیشه جلو چند دقیقه است؟

حدود 45 دقیقه بیشتر زمان نمی بره !

[wpcode id="13037"]