با مقاله ای جدید در سایت شیشه اتومبیل عبدالهی همراه ما هستید. امروز می خواهیم درمورد شیشه خودرو دیگر یعنی شیشه مزدا وانت با شما صحبت کنیم. گلس خودرو می تواند تاثیرات زیادی در محافظت از جان افراد داخل آن و بدنه خودرو داشته باشد. به همین دلیل شکستن و خراب شدن آن از اهمیت زیادی برخودار است که با جنس آن ها آشنا شویم تا بدانیم برای مراقبت از آن و یا در صورت شکستن آن ها چه اقداماتی باید انجام دهیم. در نتیجه پیشنهاد می کنیم این مقاله مفید را از دست ندهید و تا انتها آن را مطالعه کنید.

شیشه مزدا وانت

شیشه مزدا وانت

این خودرو دارای شیشه جلو، شیشه عقب و گلس های بغل می باشد. شیشه جلویی این خودرو از جنس لمینت بوده و شیشه های دیگر آن از جنس سکوریت هستند. اگر نمی دانید شیشه سکوریت و لمینت چه نوع شیشه هایی هستند، نگران نباشید چرا که قرار است در بخش های بعدی توضیح دهیم.

شیشه درب جلو مزدا وانتشیشه درب عقب مزدا وانت
شیشه جلو مزدا وانت شیشه عقب مزدا وانت

جهت استعلام قیمت شیشه های مزدا وانت تماس بگیرید!

شیشه-مزدا-2-کابین
شیشه-مزدا-2-کابین

قیمت شیشه مزدا 3 و قیمت شیشه مزدا نیو و 323 و … متفاوت هستند. لطفا برای اطلاع از قیمت دقیق حتما تماس بگیرید!

شیشه جلو مزدا وانت

شیشه جلو این ماشین در دو مدل ساخته شده است که شامل دو رنگ و دور مشکی می باشند. جنس مورد استفاده در این خودرو، از گلس لمینت است. این نوع گلس ها به دلیل بکارگیری طلقی که در آن استفاده شده است، خاصیت نشکن دارند. بدین ترتیب در صورت بروز حادثه تا حدی می توانند از آسیب های وارده جلوگیری کنند. علاوه بر این فرایند تولید این شیشه به ترتیب شامل برش، سنگ زنی و شستشو، پروسه طلق گذاری، وکیوم و پخت توسط اتو کلا های پیشرفته انجام می شود. همین موضوع باعث ممانعت از تابش اشعه های uv به درون خودرو می گردد.

شیشه-جلو-مزدا-وانت

شیشه جلویی این خودرو بسیار شفاف می باشد که به همین دلیل راننده هنگام رانندگی روی شیشه موجی موجی احساس نمی کند. به دلیل وجود این طلق ها در شیشه لمینت، اگر این شیشه ها شکسته شوند تکه های آن پخش نمی شوند و به صورت منسجم در کنار هم قرار می گیرند. به همین ترتیب این نوع شیشه ها قابلیت ترمیم را نیز دارا هستند.

قیمت شیشه جلو وانت مزدا

-قیمت شیشه جلو خودرو وانت مزدا (1961 تا 2006): تماس بگیرید.

جهت اطلاع از قیمت شیشه جلو این خودرو می توانید با شیشه اتومبیل عبدالهی تماس بگیرید و از قیمت این شیشه و شیشه خودرو های دیگر مطلع شوید.

شیشه عقب مزدا وانت

گلس بعدی این خودرو که می خواهیم برای شما مورد بررسی قرار دهیم، شیشه عقب می باشد. شیشه ای که در قسمت عقب این خودرو قرار دارد، از جنس سکوریت است. شیشه عقب این خودرو از لحاظ ساختار و نوع شکستگی با گلس های لمینت کاملا تفاوت دارند. به اینگونه که شیشه های سکوریت فاقد هیچ گونه طبق و لایه ای هستند. این نوع شیشه ها اینگونه ساخته می شود که شیشه های معمولی در کارخانه با حرارت 600 الی 700 حرارت داده شده و بعد به سرعت فرایند سرد سازی انجام می شود. این فرایند سرد و گرم شدن موجب بالا رفتن استحکام و مقاومت آن ها می شود. بدین ترتیب مقاومت این خودرو ها 7 برابر بیشتر از شیشه های معمولی می شود. همچنین می توانند فشار 40 کیلوگرمی را نیز تحمل کنند.

شیشه-عقب-مزدا-وانت

قیمت شیشه عقب مزدا وانت

-قیمت شیشه عقب خودرو وانت مزدا (1961 تا 2006): تماس بگیرید.

شیشه درب های مزدا وانت

به طور کلی در تمام خودرو ها همچنین این خودرو، شیشه درب ها، شیشه عقب و شیشه های دیگر (به جز شیشه جلو) گلس های جانبی نامیده می شوند. در برخی از خودرو های خارجی، شیشه های مذکور نیز از جنس شیشه های لمینت هستند اما در اکثر خودرو ها این گلس های جانبی از جنس سکوریت هستند.

همانطور که در بخش های قبلی اشاره کردیم، شیشه های جانبی از لحاظ نوع شکستن با شیشه های لمینت تفاوت دارند. به اینگونه که اگر جسمی به این شیشه ها برخورد کند، این شیشه ها کاملا شکسته می شوند و تکه های آن بسیار ریز شده و مانند سنگ ریزه می شوند.

شیشه-درب-عقب-مزدا-وانت

همچنین لازم بر ذکر است که لبه های این گلس بسیار حساس است و اگر جسمی به آن ها برخورد کند، با به وجود آمدن یک ترک ممکن است کل شیشه شکسته شده و فرو بریزد. در نتیجه در این نوع گلس ها قابلیت ترمیم وجود ندارد و در صورت شکستگی آن ها شما مجبور به تعویض آن ها هستید که هم هزینه بیشتری دارد و هم مجبور به خارج کردن شیشه فابریک خودرو خود از سر جایش می شوید.

شیشه-درب-مزدا-وانت

قیمت شیشه های بغل مزدا وانت

-قیمت شیشه های بغل خودرو مزدا وانت (1961 تا 2006): تماس بگیرید.

در شیشه اتومبیل عبدالهی خدمات مختلفی همچون ترمیم شیشه، تعویض و خرید آن صورت می گیرد. همچنین انجام این افراد توسط افراد متخصص و حرفه ای، قطعات اصل و فابریک و بهترین متریال انجام می شود. در نتیجه برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

جهت خرید لوازم یدکی می توانید به بهترین فروشگاه که توسط بلگفا تایید شده است مراجعه کنید.

شیشه مزدا وانت BT-50

قیمت شیشه مزدا وانت BT-50 متاسفانه قابل درج نیست چون روزانه قیمت ها تغییر می کنند. اما شیشه جلو این خودرو نیز از نوع لمینت و دور مشکی است و شیشه عقب و درب های آن نیز از نوع سکوریت است.

شیشه-مزدا-شیشه-مزدا-وانت-BT-50

ترمیم شیشه چیست؟

در طول این مقاله بار ها نام ترمیم خودرو را ذکر کردیم. شاید برایتان سوال پیش آمده باشد که ترمیم خودرو چیست؟ در جواب به این سوال باید بگوییم که ترمیم شیشه فرایندی است که برای از بین بردن و یا کاهش شکستگی شیشه انجام می شود. هدف از انجام ترمیم خودرو، از بین بردن آن و جلوگیری از پیشروی شکستگی شیشه می باشد. این فرایند در سه مرحله فرز زنی یا مته زنی، تزریق مواد و خشک سازی انجام می شود.

ترمیم خودرو تنها برای شیشه های لیمنت قابل انجام بوده و متاسفانه در شیشه های سکوریت کارایی ندارند. لمینت در مقایسه با تعویض هزینه کمتری دارد و در صورتی که شیشه شما در بازار یافت نمی شود، ترمیم بهترین گزینه می باشد. البته لازم به ذکر است که برای ترمیم شیشه شکستگی شیشه شما باید در بیشترین حالت 15 اینچ عمق داشته باشد و همین عمق بیشترین حالت بوده و بیشترین قیمت را دارد.

ارسال شیشه اتومبیل مزدا وانت به شهرستان

از طریق مسیرهای حمل و نقل اتوبوسرانی شیشه برای شما ارسال می شود. طریقه ارسال شیشه اتومبیل به شهرستان کاملا توضیح داده شده است در صورتی که تهران سکونت ندارید و دنبال شرایط ارسال شیشه به شهرستان هستید کلیک کنید.

خودرو مزدا وانت

مزدا وانت یا همان مزدا سری بی یک سری خودرو است که بین سال های 1972 تا 2010 توسط شرکت مزدا در حال تولید می باشد. نسل سوم خودرو مذکور در کشور ایران در دو نوع تک کابین و دو کابین توسط گروه بهمن در بازار خودرو، به فروش می رسد. خودرویی که توسط گروه بهمن ارائه شده است، از موتور 2000 با 12 سوپاپ در آن استفاده شده است. این ماشین کولر داشته و یکی کاراترین وانت های داخلی به شمار می رود. البته می توان خدمات ضعیف گروه بهمن، قیمت بالا و نداشتن ایمنی لازم را معایب این خودرو دانست.

خدمات شیشه اتومبیل عبدالهی

02177196143

قیمت شیشه جلو مزدا وانت چقدره؟

متاسفانه با افزایش روزانه قیمت ازدرج قیمت معذوریم اما شما می توانید با شماره 02177090652 تماس بگیرید و یا به آدرس دردشت بالاتر از چهارراه نارمک پلاک 421 شیشه اتومبیل عبدالهی مراجعه کنید.

شیشه های مزدا وانت تک کابین هم موجود دارید؟

بله تمام شیشه های مزدا تک کابین و دو کابین موجود است.