در این مقاله می خواهیم قیمت شیشه مزدا نیو و انواع شیشه های مزدا نیو را بررسی کنیم .چه نوع شیشه ای را انتخاب کنیم تا سرمان کلاه نرود؟شیشه جلو این خودرو از جنس لمینت دور مشکی و بالا رنگی می باشد و همچنین دارای سنسور باران می باشد.که با چسب پلی اورتان نصب و آب بندی صورت می گیرد.اگر می خواهید بدانید که کدام شیشه برای نصب بهتر است در ادامه با ما همراه باشید.

شیشه-جلو-مزدا-نیو

قیمت شیشه جلو مزدا نیو سنسور دار

ویدیو توضیحی در رابطه با سنسور شیشه جلو مزدا نیو است. و شیشه جلو این خودرو هیچ ترک و شکستگی ندارد فقط شیشه مشکل دار است که در ویدیو توضیح داده شده است.

تعویض شیشه جلو مزدا 3

در ویدیو زیر یکی از هزاران تعویض شیشه در شیشه اتومبیل عبدالهی را برای شما به نمایش گذاشتیم تا با چشم باز تصمیم بگیرید و انتخاب کنید.

شیشه اتومبیل عبدالهی ارسال به سراسر کشور دارد و در صورتی که تمایل به تعویض دارید می توانید به صورت حضوری مراجعه کنید. نصابان ماهر در عبدالهی گلس آب بندی 100 درصدی شیشه را به شما تضمین می کند.

بررسی-مزدا-3-نیو

mazda 3 new

همانطور که میدانید مزدا نیو نیز مانند برخی اتومبیل های دیگر در ایران مونتاژ می شود و در کنار مزیت هایی که دارد معایبی نیز دارد که در انتهای این مقاله به آن اشاره کردیم.

اگر اهل مطالعه و یا اهل ماشین و به اصطلاح خودمانی ماشین باز باشید می دانید که در بین شرکت های خودروسازی در دنیا ژاپن یکی از بزرگ ترین و در نوع خودش بهترین است. رقابت این شرکت با چندین شرکت خودرو سازی در دنیا موجب شد تا تقریبا از اواسط دهه 60 ژاپن جز سه شرکت برتر خودروسازی در دنیا محسوب شود.

شیشه-نیو-3

میدانید که خودروسازی امریکا در دنیا تک است و ژاپن به شدت در صدد رقابت و رسیدن به جای این شرکت است.

که در دهه70 تا 90 توانست خودش را جز رقبای اصلی امریکا رساند.

به ترتیب در خودرو سازی شرکت خودروسازی امریکا و دوم شرکت خودروسازی چین و ژاپن با تلاش و پشتکار فراوان توانست شرکت سوم در این رقابت را به خودش اختصاص دهد.

نصب-شیشه-جلو-مزدا-نیو

ژاپن برای شرکت خودروسازی خودش در کشورهایی سرمایه گذاری کرد که همین موضوع رشد خودش را نیز بیشتر کرد. کشور ژاپن دارای افراد با پشتکار زیاد است و همین موضوع سبب شد تا در بسیاری از موارد ژاپن نسبت به سایر رقبا پیشی گیرد و جز رقبای امریکا محسوب شود.

جهت استعلام قیمت و موجودی کالا با شماره 02177196143 و 02177090652 تماس بگیرید.

mazda3-new

شیشه جلو مزدا 3 نیو

اگر با دقت به تصویر زیر نگاه کنید مشاهده می کنید که شیشه جلو مزدا نیو از جنس لمینت و دور مشکی است . و همچنین دارای آپشن هایی مانند سنسور نور و باران نیز می باشد.این خودرو که ساخت ژاپن و یک سدان فوق العاده زیبا و خاص است. دارای طرافداران به خصوص خودش را دارد.

شیشه-جلو-مزدا-نیو

شیشه های جلو مزدا نیو در چند تنوع در عبداللهی گلس موجود است اگر شما عزیزان شیشه اصلی و ایرانی و یا شیشه های متفرقه می خواهید تنها با یک تماس میتوانید برای تهیه ی آن اقدام کنید.

توجه کنید که شیشه اصلی مزدا نیو قیمت بسیار بالاتری نسبت به شیشه ایرانی و متفرقه دارد با این وجود شما می توانید شیشه ایرانی را نصب کنید اگر به دنبال قیمت پایین تر هستید اما اگر کیفیت اصلی مد نظر شما عزیزان می باشد می توانید شیشه اصلی مزدا نیو را نصب کنید.

بررسی-مزدا-3-نیو

شیشه بغل مزدا 3 نیو

تمام شیشه های بغل مزدا نیو از جنس سکوریت نشکن می باشد که رنگ این شیشه ها سبز رنگ می باشد.شیشه های درب نیز مانند شیشه های جلو و عقب مزدا نیو هم نوع اصلی دارد و هم نوع ایرانی که جهت سفارش محصول می توانید تماس بگیرید تا برای شما ارسال شود. و جهت تعویض آن می توانید به عبداللهی گلس مراجعه کنید که در این صورت نیز از قبل تماس بگیرید بهتر است تا معطل نشوید و کار شما عجله ای انجام نشود.

شیشه-بغل-مزدا-نیو

قیمت شیشه عقب مزدا 3 نیو

به تصویر زیر با دقت نگاه کنید خطوط گرمکن را در شیشه عقب این خودرو می بینید که این یکی از آپشن های شیشه عقب محسوب می شود. در زمان بارندگی که شیشه بخار کند با استفاده از این گرمکن دید شما بهتر می شود.

شیشه امید شیشه اصلی و شیشه چینی که هرکدام دارای کیفیت های متفاوتی هستند در شیشه اتومبیل عبداللهی موجود است.

شیشه سانروف مزدا 3 نیو

برای خرید و استعلام قیمت شیشه سانروف مزدا 3 نیو می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید. توجه کنید که شیشه سانروف ها معمولا از جنس سکوریت و دودی هستند. زیرا سکوریت از نوع نشکن است برای حفظ ایمنی بیشتر از این نوع شیشه استفاده می شود.

خدمات شیشه اتومبیل عبداللهی

تاریخچه مزدا3

اولین ورود مزدا به ایران در حقیقت با ورد مزدا وانت آغاز شد رفته رفته شرکت مزدا توانست مدل های دیگری را به بازار عرضه کند مانند مزدا 929. در کنار شرکت مزدا ما میتوانیم به گروه بهمن نیز اشاره کنیم که شرکت مزدا با این شرکت یک شراکت تجاری را شروع می کند.خودرو مزدا در بین جوانان ایرانی محبوبیت خاصی دارد و از لحاظ سواری فوقالعاده است .

من فکر میکنم هر خصی که یک ماه مزدا 3 سوار شود تفاوتش را با حتی خودروهای لوکسی مانند هیوندا i20 و اکسنت متوجه می شود. البته این شاید نظر شخصی به نظر آید . اما من این موضوع را برحسب نظر شخصی خودمکه مزدا داشتم نمی گویم بر اساس نظر تمام اطرافیانم که یک دوره مزدا 3 سوار بودند گفتم.

و اما ورود مزدا نیو از چه زمانی آغاز شد؟ تقریبا در سال 2003 از مزدا نیو به عنوان یک خودروی جدید از شرکت مزدا رونمایی شد.این خودرو به قدری مزایای خوب دارد که با ورودش چنان استقبال گرمی از این نوع از مزدا شد که در خط تولید گروه بهمن قرار گرفت.

مزایا و معایب مزدا 3 نیو

مزایا نیو :

1 – پیشرانه خوب

2 – خودرویی ایمن

3 – کیفیت ساخت خوب و استهلاک کم

4 – جعبه‌دنده قوی

5 – بازار دست دوم خوب

6 – امکانات و تجهیزات خوب


معایب نیو:

1 – سواری خشک

2 – ارتفاع سواری پایین

3 – فضای محدود ردیف عقب صندلی‌ها

4 – کیفیت رنگ پایین

5 – پلتفرمی قدیمی

جهت خرید آینه و قفل خودرو و نوار جات خودرو به صورت آنلاین از فروشگاه های اینترنتی می توانید به یدک فیت مراجعه کنید.یدک فیت ارائه کننده انواع قفل و آینه و نوارجات و خارجات و…می باشد.


[wpcode id="13037"]