با ما همراه باشید برای معرفی شیشه لیفان x70 .برای تعویض و استعلام قیمت شیشه جلو، شیشه عقب ، شیشه درب ، روستونی لیفان x70 با شماره 02177196143 تماس بگیرید.به تازگی خبرهایی شنیده شده از ورود لیفان شاسی بلند به ایران که یک لقب جالب هم باین خودروی شاسی بلند دادند به نام پرچم دار لیفان در ایران.هم اکنون ما میخواهیم به شما عزیزان این اطمینان را بدهیم نگران لوازم شیشه و آیینه و چراغ های این خودرو نباشید درسته که این خودرو تازه وارد کشور می شود اما به محض ورود به کشور ما تمامی خدمات مربوط به شیشه این خودرو را فراهم می سازیم تا شما با خیال آسوده و به دور از استرس نبودن امکانات ،این خودرو را خریداری کنید.

قیمت شیشه لیفانx70

همانطور که گفتیم این خودرو کاملا جدید است وتقریبا از مهر 1400 وارد ایران شده است بنابراین ما در مورد قیمت شیشه هنوز نمی توانیم نظری بدهیم. اما شما میتوانید هر گونه سوال در این مورد داشتید با شیشه اتومبیل عبداللهی تماس بگیرید.

شماره های تماس

02177196143

02177090652

نگران نباشید برای تماس در 24 ساعت شبانه روز شما می توانید از شماره زیر استفاده کنید:

09123236211

لیفان-x70
لیفان x70در نمایی جدید

شیشه جلو لیفان x70

لیفان x70همانطور که میدانید شاسی بلند است .شاسی سوار ها میدانند که تعویض یا ترمیم این شیشه ها نسبت به سواری سختی خاص خودش را دارد.اما ششیشه عبداللهی در کمترین زمان ممکن یک شیشه تمیز و بدون هیچ عیب و ایرادی به شما تحویل می دهد.به طوری که برای همیشه با دیگر شیشه اتومبیل ها خداحافظی میکنید.برای صحت صحبت هام فقط یکبار امتحان کافی است.

برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت ویکی پدیا مراجعه کنید.

شیشه جلو این شاسی بلنداز نوع لمینت است،خب حالا این یعنی چی؟یعنی این شیشه سه لایه است که یک لایه وسط آن پلیمیری است.حالا شیشه لمینت باشد یا سه لایه چه اهمیتی دارد؟خیلی ویژگی خوب و مهمی است چون اگر ضربه محکمی به شیشه شما بخورد از خرد شدن آن جلوگیری میکند.و این امر موجب امنیت سرنشینان است.

قیمت شیشه عقب لیفان x70

شیشه عقب این خودرو هم تولید داخلی دارد و هم تولید خارجی .که البته شیشه تولید داخل خیلی ارزان تر است.اگر قیمت برای شما در درجه اول باشد من به شما تولید داخل را پیشنهاد می دهم زیرا جنس تولید داخل هم تایید شده و خوب است.اما اگر قیمت برای شما اهمیت ندارد و فقط میخواهید جنس اصلی خارجی رو خودروی شما نصب شود باید مورد دوم یعنی تولید خارجی رو انتخاب کنید.

لیفان-شاخص
لیفان x70در نمای روبه رو

اما نگران نباشید ما در شیشه عبداللهی تمام این موارد که گفتیم را موجود داریم.شما فقط ملزم به انتخاب هستید.

راحتی در انتخاب را به ما بسپارید،اگر در انتخاب دچار تردید هستید با ما تماس بگیرید،تا از مشاوران ما مشاوره بگیرید.

شیشه های جانبی لیفان x70

برای نصب و ترمیم شیشه های جانبی خودروی لیفان میتوانید هم به صورت حضوری و هم به صورت سیار از خدمات شیشه عبداللهی استفاده کنید. برای اطلاع از قیمت شیشه های جانبی لیفان با شماره های وارد شده در سایت تماس بگیرید تا از قیمت به روز این شیشه ها مطلع شوید.

قیمت شیشه درب لیفان x70

شیشه های درب لیفان x70 شامل شیشه درب جلو ، عقب، بغل و روستونی می باشد . که همگی از جنس سکوریت است. برای نصب این شیشه نیاز به یک نصاب ماهر دارید تا بتواند شیشه را به خوبی آب بندی کند. و همچنین استفاده از بهترین نوع چسب پلی یورتان لازم است .

خودروی لیفان x70

این خودرو در کنفرانس جهانی فروشندگان لیفان در 21 سپتامبر 2017 درلیجیانگ ارائه شد.و اولین بار در روسیه فروخته شد.وبعد در چین و آمریکای جنوبی عرضه شد.

حدود 10سال بود که لیفان توسط کرمان موتور تولید می شد. اما با ورود مدل های جدید کرمان موتور لیفان و جیلی را به خودروسازان بم اعطا کرد.از این پس کرمان موتور جک و هیوندای را برای خودش نگه داشته است.

مشخصات فنی

لیفان x70 در دست خودرو سازان بم

جعبه دنده :دستی وcvt

ساخت کشور :چین

جلوپنجره عریض با خطوط افقی و چراغ های کشیده

طول4390 میلی‌متر
عرض1820 میلی‌متر
ارتفاع1715 میلی‌متر
فاصله محوری2610 میلی‌متر
ارتفاع کفی تا زمین176 میلی‌متر
وزن خالص1415 کیلوگرم
حداکثر وزن مجاز1790 کیلوگرم
حجم باک55 لیتر
حجم محفظه بار419 لیتر
سایز رینگ استاندارد215/60R17
سایز رینگ سفارشی225/55R18
ابعاد خودروی لیفان x70

برگرفته از الگوی خودروی لیفان x80در سال 2017

پیشرانه2.0 لیتری تنفس طبیعی (LF483Q)
قدرت141 اسب‌بخار
گشتاور185 نیوتن‌متر
حداکثر سرعت175 کیلومتربرساعت
مصرف ترکیبی7.7 لیتر
لیفانx70از لحاظ فنی

قیمت لیفان x70

قیمت لیفان x70 از لیفان x7 در روسیه خیلی خیلی گرانتر است.همانطور که در قسمت بالا گفتیم این نوع لیفان دارای دونوع دنده دستی و اتومات است که در ابتدا در بازار روسیه نوع دستی آن را وارد بازار کردندکه با وجود اتومات نبودن خیلی گران بود اما کمی بعد نوع اتومات لیفان را وارد بازار کردند با قیمت فوق العاده بالا به نرخ دلار تقریبا یک میلیون 60 هزار روبل (معادل تقریبی 14 هزار دلار) عرضه کردند.البته طبق نظریات گفته شده لیفان دستی وارد ایران نمی شود .

قیمت لیفان x70 در ایران 580 میلیون تومان است که در واقع میتوانیم لیفان را رقیب mvm x33 بدانیم.افزایش نرخ دلار و کم ارزش بودن پول کشور ایران موجب گرونی این خودرو در ایران شده.قبل از گران شدن دلار کسی زیاد سراغ خودروهای چینی را نمی گرفت.اما با افزایش نرخ دلار گران شدن خودرو های خارجی و چینی ،مردم دیگر بودجه ماشین هایی مثل هیوندای را نداشتند و اجبارا تن به ماشین های چینی دادند. و هم اکنون کشور پر شده از خودرو های چینی.

لیفان-بژ
رنگ جذاب لیفان x70

آپشن های لیفان x70

خب حالا نوبتی هم که باشد نوبت قسمت آپشن هااست .که ما ایرانی ها عاشق این قسمت هستیم هر چند که یک سری آپشن ها در ایران در دسترس نیست ،اما قبول دارید ما برای همان آپشن ها هم ذوق میکنیم.البته این حرف من را فقط افرادی که مثل من عاشق ماشین هستند متوجه می شوند.حالا با من همراه باشید تا براتون بگم چه آپشن هایی دارد.

تقریبا شبیه آپشن های لیفان x7است با یکسری تفاوت ها.در لیفان x70 مواردی به صورت سفارشی روی این خودرو نصب شده مانند:

 سنسور جلو شیشه لیفان x70

سیستم تشخیص خواب‌آلودگی راننده

شیشه آنتی‌ترپ

صندلی برقی راننده

اتولایت

کروز کنترل

همانطور که گفتیم این آپشن ها در x70 اضافه شده که در لیفانx7نیست.و یک نکته حائز اهمیت دیگر این است که لیفان x7 دارای نسخه هفت سرنشین است اما لیفان x70 فقط 5 نفره است.

دیگر آپشن های این خودرو

  • دو ایربگ
  • تهویه اتومات
  • گرمکن صندلی جلو
  • کیلس استارتر
  • چراغ هالوژن جلو / دی لایت
  • مانیتور 9 اینچی لمسی با دوربین عقب / بلوتوث
  • سنسور باد تایر
  • سنسورهای جلو و عقب شیشه لیفان x70
  • ایزوفیکس
  • اینه تاشو برقی با گرمکن
  • فرمان هیدرولیک با تنظیم ارتفاع
  • صندلی 6 حالته برقی راننده
  • صندلی 4 حالته دستی سرنشین جلو
  • کنترل پایداری یا ESP / توزیع نیروی ترمز یا EBD

البته این اطلاعات که در مورد آپشن ها گفتیم مواردی است که گفته شده و این که آیا همه ی آ؛ن ها صحت دارد بحثی است که همچنان راجع به آن صحبت میشود.

خدمات شیشه اتومبیل عبدالهی

4 دیدگاه

  1. سعید
    27 فروردین 1402

    قیمت شیشه عقب لیفان x70 چنده؟ آیا ارسال به شیراز هم دارید؟

    • شیشه اتومبیل عبدالهی
      13 اردیبهشت 1402

      سلام دوست عزیز برای اطلاع از قیمت شیشه لیفان x70 حتما تماس بگیرید و یا یک پیام به شماره واتساپ ارسال کنید. بله ارسال به سراسر کشور فراهم است.

  2. رکسانا
    30 مرداد 1402

    قیمت شیشه جلو لیفان x70 چنده؟

    • شیشه اتومبیل عبدالهی
      30 مرداد 1402

      به دلیل افزایش روزانه دلار و ارتباط مستقیم با قیمت شیشه خودرو از درج قیمت شیشه جلو لیفان x70 معذوریم

اضافه کردن نظر

[wpcode id="13037"]