شیشه فولکس پاسات شیشه فولکس پاسات

در این مقاله می خوانیم که شیشه فولکس پاسات با چه کیفیتی طراحی و تولید شده است.

همچنین در مورد قیمت این شیشه ها نیز در مرکز فروش شیشه اتومبیل عبدالهی، توضیحاتی را ارائه می دهیم.

Volkswagen-Passat-glass-price

قیمت شیشه جلو پاسات

قیمت شیشه جلو فولکس اصلی قیمت شیشه جلو پاسات 2017قیمت شیشه جلو پاسات ایرانی
170/000/000ریال تماس بگیرید!تماس بگیرید!

تعویض شیشه جلو اصلی پاسات

شیشه با کیفیت فولکس پاسات

شیشه از جمله لوازم ‌یدکی خودروها که بسیار آسیب‌پذیر بوده. در اثر بروز حوادث دچار خرابی می‌شود. تولیدکنندگان و فروشگاه‌های بسیاری در سراسر کشور به فروش این قطعه مهم و حیاتی خودرو می‌پردازند. مجموعه عبدالهی به‌عنوان یکی از مراکز باسابقه و باتجربه در زمینه فروش انواع شیشه‌های خودرو، در نظر دارد که کلیه محصولات خود را در وب سایت شرکت به نمایش گذاشته. امکان عرضه و فروش شیشه فولکس پاسات را به‌صورت آنلاین برای کلیه خریداران فراهم آورد.

نقش اساسی و مهم شیشه در خودرو

از مهمترین بخش ها و قطعات خودرو که نقش بسیار مهمی در حفظ امنیت راننده و سرنشینان داخل خودرو دارد، شیشه آن می باشد.

شیشه استاندارد خودرو باید کاملا صاف و یکدست بوده. هیچ‌گونه خراش، ضرب‌دیدگی، ناصافی و اعوجاج درآن وجود نداشته. همچنین در بافت آن اثری از حباب و مواد زائد و ناخالص موجود نباشد. وجود هر یک از این نشانه‌ها بیانگر پایین بودن کیفیت ساخت شیشه بوده و سبب کاهش طول عمر و ایمنی آن می‌شود.

نقش-اساسی-و-مهم-شیشه-در-خودرو

در زمان های گذشته از شیشه‌های معمولی در ساخت خودرو استفاده می شد. این شیشه ها بسیار آسیب پذیر بوده و به مرور زمان و با بروز حوادث رانندگی، سرنشینان و راننده دچار سوانح ناگوار شده و در بسیاری از موارد منجر به مرگ آن ها می‌شد. به همین دلیل این جنس شیشه ها از دور خارج شده و در ساخت خودرو دیگر از آن ها استفاده نشد.

به همین دلیل در سال 1999 هنری فورد از تکنولوژی جدید در ساخت شیشه خودرو استفاده کرد. لمینت را به‌عنوان مواد اولیه ساخت شیشه اتومبیل به‌کار برد. از آن پس در ساخت این بخش از خودرو تغییرات شگرفی اتفاق افتاده و به مرور زمان بر کیفیت ساخت آن افزوده شد.

Volkswagen-Passat-rear-window

انواع شیشه های خودرو

همان‌طور که می‌دانید بخش‌های مختلفی از ماشین دارای شیشه هستند. با توجه به محلی که این شیشه‌ها در آن قرار گرفته‌اند. در کیفیت‌، با مشخصه‌های منحصر به فرد خود و در سایزهای مختلف تولید می‌شوند اما در حالت کلی شیشه‌های اتومبیل در انواع مختلفی طبقه‌بندی‌شده و به فروش می‌رسند که در ادامه در ارتباط با آن‌ها توضیح داده خواهد شد:

1- شیشه خودرو مجهز به لایه P.V.B :

این نوع شیشه به‌صورت دو لایه بوده و از شیشه‌های بسیار متداول می باشد که در تولید اکثر اتومبیل‌ها به عنوان شیشه جلوی آن ها استفاده می‌شود. این نوع شیشه به دلیل تکنولوژی ساخت و دو لایه بودن آن، مزایای بسیاری را برای خودرو به همراه دارد که در زیر به مزایای آن اشاره خواهیم کرد:

Volkswagen-Passat-door-glass
  • این شیشه دو لایه در مقابل برخورد ضربه‌ها و اجسام سنگین مقاومت بسیاری از خود نشان می‌دهد.
  • در صورت بوجود آمدن ترک ریز در این شیشه، امکان ترمیم آن وجود دارد. در اصطلاح این ترک ها قابل جوش دادن بوده. به کمک برخی از روش ها می توان از گسترش آن جلوگیری به عمل آورد.
  • در هنگام وقوع تصادف و شکسته شدن کامل شیشه، این شیشه دو لایه فرو نریخته و خرده شیشه های شکسته را در درون خود نگه می دارد. آسیبی را متوجه سرنشینان داخل خودرو نمی کند.
  • لایه محافظ UV موجود در شیشه، تا حد زیادی جلوی اشعه مضر خورشید را گرفته. برای محافظت سرنشینان خودرو از مضرات اشعه ماورای‌بنفش خورشید بسیار کارآمد می باشد. در طول شب نیز به گونه‌ای طراحی‌شده است که نور اطراف اتومبیل را به‌صورت کامل منعکس می‌کنند تا مشکلی در دید راننده به وجود نیاورد.
  • قسمت بالای این شیشه ها تیره‌ تر در نظر گرفته می‌شود. همین امر سبب می شود که نور کمتری از سمت بالا وارد اتاق راننده شده و دیده راننده را نگیرد.
قیمت-شیشه-فولکس-پاسات

شیشه‌های جانبی خودرو:

این شیشه‌ها معمولی تر بوده و لایه P.V.B ندارند. اما به‌گونه ای طراحی شده‌اند که به‌اندازه کافی مستحکم بوده. از او ورود سرما و یا گرما در فصل زمستان و تابستان به داخل اتاق خودرو جلوگیری کرده. در صورت هرگونه شکستگی و ترک، قطعات آن به سرنشینان داخل خودرو آسیبی وارد نکند. این شیشه‌ها در برخی از اتومبیل‌ها به‌صورت پیش‌فرض کمی دودی رنگ طراحی می‌شوند تا در هنگام مسافرت از گرم شدن زیاد از حد خودرو و ورود نور شدید آفتاب به داخل اتومبیل جلوگیری شود.

شیشه‌های دودی:

در طراحی برخی از اتومبیل‌های لوکس و کلاسیک از شیشه‌های دودی استفاده می شود. تا جلوی اشعه UV خورشید تا حد ممکن گرفته شود تا هم سرنشینان را از این اشعه مضر محفوظ بدارد. هم از اجزای داخلی ماشین در برابر آن محافظت کند. این امر سبب حفظ کیفیت و رنگ اولیه قطعات شده و طول عمر آنها را افزایش می دهد.

شیشه خودروی المنت دار:  

اصولا شیشه‌های عقبی ماشین مجهز به یک سری خطوط سیاه‌رنگ هستند که این‌ها همان المنت‌های شیشه می باشند. وظیفه المنت ها این است که در فصول سرد سال، بخار شیشه را گرفته و از دید راننده نکاهد.

شیشه-جلو-فولکس-پاسات

شیشه های مجهز به نمایشگر (نسل جدید شیشه های خودرو):

به‌ تازگی و با پیشرفتی که در تکنولوژی اتفاق ‌افتاده است. نسل جدیدی از نمایشگرها در شیشه جلوی اتومبیل طراحی و تعبیه ‌شده است. این نمایشگرها، به واسطه حسگرها و دوربین‌های بسیار پیشرفته‌ای که در خود دارند. مناظر و اشیا و فضاسازی مسیر و اطراف جاده را شبیه‌سازی کرده و روی شیشه جلوی اتومبیل به نمایش می‌گذارند. این تکنولوژی با قابلیت مسیریابی و تابلو خوانی، امکان یافتن آدرس و اعلام اخطار محدودیت سرعت را به راننده اعلام می کند.

شرکت آلمانی فولکس با بهره گیری از علم به‌روز، کلیه استانداردهای لازم را در ساخت این خودرو و لوازم آن بکار گرفته است. شیشه فولکس پاسات، درجه ایمنی بسیار بالایی داشته. با مقاومت و پایداری که از خود نشان داده توانسته است اطمینان سرنشینان داخل اتومبیل را در حد بالایی نگه دارد.

مرکز عرضه شیشه فولکس پاسات مرغوب

چنانچه در جستجوی شیشه فولکس پاسات مرغوب باکیفیت برای خودروی خود هستید. به‌طوری‌ که قابل‌اطمینان بوده و طول عمر بالایی داشته و کلیه استانداردهای لازم در طراحی شیشه خودرو را دارا باشد. همچنین خطری را متوجه راننده و افراد داخل خودرو نکند، به مجموعه شیشه اتومبیل عبدالهی اعتماد کنید. این مجموعه، با سابقه درخشان و طولانی در زمینه عرضه انواع شیشه‌های خودرو، توانسته‌است نظر مساعد کلیه خریداران خود را در طی این چند سال به دست آورد.

به‌ منظور رفاه حال خریداران عزیز، مجموعه ما در نظر دارد که امکان عرضه و فروش شیشه فولکس پاسات ارزان و مرغوب خود را به‌صورت کاملا آنلاین فراهم آورده و سفارشات را در اسرع وقت، کوتاه‌ ترین زمان ممکن، با بالاترین کیفیت، مناسب‌ترین قیمت و در بسته‌ بندی کاملا استاندارد و مطمئن برای خریداران ارسال کند. کافی است به ما اعتماد کنید.

call-to-action

برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید

برای دریافت قیمت، زمان تعویض،‌استعلام موجودی و… همین حالا با ما تماس بگیرید.

قیمت شیشه جلو پاسات

جهت استعلام قیمت و موجودی کالا می توانید با عبداللهی گلس تماس بگیرید. شیشه اتومبیل عبداللهی همه روزه حتی روزهای تعطیل با رزرو وقت قبلی در خدمت شما هستند.

02177196143

02177090652

شیشه عقب پاسات

شیشه عقب معمولا از جنس سکوریت است که دارای آپشن خاصی نیست و تنها دارای گرمکن یا همان هیتر است. برای جلوگیری از بخار و مسدود شدن دید راننده کاربرد دارد. اگر در انتخاب نصاب خوب دقت نکنید نمی تواند این آپشن ها را درست جایگذاری کند و ممکن است سنسور شما ایراد پیدا کند.

شیشه-عقب-فولکس-پاسات

آیا به دنبال نوار آبگیر هستید؟ آیا می دانستید که خودرو دارای قطعات بسیار کوچکی است که شاید شما تا به حال به آن دقت نکرده باشید. اگر خودروی شما از بیرون به داخل کابین هوا و گرد و خاک را عبور می دهد بدانید نوار آبگیر خودرو شما خراب است و نیاز به تعویض دارد. اما نگران نباشید جهت خرید این محصول نیازی به بازار رفتن نیست بلکه شما می توانید با تلفن همراه خود در گوگل یدک فیت را سرچ کنید و یا روی نوارجات خودرو کلیک کنید.

قیمت شیشه بغل پاسات

به علت عدم ثبات قیمت دلار از آنجایی که شیشه ها هم وارداتی هستند هم داخلی از درج قیمت ثابت معذوریم. شیشه های درب دارای تنوع است و رنگی می باشد که هم چینی و هم اصلی در شیشه اتومبیل عبداللهی موجود است. اگر فقط شیشه را میخواهید خریداری کنید در هر جای ایران که باشید شیشه را برای شما ارسال میکنیم. و اگر تمایل به تعویض و ترمیم دارید در سراسر تهران ما نصب سیار داریم که می توانید از نصب سیار ما بهره مند شوید.

قیمت شیشه جلو پاسات اصلی چنده؟

برای اطلاع از قیمت دقیق تماس بگیرید اما حدوا 15 الی 16 میلیون تومان می باشد.

مدت زمان تعویض شیشه جلو پاسات چند دقیقه است؟

حدود 45دقیقه

خدمات شیشه اتومبیل عبداللهی

  • فروش و نصب انواع شیشه اتومبیل از جمله : شیشه جلو ، شیشه عقب ، شیشه های درب جلو و شیشه درب عقب و شیشه لچکی ساندرو
  • ترمیم سنگ خوردگی و ترک شیشه اتومبیل
  • فروش و نصب آینه بغل فولکس پاسات
  • تعمیر و تعویض آینه بغل خودرو
  • فروش و نصب شیشه آینه بغل فولکس پاسات
  • تعمیر و نصب شیشه بالابر خودرو
  • فروش و نصب شیشه دودی فابریک انواع خودرو
  • تعمیر سانروف انواع خودرو
  • فروش و نصب شیشه سانروف اتومبیل
  • فروش و نصب شیشه دودی فابریک انواع خودرو
  • دودی کردن شیشه های خودرو با برچسب دودی سولار
  • فروش و نصب شیشه دودی فابریک انواع خودرو
  • آب بندی فابریک شیشه های جلو و عقب اتومبیل
  • فروش و نصب انواع تیغه برف پاک کن فابریک و ژله ای
  • تعمیرات قفل خودرو ( قفل درب و قفل مرکزی )
  • فروش و تعویض شیشه بالابر خودرو فولکس پاسات
  • تعمیر و نصب شیشه بالابر خودرو
  • فروش و نصب شیشه سانروف اتومبیل

اضافه کردن نظر

[wpcode id="13037"]