شیشه فولکس بیتل شیشه فولکس بیتل

در این مقاله می خوانیم که شیشه فولکس بیتل با چه کیفیتی طراحی و تولید شده است.

همچنین در مورد قیمت این شیشه ها نیز در مرکز فروش شیشه اتومبیل عبدالهی، توضیحاتی را ارائه می دهیم.

از جمله لوازم ‌یدکی خودروها که بسیار آسیب‌پذیر است. در اثر بروز حوادث دچار خرابی می‌شود، شیشه آن می‌باشد. تولیدکنندگان و فروشگاه‌ های بسیاری در سراسر کشور به فروش این قطعه مهم و حیاتی خودرو می‌پردازند. مجموعه شیشه اتومبیل عبدالهی به‌ عنوان یکی از مراکز با سابقه و باتجربه در زمینه فروش انواع شیشه‌ های خودرو، در نظر دارد که کلیه محصولات خود را در وب سایت شرکت به نمایش گذاشته. امکان عرضه و فروش شیشه فولکس بیتل را به‌ صورت آنلاین برای کلیه خریداران فراهم آورد.

نقش اساسی شیشه در خودرو

از مهم ترین قطعات خودرو که نقش بسیار مهمی در حفظ امنیت سرنشینان داخل خودرو دارد. بدون شک شیشه آن می باشد. یک شیشه استاندارد خودرو علاوه‌ بر حفظ ایمنی سرنشینان، آنان را در برابر سر و صدا و آلودگی های صوتی، گرد و غبار، بارش برف و باران، سرما، گرما، پرتاب وسایل و اشیا از محیط به داخل خودرو محفوظ می دارد. بنابراین انتخاب شیشه مناسب، استاندارد و باکیفیت برای خودرو اهمیت بسیار زیادی دارد. در نتیجه پیش از خرید و انتخاب شیشه خودرو خود به اینکه چه شرکتی این قطعه را تولید کرده. این که آیا در تولید آن از بهترین مواد اولیه استفاده کرده است. این که آیا این شرکت استانداردهای لازم را برای تولید آن به کار برده‌ است یا خیر بایستی کاملا توجه فرمایید.

نقش-اساسی-شیشه-در-خودرو

شیشه استاندارد خودرو باید کاملا صاف و یکدست بوده. هیچ‌گونه خراش، ضرب‌دیدگی، ناصافی درآن وجود نداشته و در بافت آن اثری از حباب و مواد زائد و ناخالص موجود نباشد. وجود هر یک از این نشانه‌ها بیانگر پایین بودن کیفیت ساخت شیشه بوده و سبب کاهش طول عمر و ایمنی آن می‌شود.

شیشه سولار

شاید در وب‌سایت های مختلف و یا در هنگام خرید خودرو با کلمه شیشه سولار اتومبیل برخورد کرده باشید برخی از خودروها مجهز به این شیشه‌ها می‌باشند. شیشه سولار دارای ویژگی‌های بسیار منحصر‌به‌فردی است که در زیر به آن‌ها اشاره خواهیم کرد:

  • وجود شیشه سولار در خودرو، زیبایی آن را چندین برابر می‌کند.
  • به دلیل آن‌که این شیشه ها UV می‌باشند. از وارد شدن اشعه UV خورشید به داخل اتومبیل و آسیب رساندن به‌ پوست سرنشینان آن تا 87 درصد جلوگیری خواهد کرد.
  • شیشه سولار مانع آن می‌شود که اشعه آفتاب به اجزا و تجهیزات داخلی اتومبیل آسیبی وارد کند.
  • رنگ شیشه سولار بسیار ملیح و متمایل به سبز بوده و به‌مرور زمان تغییر رنگ در آن اتفاق نیفتاده و از کیفیت آن کاسته نمی‌شود.
  • تا زمانی‌که این شیشه سالم بوده و نشکند، خاصیت UV و کلیه ویژگی‌های خود را حفظ می‌کند.
  • رنگ این شیشه بسیار روشن بوده و در دید راننده و سرنشینان آن خلل و اشکالی ایجاد نمی‌کند. بنابراین اتومبیل در دریافت معاینه فنی دچار مشکل نشده و پلیس به آن ایرادی نخواهد گرفت.
  • شیشه سولار با گذشت زمان دچار خش و خرابی نمی‌شود.
  • به دلیل آنکه در تابستان، مانع از ورود گرمای آفتاب به داخل اتومبیل می‌شود، هوای داخل را خنک نگه داشته و تا حد زیادی در مصرف انرژی، بهینه عمل می‌کند و سبب آرام‌بخشی راننده و سرنشینان آن خواهد شد.

تفاوت شیشه سولار و شیشه دودی اتومبیل

با توجه به توضیحاتی که در ارتباط با شیشه‌ سولار اتومبیل داده شد، شاید تصور کنید که شیشه سولار همان شیشه دودی است اما باید به شما بگوییم که این دو با هم تفاوت‌های بسیار زیادی دارند، چنانچه در مورد شیشه‌های دودی توضیحاتی داده شود، متوجه تفاوت بین آن‌ها خواهید شد. در زیر به برخی از معایب شیشه های دودی اشاره خواهد شد:

  • به واسطه برچسب‌هایی که بر روی شیشه ثابت می شوند، شیشه‌ دودی می‌شود.
  • این برچسب‌ها به‌مرور زمان و در مواجهه با گرد و غبار و نور خورشید، تغییر رنگ پیدا کرده، کنده‌شده و از کیفیت‌شان کاسته می شود.
  • این برچسب‌ها در شیشه‌های بغل خودرو، مانعی برای پایین و بالا رفتن آنها می شود.
  • به‌مرور زمان دچار خط و خش شده و بی‌کیفیت می‌شوند.
  • این برچسب‌ها به دلیل تیره کردن بیش از حد شیشه‌ها و کاهش دیدی که در راننده و سرنشینان خودرو به‌وجود می‌آورد، در معاینه فنی تاییدیه های لازم را دریافت نمی‌کند و پلیس اتومبیل را به دلیل داشتن این شیشه های تیره جریمه خواهد کرد.
  • این برچسب‌های دودی خاصیت یو وی ندارند و صرفاً به دلیل رنگ تیره خود از ورود نور خورشید به داخل خودرو خودداری می‌کنند اما از افراد و سرنشینان خودرو در مقابل اشعه ماورای‌بنفش خورشید محافظت نمی‌کنند.

شرکت آلمانی فولکس، ویژگی سولار را برای شیشه فولکس بیتل به عنوان یک آپشن اختیاری در نظر گرفته است به طوری‌که خریداران می توانند به سلیقه خود، این نوع شیشه را برای خودروی بی نظیرشان انتخاب کنند.

مرکز عرضه شیشه فولکس بیتل مرغوب

چنانچه در جستجوی شیشه فولکس بیتل مرغوب باکیفیت برای خودروی خود هستید. به‌طوری‌که قابل‌اطمینان بوده و طول عمر بالایی داشته و کلیه استانداردهای لازم در طراحی شیشه خودرو را دارا باشد و خطری را متوجه راننده و افراد داخل خودرو نکند. به مجموعه شیشه اتومبیل اعتماد کنید. این مجموعه، با سابقه درخشان و طولانی در زمینه عرضه انواع شیشه‌های خودرو، توانسته‌است نظر مساعد کلیه خریداران خود را در طی این چند سال به دست آورد.

به‌منظور رفاه حال خریداران عزیز، مجموعه ما در نظر دارد که امکان عرضه و فروش شیشه فولکس بیتل ارزان و مرغوب خود را به‌صورت کاملا آنلاین فراهم آورده و سفارشات را در اسرع وقت، کوتاه‌ترین زمان ممکن، با بالاترین کیفیت، مناسب‌ترین قیمت و در بسته‌بندی کاملا استاندارد و مطمئن برای خریداران ارسال کند. کافی است به ما اعتماد کنید.

call-to-action

برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید

برای دریافت قیمت، زمان تعویض،‌استعلام موجودی و… همین حالا با ما تماس بگیرید.

[wpcode id="13037"]