شیشه فولکس گل یکی از قطعات مهم خودرو است. مهم ترین وظیفه این قطعه محافظت از بدنه خودرو جان سرنشینان خودرو محسوب می شود. چرا که در صورت اتفاق هر گونه حادثه طبیعی و همچنین تصادف، اگر جنس شیشه به طور مناسب و در جای مناسبی قرار نداشته باشد. موجب به وجود آمدن آسیب های جبران نا پذیری می شود. ممکن است ندانید که در گذشته شیشه خودرو ها از گلس های معمولی بود. اما با گذشت زمان و تدابیر متخصصان این موضوع تغییر کرد. امروزه معمولا شیشه های جلو از جنس لمینت و شیشه های دیگر که گلس های جانبی نیز نامیده می شوند، از جنس سکوریت هستند. با ما در مقاله شیشه فولکس گل همراه باشید.

خودرو فولکس گل

Volkswagen gol

فولکس واگن گل یک اتومبیل هاچ بک اسپرت جوان پسند بوده که از ماشین فوکس گلف افسانه ای برای طراحی آن استفاده شده است. طرحی این خودرو توسط کارخانه فولکس واگن برزیل تحت نظارت ساخت فولکس واگن آلمان تولید شده است. عرضه این خودرو  از سال 1987 جهت مارکت آمریکای جنوبی مانند کشور های برزیل، آرژانتین، شیلی، کلمبیا، با نام فولکس واگن گل صورت گرفت. در ایران نیز با اعلام تغییراتی و موتور طراحی آئودی با کد EA827 و امکانات رفاهی که ویژه بازار آسیا و آفریقا بود در سال های 84 الی 9 توسط گروه خودرو سازان بم از زیر مجموعه های شرکت کرمان موتور عرضه شد.

شیشه فولکس گل

این خودرو دارای شیشه جلو، شیشه عقب، گلس درب های جلو و درب های عقب و گلس لچکی می باشد. حال در بخش های بعدی می خواهیم تمام شیشه های این خودرو را به طور کامل به شما توضیح دهیم.

شیشه جلو فولکس گل

شیشه جلویی این خودرو  دارای آمتن، نوار بالا و پایین روی شیشه است. رنگ شیشه این خودرو سبز لایت با بالا آفتاب گیر سرمه ای می باشد. جنس این شیشه از گلس لمینت است. برای توضیح شیشه لمینت، باید بگوییم که این نوع شیشه از دو لایه پی وی بی که خاصیت چسبندگی دارد و یک شیشه ساخته شده است. هنگامی که این نوع گلس ها شکسته می شوند، به قطعات ریزی تبدیل شده اما قطعات آن پخش نمی شود. پخش نشدن قطعات آن به دلیل وجود این لایه است. لایه پی وی باعث می شود که قطعات آن به یکدیگر بچسبند. همچنین یکی از مزایای مهم این نوع شیشه ها این است که در صورت ترک خوردن می توانید، آن ها ترمیم کنید.

نکته: یادتان باشند که برای ترمیم شیشه عمق شکستگی شیشه شما نباید بیشتر از 15 اینچ باشد. حتی این 15 اینچ هم هزینه زیادی به دنبال داشته و بیشترین حد شکستگی است.

قیمت شیشه فولکس گل

-قیمت شیشه جلو خودرو فولکس گل ( از سال 1987 تا 1993): تماس بگیرید.

-گلس جلو خودرو فولکس گل (1384 تا 1394): تماس بگیرید.

به دلیل نوساناتی که در قیمت شیشه خودرو وجود دارد، متاسفانه نمی دانیم قیمت آن را درج کنیم و از شما مشتریان عزیز معذرت خواهی می کنیم. اما اگر می خواهید از قیمت شیشه این خودرو و سایر خودرو ها مطلع شوید، با ما تماس بگیرید.

شیشه عقب فولکس گل

در قسمت عقب فوکس گل، یک شیشه به شکل مستطیل قرار دارد. این شیشه چهار گوش بوده و سایز آن نسبتا کوچک است که روی درب صندوق عقب به طور ثابت قرار می گیرد. شیشه عقب گل دارای گرم کن بخار گیر و نوار دور شیشه بوده و در تیپ رنگی سبز لایت است. جنس شیشه عقب این خودرو از سکوریت و یا همان نشکن می باشد. همانطور که از نام این گلس متوجه شدید، این گلس از استحکام بالایی برخودار بوده و بسیار مقاوم است.

قیمت شیشه عقب فولکس گل

-قیمت شیشه عقب خودرو فولکس گل ( از سال 1987 تا 1993): تماس بگیرید.

-گلس عقب خودرو فولکس گل (1384 تا 1394): تماس بگیرید.

در شیشه اتومبیل عبدالهی تمامی شیشه درب های جلو و درب های عقب، شیشه جلو و …. این خودرو و تمامی خودرو ها ترمیم، تعویض و حتی به فروش می رسند. در نتیجه شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل فرمائید.

جهت خریدلوازم یدکی خودرو می توانید به وب سایت ایلنا مراجعه کنید.

شیشه درب های جلو و درب های عقب فولکس گل

در درب های جلو فولکس دو عدد سوراخ در پایین شیشه وجود دارد که این شیشه با این دو سوراخ روی بالا بر برقی نصب می شوند. تیپ رنگی آن ها نیز سبز لایت است. جنس شیشه درب های جلو  و درب های عقب این خودرو از جنس سکوریت می باشد. به طور کلی شیشه های جلو، درب های جلو و درب های عقب و لچکی به جز شیشه جلو از جنس تمپورت هستند. گلس های تمپورت هنگام شکستن به قطعات کاملا ریزی تبدیل شده و پخش می شوند. تمپورت متاسفانه خاصیت ترمیم را ندارند و در صورت شکستن شما مجبور به تعویض آن ها می شوید.

قیمت شیشه درب های جلو و درب های عقب فولکس گل

-قیمت شیشه درب های جلو و درب های عقب خودرو فولکس گل ( از سال 1987 تا 1993): تماس بگیرید.

-گلس درب های جلو  و درب های عقب خودرو فولکس گل (1384 تا 1394): تماس بگیرید.

برای کسب اطلاعات و اطلاع از قیمت شیشه این خودرو و خودرو های دیگر با شیشه اتومبیل عبدالهی تماس گرفته و در صورت نیاز هماهنگی های لازم را انجام دهید.

شیشه لچکی فولکس گل

در این خودرو دو عدد لچکی روی درب عقب سرنشین قرار دارد که به شکل مستطیل بوده و روی در عقب به طور ثابت قرار می گیرد. لچکی قسمت دوم فولکس واگن گل، روی بدنه و بالای گلگیر عقب قرار دارد که با یک فریم پلاستیکی که دور تا دور  شیشه قرار گرفت است. شکل این شیشه مانند شمشیر بوده و در تیپ رنگی سبز لایت است. همچنین جنس این نوع شیشه ها از سکوریت می باشد.

قیمت شیشه لچکی فولکس گل

-قیمت شیشه درب های جلو و درب های عقب خودرو فولکس گل ( از سال 1987 تا 1993): تماس بگیرید.

-گلس درب های جلو  و درب های عقب خودرو فولکس گل (1384 تا 1394): تماس بگیرید.

برای استعلام از قیمت این شیشه و شیشه های دیگر این خودرو می توانید با شیشه اتومبیل عبدالهی تماس بگیرید و جزئیات خدمات ما کاملا مطلع شوید.

خدمات شیشه اتومبیل عبدالهی

02177196143