برای معرفی این شیشه سوناتا ال اف یک سدان متوسط و زیبا با ما همراه باشید.ما در این مقاله می خواهیم به بررسی قیمت انواع شیشه های سوناتا ال اف(شیشه جلو ، شیشه عقب و شیشه درب ) اشاره کنیم اعم از شیشه های جلو و شیشه های عقب و شیشه های درب سوناتا.بنابراین اگر تمایل دارید در مورد سوناتا و شیشه های آن و قیمت شیشه های سوناتا اطلاعاتی بدست آورید ما را در این مقاله همراهی کنید.مد نظر ما در این مقاله سوناتا محصول شرکت هیوندا موتورز معروف به LF می باشد که مورد بحث ما است.

شیشه-سوناتا-2017-lf
شیشه جلو ال اف

شیشه سوناتا ال اف

جهت خرید هر قسمت از شیشه های سوناتا ال اف می توانید با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

02177196143

02177090652

انواع شیشه های سوناتا عبارتند از:

شیشه سوناتا ال اف
و شیشه سوناتا وای اف
شیشه سوناتا ان اف

قیمت شیشه جلو سوناتا LF

call-to-action

برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید

برای دریافت قیمت، زمان تعویض،‌استعلام موجودی و… همین حالا با ما تماس بگیرید.

شیشه-جلوی-LF
شیشه جلوی سوناتا

شیشه جلو سوناتا ال اف

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید شیشه جلوی این خودرو امکانات متفاوتی دارد به طور مثال جنس آن از نوع لمینت می باشد.قسمت بالای شیشه رنگی است.شیشه جلوی این خودرو در سه مدل مختلف توزیع می شود. قیمت شیشه جلو سوناتا ال اف با قیمت شیشه جلو سوناتا ان اف تفاوت دارد.

شیشه جلوی سوناتا LF در مجموع از محصول ایرانی و محصول چینی و محصول نمونه اروپایی و همچنین محصول اصلی را می توان به ده مورد و یا بیشتر اشاره کرد. به طور مثال سوناتای ال اف نمونه ی شیشه ی با کد فنی که فقط یک پایه آینه دارد و نمونه کد فنی دیگر آن که پایه آینه و هیتر را با هم دارد و در نمونه سوم این محصول که سنسور دار می باشد در نمونه سنسور دار می تواند سنسور و هیتر باشد و می تواند سنسور بدون هیتر باشد

شیشه-سوناتا-اف-اف-2015-تا-2017-1
windsheild sonata

و در نمونه چهارم می تواند دوربین دار همراه با سنسور و یا بدون سنسور با هیتر باشد. پس نتیجه میگیریم برای خرید شیشه جلوی سوناتا ال اف اگر یک نمونه ایرانی بخواهیم خرید کنیم.می تواند پیشنهاد شیشه ی اتومبیل عبداللهی به شما 6 مدل باشد

حالا فرض کنید نمونه ی چینی با همین آپشن را بخواهید یا اینکه نمونه ی اروپا و یا اصلی را در سبد فروش قرار دهیم. از هر نمونه کد فنی ما به شما 6 مدل معرفی کردیم نتیجه گیری اینجاست که 4 برند برای نمونه یشیشه جلوی سوناتای LF وجود دارد که اگر بخواهیم همه ی نمونه ها با کد فنی در سبد فروش بگذاریم 24 مدل فقط شیشه جلوی این خودرو تنوع در نمونه های مختلف را میتوان معرفی کرد.

شیشه-سوناتا-2017-ال-اف

قیمت شیشه عقب سوناتا LF

call-to-action

برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید

برای دریافت قیمت، زمان تعویض،‌استعلام موجودی و… همین حالا با ما تماس بگیرید.

شیشه عقب سوناتا ال اف

نمونه ی شیشه عقب سوناتا LF بهترین طراحی را در اندازه و ابعاد و شکل فنی رعایت می کند بدین معنا که در قالب گیری شیشه پیچیدگی و خم نا متعارف در آن نمیبینیم شیشه عقب این خودرو نمونه ی ایرانی و نمونه ی چینی و حتی نمونه های اصلی استوک و اصل اورجینا جنیون پارت کره در بازار موجود می باشد . به دلیل مصرف کم شیشه عقب سوناتا موجودی کافی می باشد و قیمتی نسبت به خودرو های دیگر نمونه خود قیمتی مناسب دارد و البته شیشه عقب سوناتا ال اف نمونه اتو گلس و سولار گلس هم موجود می باشد.

باید همکاران توجه داشته باشند به دلیل شتاب زیاد این خودرو باید برای تعویض شیشه ی عقب از چسب در جه ی 1 که پیشنهاد ما چسب پلی یورتان می باشد استفاده کنند.تا در سرعت های بالا باعث جدایی شیشه از اتاق و یا اختلال در آب بندی نشود.انواع شیشه های هیوندای اعم از شیشه هیوندا توسان tl2017 و شیشه هیوندا i20 و … در شیشه اتومبیل عبدالهی موجود است.

شیشه-عقب-LF
شیشه عقب سوناتا ال اف

شیشه درب های سوناتا LF

همانطور که در بالا اشاره کردیم سوناتای LF نمونه ی شیشه ی سولار بسیار استفاده می شود. برای انتخاب شیشه درب این خودرو باید به رنگ و خم شیشه توجه کنیم زیرا این دو نکته هم در کیفیت بالا و پایین شدن و هم شکل ظاهری و ست شدن با شیشه های دیگر از لحاظ رنگبندی.

ترمیم و تعویض شیشه های سوناتا ال اف

اگر خودروی ال اف شما آسیب دید و نیاز به تعمیر و یا تعویض آن دارید دیگر نگران نباشید. شیشه اتومبیل عبداللهی با بالای 25 سال سابقه نزدیک به سه دهه سابقه در این زمینه می تواند در این راستا به شما کمک کند. و در کمترین زمان ممکن شیشه خودروی شما را تعمیر و یا تعویض کند.

شیشه-سوناتا-ال-اف-2015
شیشه-سوناتا-ال-اف-2015

ترمیم ترک و سنگ خوردگی سوناتا ال اف

در ترمیم شیشه ی جلوی سوناتای LF بهترین گزینه برای نمونه های شکستگی سنگ خوردگی که اندازه و نمونه سنگ خوردگی از یک عدس تا اندازه یک سکه می باشد و در نمونه های ترک های طولی نهایتا 10 سانتی متر باشد.

زیرا اندازه ترک از حد ده سانت و یا اینکه در دید مستقیم راننده قرار داشته باشد. برای خودرو سواران سوناتا و یا بهتر است بگوییم همه ی نمونه های ترک طولی مقرون به صرفه نیست.

شیشه اتومبیل عبداللهی با بهترین متریال و با استفاده از ابزار استاندارد به شما این اطمینان را می دهند که آسوده سفر کنید و به دور از استرس از لحاظ آب بندی شیشه.

شیشه سانروف سوناتا ال اف

برای خرید شیشه سانروف ابتدا به چند نکته توجه کنید: اولا باید بدانید که شیشه سانروف سوناتا سه تیکه است. که اگر هر تیکه از آن ترک خورد نیاز نیست کل سانروف را تعویض کنید می تواندی تکه ای از آن را تعویض کنید البته این مورد به کارشناسی نیازمند است. و نکته دوم که باید به آن توجه کنید شیشه اصلی باشد حتما سانروف اصلی تهیه کنید.

آینه های جانبی سوناتا ال اف

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید آینه های جانبی این خودرو دارای رادار است .حال برای شما سوال پیش می آید که رادار چیست؟ و چه کاربردی دارد؟در واقع رادار برای کاهش تصادفات برای تغییر مسیر از یک لاین به لاین دیگر کارایی دارد.

برای قسمت هایی که راننده به آن نقاط دید ندارد یا همان نقطه کور راننده محسوب می شود.با وجود رادار در هنگام تغییر مسیر رادار به این صورت عمل می کند که اگر شما از حد تعیین شده در رادار به خودرویی نزدیک شوید با اخطار زرد و قرمز به شما اخطار می دهد.

هیوندا سوناتا ال اف/HYUNDAI SONATA LF

هیوندای سوناتا است ماشین اواسط اندازه است که توسط تولید هیوندای از سال 1985. نسل اول سونات، که در سال 1985 معرفی شد، یک بود فیس لیفت هیوندای ستارگان با یک ارتقا موتور، و از بازار در دو سال به علت خارج شد.

واکنش ضعیف مشتری در حالی که این پلاک در اصل فقط در کره جنوبی فروخته می شد، نسل دوم 1988 به طور گسترده صادر شد. 

سوناتا در حال حاضر در ایالات متحده برای بازار آمریکای شمالی، چین و کره جنوبی برای بازار آسیا و روسیه برای بازارهای دیگر تولید می شود. نام آن برگرفته از اصطلاح موسیقی، سونات است .

ال-اف
سوناتا ال اف

نسل اول سوناتا

اولین سوناتا برای رقابت با سری دوو رویال معرفی شد و نسخه لوکس تری از استلار بود.. این شامل کروز کنترل، صندلی‌های برقی، واشر لامپ سر، ترمزهای برقی، آینه‌های جانبی قابل تنظیم برقی و تزئینات سپر کرومی بود. سوناتا با دو گزینه تریم در کره در دسترس بود: لوکس و سوپر (دومی فقط با موتور 2.0 لیتری موجود است). در بازار داخلی هیوندای سعی کرد سوناتا را به عنوان یک خودروی اجرایی با استفاده از عباراتی مانند “ماشین لوکس برای VIP” بفروشد.

 با این حال، از آنجایی که سوناتا بر اساس استلار بدون هیچ تغییر عمده ای ساخته شده بود، توسط عموم به عنوان نسخه ای لوکس از استلار تلقی می شد.

 در سال 1987 هیوندای دو طرح رنگی و یک گزینه کامپیوتر سفری را اضافه کرد، اما به زودی فروش آن کاهش یافت و در دسامبر همان سال تولید خودرو متوقف شد. سوناتا فقط در بازار داخلی کره جنوبی فروخته شد. این خودرو در 4 نوامبر 1985 در کره جنوبی رونمایی شد.

نسل هفتم ورود سوناتا ال اف

نوشته اصلی داخلی به عنوان LFA رمزی، سوناتا 2015 در کره جنوبی در 24 مارس، 2014. رونمایی شد این اولین در آمریکای شمالی در 2014 ساخته شده نیویورک نمایشگاه بین المللی خودرو . در حالی که مدل قبلی تغییرات زیبایی شناختی قابل توجهی داشت و با موفقیت در ایالات متحده فروخته می شد، فروش در کره نتوانست انتظارات را برآورده کند. بنابراین رویکرد محافظه‌کارانه‌تری برای جلب رضایت بازار کره اتخاذ شد که نتیجه آن مجسمه‌سازی سیال 2.0 شد.

 این خودرو ویژگی های ظاهری بسیاری را از کانسپت هیوندای HCD-14 که در نمایشگاه بین المللی خودرو نیویورک 2013 رونمایی شد، به ارث برده است . این خودرو همچنین دارای طراحی داخلی و خارجی بر اساس هیوندای اصلان 2014 است. در استرالیا و نیوزلند، هیوندای به استفاده از نشان سوناتا بازگشته و جایگزین نشان i45 شده است که فقط در نسل ششم سوناتا در آن بازار استفاده می‌شد.  برخی از خودروها مجبور به فراخوانی در کره جنوبی به دلیل نقص‌های ساخت شدند که بر ایمنی تأثیر گذاشت.

لوازم یدکی پراید در فروشگاه اینترنتی یدک فیت موجود است. جهت خرید لوازم یدکی پراید نیز می توانید به یدک فیت مراجعه کنید.بهترین لوازم یدکی در تهران و ارسال محصولات به شهرستان ها می باشد. به علت عدم وجود واسطه بین یدک فیت و تولید کننده قیمت های پایین تری نسبت به سایر لوازم یدکی ها دارد.

آپشن های سوناتا ال اف عبارتند از:

در ادامه می پردازیم به آپشن ها و امکانات سوناتا ال اف پس با ما همراه باشید.

  • مجهز به دکمه استارت
  • دارای آینه الکتروکرومیک در داخل
  • مجهز به سیستم گرمکن صندلی برای تمام سرنشینان و همچنین مجهز به سیستم سرد کن صندلی برای سرنشینان جلو به صورت افتر مارکت
  • خروجی سیستم تهویه مطبوع برای سرنشینان عقب
  • مجهز به صفحه نمایش 4.2 اینچی TFT
  • روکش چرمی غربیلک فرمان به همراه گرمکن
  • چراغ های HID‌در جلو
  • رینگ آلومینیومی 16 اینچی به صورت استاندارد و 17 و یا 18 اینچی به صورت سفارشی
  • چراغ مخصوص روز
  • غربیلک فرمان الکتریکی MDPS
  • مجهز به دوربین عقب
  • دارای آینه های جانبی تاشو برقی
  • مجهز به رادار
  • دارای سنسور نور و باران
  • مجهز به سیستم هیتر برای شیشه های جلو یا همان گرمکن شیشه جلو یا سنسور بخار شیشه جلو
  • مجهز به ترمز الکترونیکی پارک EPB
  • دارای سنسور پارک در جلو و عقب
  • سیستم هوشمند باز شدن درب صندوق عقب (با در دست داشتن کلید و ایستادن به مدت 3 ثانیه در کنار صندوق عقب،‌درب صندوق به صورت خودکار باز می شود)
  • سیستم ذخیره تنظیمات صندلی راننده IMS
  • شیفتر تعویض دنده پشت فرمان
  • دارای سقف پانوراما
  • مجهز به کروز کنترل
  • بین کیلومتر شمار و دورشمار
  • سیستم روشن شدن سمت جاده در هنگام پیچ SBL
  • سیستم تغییر شرایط رانندگی به سه حالت Normal، Sport و Eco
  • پرده شیشه های عقب به صورت دستی
  • چراغ های زیر آینه های کناری برای خوش آمدگویی
  • سیستم کاهش صدا در داخل کابین NVH
  • سیستم تهویه مطبوع جداگانه برای سرنشینان جلو
  • کلید هوشمند (سیستم ورود بدون کلید)
  • استفاده از بدنه مقاوم در برابر ضربه AHSS
  • سیستم تشخیص نقطه کور BSD
  • پرده شیشه عقب به صورت برقی
مدت زمان لازم برای تعویض شیشه جلو سوناتا ال اف چند دقیقه است؟

حدود 45 دقیقه زمان می برد اما با نظافت و تمیز کاری به 1 ساعت هم می رسد.

آیا ارسال شیشه سوناتا ال اف به شهرستان هم دارید؟

بله ارسال شیشه به سراسر کشور فراهم است.

قیمت شیشه عقب سوناتا ال اف چنده ؟

از 3 میلیون تومان به بالا برای استعلام دقیق قیمت تماس بگیرید.

خدمات شیشه اتومبیل حسن عبداللهی

تعمیر و تعویض شیشه سوناتاLF

تعویض و تعمیر شیشه جلو LF

تعمیر کلید بالابر

تعمیر سنسور باران

تعمیرآینه های سوناتا ال اف

دودی کردن شیشه خودرو

تمامی خدمات مرتبط با شیشه در این مکان صورت میگیرد.در صورت نیاز تماس بگیرید.


2 دیدگاه

  1. مهدی
    21 آذر 1401

    قیمت شیشه جلو سوناتا ال اف اصلی چنده؟ و یک سوال دیگه ام داشتم ببخشید چه تفاوتی بین شیشه جلو اصلی سوناتا ال اف و شیشه جلو ایرانی سوناتا ال اف وجود دارد. و موضوع دیگه ای که می خواستم بدونم اینه که ما هشتگرد هستیم آیا برای شما این امکان وجود داره که درب منزل ما بیاید و تعویض کنید؟ ماشین برای خانومه مسیر تهران براش خیلی دوره هزینه نصب سیارتون هر چقدر باشه من مشکلی ندارم فقط کار تمیز درب منزل می خوام ببخشید زیاد سوال پرسیدم ممنون میشم جواب همه ی سوالامو بدید.

    • شیشه اتومبیل عبدالهی
      21 آذر 1401

      قیمت شیشه جلو سوناتا ال اف رو می تونید با شماره 02177196143 تماس بگیرید. تفاوت در کیفیت آن می باشد اما به این معنی نیست که شیشه ایرانی از کیفیت خوبی برخوردار نیست. بله امکان ارسال شیشه و خدمات سیار وجود دارد برای اطلاع از هزینه نصب سیار با عبدالهی گلس تماس بگیرید.

اضافه کردن نظر

[wpcode id="13037"]