دودی شیشه سیار این روز ها بسیار خواهان دارد و اکثر مردم به دلیل کمبود وقت ترجیح می دهند که دودی کار به محلی که آن ها هستند مراجعه کند تا اینکه خودشان وقت بگذارند و به یک مکانی که نمیدانند کار دودی شخص چزور است مراجعه کند. به همین دلیل ما سعی کردیم در این مقاله به شما دودی کار سیار معرفی کنیم تا شما به راحتی و بدون معطلی وقت هر جای تهران هستید غرب شرق شمال یا جنوب تهران با ما تماس بگیرید تا در اسرع وقت دودی کار برای ارائه خدمات به شما حاضر شود.

شیشه-سیار

نصب شیشه دودی خودرو در محل

لازم است بدانید که شیشه دودی صرفا برای ظاهر زیبا طراحی نشده است البته که منکر این دلیل نمی شویم. اما بیشتر جنبه درمانی و سلامت دارد.به همین دلیل در برخی از خودرو های وارداتی شیشه اصلی خودرو از نوع دودی طراحی شده است. تا راننده و سرنسینان از تابش مستقیم نور آفتاب در امان باشند. در خودرو های ایرانی که اکثرا شیشه ها ساده هستند معمولا برای دوی کردن شیشه ماشین از برچسب دودی استفاده می کنند. برای این منظور نیازی نیست که شما برای نصب شیشه دودی به صورت حضوری مراجعه کنید با استفاده از خدمات نصب شیشه دودی در محل شیشه اتومبیل عبدالهی در کمترین زمان شیشه خود را دودی کنید.

برچسب-شیشه-دودی-سیار

مزایای نصب شیشه دودی ماشین

چرا شیشه خودرو را دودی کنیم؟چرا برای نصب برچسب شیشه دودی باید درصد قانونی را رعایت کنیم؟ میزان تیرگی برچسب شیشه دودی بنا به در خواست پلیس راهنمایی رانندگی باید 35 تا 40 درصد باشد. چون اگر بیشتر از این میزان باشد برای رانندگی شخص ممکن است خطر آفرین باشد. و گرنه چه دلیل دیگری می تواند داشته باشد تنها برای حفظ سلامت شما و سرنشینان پلیس این قانون را گذاشته است.

اما برخی افراد می گویند ما می خواهیم برچسب دودی 70 در صد بزنیم در اینصورت ما برای شما و طبق سلیقه ی شما این کار را انجام می دهیم . ما حتی برچسب 100 درصد دودی را هم اگر شما مشتری گرامی درخواست کنید نصب می کنیم. اما باید بدانید که ممکن است پلیس برچسب شما را بکند. یا حداقل حواستان باشد که نزدیک معاینه فنی از دودی کردن خودرو خود پرهیز کنید چرا که طبق قانون معاینه فنی برچسب دودی مجاز را هم ممکن است بکند.

برچسب دودی علاوه بر جلوگیری تابش نور آفتاب از خط و خش افتادن شیشه خودرو نیز جلوگیری میکند. در ضمن شیشه را نیز در برابر ضربه مقاوم می سازد و در اخر می توان به زیباتر شدن ظاهر خودرو نیز اشاره کرد. برخی نیز تنها به دلیل داشتن حریم خصوصی امن تر شیشه خود را دودی می کنند تا داخل کابین خودرو دید کمتری به بیرون داشته باشد.

قیمت-شیشه-دودی-سیار

موارد مورد نیاز برای نصب شیشه دودی سیار چیست؟

برای برچسب شیشه دودی ما نیازی به متریال خاصی نیست. با استفاده از کاتر ، تیغ شیشه پاک کن و سشوار صنعتی می توان به راحتی شیشه را دودی کرد. اما مهارت نصاب در این زمینه بسیار اهمیت دارد.تجربه و مهارت نصاب باعث می شود تا هوا زیر برچسب نرود و دون دون هایی که در برخی شیشه دودی ها مشاهده میکنید. در کار شما رخ ندهد. جهت خرید لوازم یدکی عمده می توانید به عمده فروشی لوازم یدکی خودرو مراجعه کنید.

برچسب های شیشه دودی در تنوع بسیاری وجود دارد.که یک نوع آن شیشه UV می باشد که از لحاظ قیمتی بالاتر از بقیه برچسب ها می باشد اما در عوض از لحاظ جنس و کیفیت نیز برتری دارد.

شیشه-دودی-سیار

برچسب شیشه عقب و شیشه جلو (البته لازم به ذکر است که بهتر است شیشه جلو هم از لحاظ قانونی و هم از لحاظ امنیت جانی دودی نشود) یکسان دودی می شود. اما شاید شما فکر کنید که شیشه عقب از برچسب تیره تری استفاده شده است در صورتی که اینطور نیست.

شیشه دودی ماشین

شیشه اتومبیل عبدالهی فقط نصب شیشه دودی و برچسب شیشه دودی در محل (شیشه دودی سیار) نیست بلکه تمام خدمات مرتبط با شیشه اتومبیل را به صورت سیار پذیرا است.

نحوه نصب شیشه دودی ماشین

همانطور که در قسمت بالا گفتیم نصب شیشه دودی خودرو از متریال خاصی نیاز نیست استفاده کنید به همین دلیل نصاب سیار شیشه اتومبیل عبدالهی در کمترین زمان برای ارائه خدمت به شما حاضر می شود. فراموش نکنید تجربه ی نصاب در این حوزه بسیار اهمیت دارد.

شیشه دودی مجاز

در مورد شیشه دودی مجاز در قسمت بالا توضیح دادیم . بهتر است قبل از نصب شیشه دودی با درصد غیر مجاز کاملا 2 دو تا کنید که جوایتان 4 شود نه 5 ، منظور مان این است که بعدا پشیمان نشوید.

قیمت شیشه دودی ماشین

برای کسب اطلاع از قیمت شیشه دودی ماشین بهتر است که تماس بگیرید چون علاوه بر این که در خودرو های مختلف متفاوت است نوع برچسب دودی نیز با نوع دیگر تفاوت قیمت دارد. برخی از خودرو ها دارای خم هستند و سختی بیشتری دارند برخی تعداد شیشه های بیشتری دارند یعنی شیشه لچکی و روستونی هم دارند و … بنابرابین بهترین حالت تماس با ما است.

خدمات شیشه اتومبیل عبدالهی