امروز می خواهیم درمورد موضوع شیشه جیلی GC6 با شما صحبت کنیم. شیشه خودرو یکی از قطعات مهم خودرو محسوب می شود. چرا که باعث محافظت از جان افراد داخل خودرو و بدنه ماشین شده و بیشتر قسمت های ماشین را می دهد. همانطور که می دانید در قسمت جلو، عقب، درب های جلو و درب های عقب تمام خودرو ها شیشه وجود دارد. این شیشه ها دارای دو نوع لمینت و سکوریت است. در ادامه می خواهیم شیشه های مختلف این اتومبیل را به نوبت برای شما توضیح دهیم و شما را با شیشه های خودرو آشنا کنیم. پس با ما همراه باشید.

شیشه جیلی GC6

خودرو جیلی gc 6

این خودرو، خودرویی است که چینی بوده و از نظر ظاهری می تواند برای قشر جوانان جذاب باشد. این نوع خودرو ها معمولا به صورت محصول های اندامی مشهور هستند‌. جیلی gc 5 نیز جزو این خودرو ها محصول می شود‌. این ماشین به طور کلی خودروی چینی در سال ۲۰۱۴ است‌. اما حدود یک سال بعد در ایران به فروش می رسد. برای طراحی این ماشین از بخش طراحی ولو مشاوره گرفته و در صدد این بوده که خودروی خود را با تیپ و ظاهر خودرو های کره ای طراحی شده است.

شیشه جلو جیلی gc 6

معمولا در تمام خودرو ها شیشه جلو از جنس لمینت بوده و جنس قسمت های دیگر متفاوت است. شیشه های لمینت به گونه ای ساخته شده که دارای‌ دو و یا چندین لایه پی وی بی هستند. این لایه ها خاصیت چسبندگی دارند و اگر این گلس ها شکسته شود، این لایه ها نمی گذارند قطعات آن پخش شوند. بلکه آن ها را کنار هم نگه می دارند. لازم به ذکر است که این نوع شیشه ها در صورت ترک خوردن و یا شکستی قابلیت ترمیم  را دارند.  اما فراموش نکنید که در ترمیم عمق شکستگی شما نباید بیشتر از ۱۵ اینچ باشد. حتی این مقدار هم در بیشترین حالت عنوان شده و هزینه آن زیاد است.

نکته: ترمیم نسبت به تعویض شیشه هزینه کمتری را شامل می شود‌. همچنین شما مجبور به برداشتن شیشه فابریک خودرو خود نمی شوید.

قیمت شیشه جلو جیلی gc 6

-قیمت شیشه جلو خودرو جیلیgc 5  از 2014 تاکنون: تماس بگیرید.

برای اطلاع از شیشه جلو این خودرو می توانید با  شیشه اتومبیل عبدالهی تماس بگیرید. چرا که با شرایطی که در بازار شیشه حاکم است، متاسفانه قادر به ذکر قیمت این شیشه نیستیم.

شیشه عقب جیلی gc 6

شیشه عقب این خودرو دارای هیتر و یا گرم کن است. همچنین این شیشه جزو شیشه های جانبی است و از جنس سکوریت می باشد. هیتر همان خطوط المنت هستند که معمولا روی شیشه های عقب خودرو مشاهده می کنید. این نوع شیشه ها با وجود این خطوط موجب از بین رفتن قطرات برف و باران و همچنین بخار ناشی از این موارد می شود. این خطوط معمولا در همه خودرو ها وجود دارد. چرا که هنگامی که شما بخاری خودرو را روشن می کنید، متاسفانه گرمای آن به قسمت عقبی خودرو نشده و دید راننده مختل  می شود. از همین رو این خطوط دید راننده را واضح تر می کنند. در ادامه درمورد شیشه های سکوریت بیشتر به شما توضیح خواهیم داد.

قیمت شیشه عقب جیلی gc 6

-قیمت شیشه جلو خودرو جیلیgc 5  از 2014 تاکنون: تماس بگیرید.

با توجه به شرایطی که در بازار شیشه وجود دارد‌. متاسفانه قادر به درج قیمت شیشه های جلو این خودرو نیستیم و از شما مشتریان عزیز پوزش می طلبیم‌. اما جهت انجام هر گونه خدمات شیشه با شیشه اتومبیل عبدالهی تماس بگیرید.

شیشه درب های جلو و درب های عقب جیلی gc 6

در قسمت درب های جلو و درب های عقب این خودرو دو شیشه وجود دارد که جنس آن ها از سکوریت است. شیشه های سکوریت کاملا از لحاظ نوع ساخت و نوع شکستگی با شیشه های لمینت تفاوت دارند. به این صورت که شیشه های تمپورت ها همان نشکن دارای هیچگونه لایه پی وی بی نیستند و هنگام شکستگی کاملا خرد می شده و پخش می شوند.

قیمت شیشه درب های جلو و درب های عقب جیلی gc 6

-قیمت شیشه درب های جلو و درب های عقب خودرو جیلیgc 5  از 2014 تاکنون: تماس بگیرید.

 در شیشه اتومبیل عبدالهی انواع خدمات ترمیم، تعویض و خرید شیشه توسط افراد مجرب و قطعات اصل خودرو انجام می شود. بدین ترتیب شما می توانید برای استعلام قیمت آن با ما تماس حاصل فرمائید.

شیشه لچکی جیلی GC6

شیشه لچکی یک گلس کوچک است که در قسمت درب های عقب خودرو ها وجود دارد و به صورت مثلثی شکل هستند.این گلس ها به صورت تزئینی بوده و به صورت ثابت نصب می شوند. جنس این شیشه ها از جنس سکوریت است.‌

قیمت شیشه لچکی جیلی gc 6

-قیمت شیشه لچکی  خودرو جیلیgc 6  از 2014 تاکنون: تماس بگیرید.

برای اطلاع از قیمت شیشه های این خودرو و تمام خودرو ها می توانید با ما تماس بگیرید‌.

شیشه سانروف جیلی gc 6

سانروف  ها معمولا پنل هایی هستند که در سقف خودرو های لوکس و اسپرت ساخته می شوند. این پنل ها معمولا باعث تعویض هوای کابین خودرو با هوای بیرون می شوند. همچنین باعث ورود نور به داخل کابین می شود.جنس شیشه آن ها از جنس شیشه های خودرو می باشد که همان  تمپورت و سکوریت است. شیشه های سکوریت دارای هیچ لایه چسبنده ای نیستند. بلکه برای ساخت آن ها شیشه های معمولی با دمای ششصد الی هفتصد درجه سانتی گراد حرارت داده شده و سپس سریعا سرد می شوند. این فرایند مقاومت شیشه های تمپورت و یا سکوریت را بالا می برد.

قیمت شیشه سانروف جیلی gc6

-قیمت شیشه سانروف  خودرو جیلیgc 6  از 2014 تاکنون: تماس بگیرید. در شیشه اتومبیل عبدالهی شما می توانید تمامی خدمات مربوطه شیشه خودرو خود را انجام دهید. این خدمات شامل ترمیم، خرید و تعویض شیشه است. پس برای اطلاع از قیمت آن ها با ما تماس بگیرید.

خدمات شیشه اتومبیل عبدالهی

02177196143