شیشه جنسیس کوپه شیشه جنسیس کوپه

امروز در خدمتتون هستیم با بررسی خودرو جنسیس کوپه ، خدمات مربوط به شیشه و قیمت جنسیس کوپه (شیشه جلو ، شیشه عقب ، شیشه درب ) و آینه آن در مرکز پخش شیشه اتومبیل عبدالهی.

شیشه جلو جنسیس کوپه با شیشه جلو جنسیس سدان تفاوت دارد. هنگام خرید دقت کنید.

زمانی که هیوندای از جنسیس کوپه رونمایی کرد. بازار را با یک خودروی اسپرت دیفرانسیل عقب شگفت زده کرد. زمانی که خودروساز کره ای در سال 2010 خودروی اسپرت خود را معرفی کرد، مستقیما مشتریان نیسان Z370 را هدف قرار داد. تقریبا از همه چیز، از جمله موتور 3.8 لیتری V-6 با 100 سی سی حجم بیشتر نسبت به رقیب ژاپنی خود، چیزهای بیشتری ارائه کرد.

تعویض شیشه عقب جنسیس کوپه

برای اطلاع از تمامیه قیمت شیشه هیوندای کلیک کنید.

Hyundai Genesis 2010-13

این خودرو جوان پسند بازار ایران، از سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۳ وارد شد که البته مدل سال ۲۰۱۳ در بعضی موارد با موتور GDI وارد شد که ارزش خرید بیشتری دارد. پس از آن با قانون ممنوعیت ورود خودرو‌های لوکس بالای ۲۵۰۰ سی سی مدل های جدید تر راهی به بازار ایران نداشتند در ادامه راجع به موتور GDI بیشتر صحبت می‌کنیم.

هیوندای جنسیس کوپه ( Hyundai Genesis coupe ) از معدود خودروهای خارجی جوان پسند و اسپورت موجود در بازار ایران است،‌ از رقبای این خودرو می‌توان به سراتو کوپه ، هیوندای ولستر و آلفارومئو میتو اشاره کرد. (بررسی خدمات مربوط به شیشه ولستر و مشخصات این خودرو را مطالعه نمایید.

قیمت-جنسیس-g80-مدل-2021
قیمت-جنسیس-g80-مدل-2021

تامین لوازم برای خودرو هایی مانند Genesis کوپه و سایر خودروهای خارجی بعد از حدود ۸ سال از ممنوعیت ورود به دلیل کم‌یاب بودن و وجود به وفور محصولات غیر اصلی در بازار اهمیت ویژه ای دارد.

شیشه عبدالهی بهترین مرکز خرید انواع شیشه اتومبیل با بالاترین کیفیت و ضمانت کیفیت برای این نوع خودروهاست.

علاوه بر فروش شیشه خودرو جنسیس کوپه خدمات تعویض و نصب و ترمیم حتی درب خانه شما به صورت سیار ارائه می‌دهد.

همچنین در صورت نیاز به تعمیر آینه و دودی کردن شیشه جنسیس کوپه با ما در تماس باشید.

شیشه-جنسیس-کوپه
جنسیس کوپه

انواع شیشه جنسیس کوپه

شیشه های موجود برای خودروی هیوندای جنسیس کوپه در شیشه عبدالهی:

انواع شیشه جنسیس کوپه
انواع شیشه خودرو جنسیس کوپه 20۱۰ تا ۲۰۱۳
انواع شیشه هیوندای جنسیس کوپه ۲۰۱۶ GDI

خرید شیشه جنسیس کوپه

هیوندای جنسیس کوپه ، یکی از محبوب‌ترین و جوان پسند ترین خودرو‌های بازار ایران است. در شیشه اتومبیل عبدالهی انواع فعالیت های مربوط به شیشه و آینه این خودرو انجام می‌شود،‌در ادامه با ما همراه باشید با بررسی شیشه‌های این خودرو

جهت هرگونه سوال و درخواست قیمت با شماره های 02177196143 و 02177090652 تماس بگیرید.

شیشه جلو جنسیس کوپه

در شیشه جلو این خودرو از یک لایه میانی در وسط 2 لایه اصلی استفاده شده است که جاذب اشعه‌های مضر خورشید بوده و عایق قوی صوت و دما می باشد. در فرآیند ساخت و سنجش مقاومت شیشه‌ها، دقت در انتخاب رنگ و ابعاد مناسب در ساخت هیوندای جنسیس کوپه در اولویت قرار داشته است. برای تعویض شیشه جلو جنسیس کوپه حتما با ما در ارتباط باشید.

شیشه-بغل-جنسیس-کوپه
شیشه-بغل-جنسیس-کوپه

شرکت هیوندای در ساخت تمامی خودروها دقیق و عالی عمل می کند.برای تمامی شیشه های جلو انواع تست ایمنی انجام می پذیرد. انجام انواع تست‌های ایمنی و کیفی به دلیل حالت عجیب و چندوجهی بدنه بسیار حائز اهمیت بوده است .

گلس جلو جنسیس کوپه در رنگ‌ها و کیفیت‌های مختلف، از ایرانی تا چینی و اورجینال موجود است،.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

call-to-action

برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید

برای دریافت قیمت، زمان تعویض،‌استعلام موجودی و… همین حالا با ما تماس بگیرید.

شیشه عقب جنسیس کوپه

شیشه عقب هیوندای جنسیس کوپه (‌ Hyundai Genesis Coupe) در قیمت‌های مختلف و با کیفیت مختلف در شیشه اتومبیل عبدالهی موجود است. مرکز پخش عبدالهی در سریع ترین زمان و با دستگاه‌های پیشرفته و حتی به صورت سیار شیشه عقب جنسیس کوپه شمارا تعویض و یا در صورت نیاز ترمیم می‌کند.

شیشه-عقب-جنسیس-کوپه
نمایی دیگر از جنسیس کوپه

قیمت شیشه بغل (درب ) جنسیس کوپه

شیشه بغل (درب) هیوندای جنسیس کوپه (‌ Hyundai Genesi Coupe) نیز مانند سایر شیشه های این اتومبیل (‌شیشه جلو، بغل و…) در قیمت‌های مختلف و با کیفیت مختلف در شیشه اتومبیل عبدالهی موجود است.

تعویض و ترمیم شیشه جنسیس کوپه

جهت ترمیم و تعویض شیشه جنسیس خود می توانید به شیشه اتومبیل عبداللهی اعتماد کنید. عبداللهی گلس با بیش از دو دهه تجربه در این زمینه می تواند شما را در این راستا راهنمایی و مشاوره کند. تا شما با آگاهی به همه ی جوانب تصمیم بگیرید که آیا می خواهید شیشه خود را ترمیم کنید و یا تعویض .

شیشه روستونی جنسیس کوپه

در طراحی جنسیس کوپه از روستونی استفاده شده است. که این روستونی شامل انواع متفاوتی است مانند اصلی و متفرقه که نوع اصلی پیشنهاد ما به شما است. زیرا روستونی به علت وجود فرم در دور شیشه که فقط در نوع اصلی این فرم همراه شیشه تعویض می شود. که در نوع متفرقه شما باید فرم روی شیشه را تمیز کنید.و فقط شیشه را تعویض کنید.

قیمت شیشه-عقب-کوپه
قیمت شیشه-عقب-کوپه

و ممکن است از لحاظ ایمنی درست نباشد و موجب در آمدن از حالت اصلی خود شود.البته این موضوع بستگی به نصاب نیز دارد. نصابان ما در شیشه اتومبیل عبداللهی کادری با تجربه هستند که به راحتی و بدون هیچ مشکلی این شیشه را برای شما نصب می کنند. و شما فقط تصمیم بگیرید که کدام نوع شیشه مد نظرتان است.

شیشه جنسیس سدان

برای تهیه شیشه های جنسیس از جمله جنسیس سدان و کوپه می توانید به شیشه اتومبیل عبدالهی مراجعه کنید. ما برای اطمینان بهتر شما عزیزان سعی کردیم تا ویدیویی برای شما آماده کنیم تا راحت تر بتوانید تصمیم گیری کنید. بعد از تماشای ویدیو می توانید با خیال آسوده به عبدالهی گلس اعتماد کنید.

تعویض شیشه جلو جنسیس سدان

شیشه جلو جنسیس سدان

با توجه به تصاویر خواهید دید که شیشه جلو جنسیس سدان از نوع لمینت است و دارای آپشن هایی نظیر سنسور باران و سنسور نور می باشد. همچنین شیشه جلو این خودرو دارای سنسور هیتر هم می باشد. تنوع این شیشه تنها در برند آن است که می توانید شیشه فابریک اصلی آن را در شیشه اتومبیل عبدالهی پیدا کنید. اما از آنجایی که قیمت این شیشه کمی نسبت به سایر شیشه ها بالاتر است برخی افراد ترجیح می دهند شیشه ایرانی و یا حتی چینی را تهیه کنند. لازم به ذکر است که این شیشه ها نیز از کیفیت خوبی برخوردار هستند. برای کسب اطلاعات دقیق تر شمتا می توانید با شیشه اتومبیل عبدالهی تماس بگیرید. تا شما را در این راستا راهنمایی کنند.

شیشه-جلو-جنسیس-سدان
شیشه-جلو-جنسیس-سدان

قیمت شیشه جلو جنسیس سدان

برای استعلام قیمت شیشه جلو جنسیس کوپه و سدان می توانید با شماره زیر تماس بگیرید. ضمنا توجه کنید که هنگام خرید غیر حضوری دقت کنید شیشه جنسیس سدان با جنسیس کوپه تفاوت دارد و اگر اشتباه لفظی داشته باشید محصولی که تهیه می کنید اشتباه است.

02177196143

شیشه بغل جنسیس سدان

در مدل جنسیس سدان 4 درب مشاهده می کنید شیشه های درب جلو جنسیس سدان و شیشه های درب عقب جنسیس سدان.لازم به ذکر است که این شیشه ها با بهترین چسب اروپایی اصل یعنی چسب پلی یورتان اصلی روی بدنه خودرو شما چسبانده می شود.

شیشه-عقب-جنسیس-سدان
شیشه-عقب-جنسیس-سدان

شیشه عقب جنسیس سدان

برای استعلام قیمت شیشه جنسیس می توانید با شماره های زیر تماس حاصل کنید. در صورتی که تمایل دارید از خدمات سیار ما نیز بهره مند شوید با عبدالهی گلس تماس گرفته و آدرس خود را ذکر کنید تا نصابان ما در کمترین زمان ممکن خدمات برسند. توجه کنید بعد از انتخاب بهترین شیشه انتخاب بهترین نصاب دارای اهمیت فراوانی است. تمام نصابان شیشه اتومبیل عبدالهی با تجربه و کار بلد هستند.

02177196143

شیشه جلو جنسیس کوپه 2012

برای استعلام قیمت شیشه جلو جنسیس کوپه تماس بگیرید.

شیشه-عقب-جنسیس-کوپه
شیشه-عقب-جنسیس-کوپه

02177090652

راجع به جنسیس کوپه بیشتر بدانیم

پس از عرضه هیوندای کوپه و عدم موفقیت نسبی این خودرو می‌توان تولید جنسیس کوپه را جدی‌ترین تلاش هیوندای برای عرضه خودرویی اسپرت و جوان‌پسند در بازار جهانی در نظر گرفت.

خودرویی که در دوره‌ی کوتاه اوج خود حتی به رقابت با فورد موستانگ در بازار جهانی می‌پرداخت.

جنسیس کوپه هرچند کیفیت و تجهیزات لکسوس یا سواری بی‌نقص ب‌ام‌و را نداشت. اما به لطف عرضه انبوه و در نتیجه قیمت پایین تر، با استقبال گرم ایرانی‌ها مواجه شد.

قیمت شیشه جنسیس کوپه با قیمت شیشه توسان تی ال متفاوت است چون شیشه های آن هم از لحاظ ابعاد و اندازه متفاوت است.

Hyundai Genesis coupe

در داخل، خودروساز صندلی‌های سطلی با استحکام بالا را در جلو و یک نیمکت باریک در عقب نصب کرده است. داشبورد در سطح تریم پایه نسبتا کسل کننده بود تا جسورانه، اما از آنجایی که مشتریان کادرهای بیشتری را در لیست گزینه ها علامت زدند، نقاط جذابی به دست آورد. در حالی که نسخه پایه دارای یک پخش کننده سی دی ساده و تهویه مطبوع بود، سطوح بالای تریم سه گیج تقریباً بی فایده برای مصرف سوخت فوری، گشتاور موجود و دمای روغن دریافت می کردند.

جنسیس کوپه فیس لیفت ۲۰۱۶ GDI

فیس‌لیفت جنسیس کوپه در زمان مناسبی به ایران نرسید و قانون عدم واردات خودرو‌های لوکس بالای 2500 سی‌سی گریبانگیر این خودرو جذاب شد وگرنه قبضه کردن بازار کوپه‌های 6 سیلندر ایران برایش حتمی بود.

فروش جنسیس کوپه نیوفیس از مدل 2013 آغاز شد و اندکی بعد نیز با اجرایی شدن قانون ممنوعیت واردات خودروهای لوکس بالای 2500 سی‌سی، پرونده‌اش در کشورمان بسته شد و تعداد اندکی از این خودرو وارد کشور شد.

مهم‌ترین ویژگی جنسیس کوپه نیوفیس، استفاده از موتور قوی‌تر GDi است که البته همه نسخه‌های وارداتی آن را نداشتند و اکثرا از نوع MPi سابق بودند.

از نظر تجهیزات نیز موارد زیر در جنسیس کوپه فیس لیفت اضافه‌شد:

  • سه آمپر در کنسول (برای نشان‌دادن دمای روغن، گشتاور و شتاب)
  • نصب سنسور جلو
  • تنظیم خودکار ارتفاع نور
  • افزوده‌شدن چراغ شور
  • تنظیم ارتفاع کمربندهای جلو
  • امکان خم‌شدن صندلی راننده (علاوه‌بر صندلی شاگرد)

نقاط قوت جنسیس کوپه

  • شتاب بالا و عملکرد خوب
  • بازار دست‌دوم مناسب
  • امکان ارتقا ظاهری و فنی مناسب در ایران

نقاط ضعف جنسیس کوپه

  • فضای کابین کم جا
  • فرمان‌پذیری نامناسب
  • ترمزهای استاندارد ضعیف
  • هزینه نگهداری بالا

راجع به جنسیس x بیشتر بدانید

genesis-x-concept-march-2021
نمایی از طراحی مفهومی خودرو جنسیس کوپه مدل X سال ۲۰۲۱

هیوندای در نمایشگاهی در آمریکا در مارچ ۲۰۲۱ از کانسپت سوم خود برای آینده جنسیس رونمایی کرد.

طرح‌های مفهومی باید به آنچه که قرار به تولید توسط خودروساز است اشاره کنند ، اما به نظر نمی رسد جنسیس از این قانون پیروی کند.

از سه کانسپت اخیر جنسیس ، که شامل جنسیس ایکس که در تصویر مشاهده می‌کنید، جنسیس کوپه برقی و باتری بوده اند. دو خودروی جنسیس در نهایت برای تولید انتخاب می شوند و بعد از آنها GV60 خواهد بود ، که طبق شایعات ممکن است که یک SUV الکتریکی با باتری کوچک تر باشد. با این حال ، چند المان جدید جنسیس X که شرکت هیوندای کره جنوبی اخیراً به روزنامه نگاران در کالیفرنیا نشان داد ، باعث می شود احساس کنیم که این مفهوم سرانجام یک کوپه اسپرت با موتور برقی را به تصویر می کشد.

قل از این کانسپت دو خودرو Essentia و Mint ، که در نمایشگاه های اتوماتیک بین المللی نیویورک پی در پی به نمایش درآمدند ، از نظر ظاهر جذاب تر به نظر می‌رسیدند.

call-to-action

برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید

برای دریافت قیمت، زمان تعویض،‌استعلام موجودی و… همین حالا با ما تماس بگیرید.

شاید از نظر کشورهای اروپایی جنسیس چندان جذاب و با اصالت نباشد. اما جالب است بدانید که این نظر کاملا اشتباه است. زیرا جنسیس کوپه هم در زمان خودش و هم امروزه همچنان طرفداران خاص خودش را دارد. که باید بگوییم که جنسیس کوپه در آن زمان جلب توجه بسیاری کرد.البته در مدلی که ابتدا عرضه شد نقص هایی داشت که در سری جدید آن نقایص را برطرف نمود. و یک خودروی جوان پسند اسپرت شناخته شد.

برای خرید قفل خودرو می توانید به یدک فیت مراجعه کنید.یدک فیت یکی از بهترین و مناسب ترین لوازم یدکی در تهران است. به خصوص به دلیل اینکه لوازم تک را نیز به قیمت عمده می فروشد.

مشخصات فنی جنسیس کوپه

موتور6 سیلندر 24 سوپاپه
حداکثر قدرت 306 اسب بخار در 6300 دور در دقیقه
شتاب 0 تا 100 5.9 ثانیه
انتقال نیرودیفرانسیل عقب
حجم موتور 3778 سی سی
حداکثر گشتاور360 نیوتن متر در 4700 دور در دقیقه
جعبه دنده8 دنده خودکار شیفت ترونیک
تنفس موتور تنفس طبیعی
حداکثر سرعت240 کیلومتر در ساعت
وزن1580 کیلوگرم
اندازه (میلیمتر)4630 طول – 1864 عرض – 1384 ارتفاع
فاصله بین دو محور2819 میلیمتر
مشخصات فنی

سوالات متداول

برای تعویض شیشه جنسیس چقدر زمان لازمه ؟

شیشه اتومبیل عبدالهی در کمترین زمان ممکن شیشه شما را تعویض می کنید تقریبا بین 45 تا 60 دقیقه

آیا شما نصب سیار برای شیشه جلو جنسیس دارید؟

بله ما سه گروه نصب سیار در شمال جنوب و غرب تهران داریم که با تماس شما در اولین فرصت خدمت می رسند.

برای ترک شیشه عقب جنسیس باید حتما شیشه را تعویض کنیم؟ یا تنها با پولیش ترمیم می شود؟

باید برای این منظور حتما یا عکس یا ویدیویی از ترک بفرستید یا به صورت حضوری مراجعه کنید چون ترک از یک حدی بیشتر قابل ترمیم نیست.

ارسال شیشه جنسیس به شهرستان امکان پذیره؟

بله ارسال شیشه به سراسر کشور و شهرستان ها فراهم است.

آیا تعویض شیشه جنسیس کوپه گارانتی دارد؟


تمام شیشه ها قبل از اینکه نصب شوند ابتدا توسط کادر مجرب عبدالهی گلس بررسی و چک می شوند.سپس نصب توسط کادر مجرب ما صورت می گیرد. مراحل نصب در ویدیو بالا به طور خلاصه به نمایش گذاشته شده است. بعد از نصب شیشه آب بندی شیشه بسیار اهمیت دارد که در این زمینه می توان به قطع گفت شیشه اتومبیل عبدالهی بهترین و اولین است.

برای تعویض شیشه ماشین به چه چیز نیاز است؟

به ابزاری استاندارد و استفاده از چسب پلی یورتان اصلی اروپایی برای آب بندی بهتر شیشه . بهتر است زمان بارش باران مکانی را برای نصب سیار انتخاب کنید که بتوانیم مراحل نصب را به خوبی انجام دهیم مکانی سرپوشیده برای بهتر شدن کارایی.

آیا شکستگی شیشه برای بیمه بدنه مشکل ساز است؟

بله زمانی که کارشناس بیمه خودرو شما را چک می کند برای بیمه بدنه باید خودرو شما فاقد شکستگی شیشه باشد بنابراین بهتر است ابتدا با پولیش و یا تعویض شیشه ، کار خود و کارشناس بیمه را راحت کنید.

آیا قیمت تعویض شیشه اعلامی قیمت کلی است یا امکان تغییر و هزینه اضافی وجود دارد؟

قیمت شیشه لحظه ای که تماس میگیرید به همراه نصب است اما به دلیل افزایش روز افزون قیمت دلار و درهم قیثمت شیشه همانند طلا روزانه در حال تغییر است . قیمتی که شما میپرسید برای همان روز است ممکن است فردا بالاتر یا پایین تر شود.

آیا امکان کنسل برای شیشه سفارش داده شده وجود دارد؟

تا قبل از سفارش ما می توانید کنسل کنید اما زمانی که سفارش داده شد و شیشه در حال آمدن به سمت شماست دیگر امکان کنسلی نیست.

خدمات شیشه اتومبیل عبدالهی


اضافه کردن نظر

[wpcode id="13037"]