خرید شیشه جنسیس سدان شیشه جنسیس سدان

در ادامه این مقاله می خوانیم که نحوه خرید شیشه جنسیس سدان اعم از شیشه جلو، عقب و بغل و شیشه سانروف چگونه است. علاوه بر خرید، درمورد قیمت انواع شیشه این خودرو بحث می کنیم. شیشه عبدالهی یکی از بهترین مراکز شیشه در تهران می باشد. با خرید از مراکز معتبر و با سابقه خیالتان را آسوده کنید.

معرفی هیوندای جنسیس ثابت کرد که این خودروساز کره جنوبی می تواند یک سدان لوکس معتبر تولید کند. هیوندای بیشتر و بیشتر از مدل‌های معمولی و با قیمتی فراتر رفته است که برای سه دهه بیشتر برای آن ها شناخته شده است. در سال 2011، این شرکت یک سدان حتی بزرگتر و شیک تر Equus را اضافه کرد.

مشخصات ماشین جنسیس سدان

ماشین جنسیس سدان به دلیل اینکه در ایران مشتریان زیادی داشته است انواع مختلف آن تولید طراحی شده و وارد بازار ایران شده است. همین موضوع باعث شده که این ماشین در مدل های مختلف و باکلاسی تولید شود.

تقریباً از سال ۲۰۰۸ بود که تولید این ماشین بسیار افزایش پیدا کرد و دو سه سال بعد شکل جدیدتر و مجلل تری از این ماشین تولید و وارد بازار ایران شد. قطعات این ماشین نیز از جمله شیشه جنسیس سدان با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت تولید و ساخته شده اند.

جنسیس را می‌توان با موتور 6 سیلندر 3.8 لیتری 290 اسب بخاری یا 8 سیلندر 4.6 لیتری 375 اسب بخاری داشت. هر دو موتور نیرو را از طریق یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک به چرخ های عقب ارسال می کنند که دارای قابلیت تعویض متوالی دستی است. ویژگی های ایمنی مکانیکی شامل کنترل کشش، کنترل پایداری و کمک ترمز وحشت زده می شود. فضای داخلی دارای مجموعه ای کامل از کیسه های هوا، پشت سری های الکترونیکی فعال جلو است که محافظت در برابر ضربه شلاق را فراهم می کند. مانیتور فشار باد لاستیک ها. صندلی‌های چرمی مجلل، کنترل تهویه مطبوع دو منطقه‌ای خودکار و تزئینات چوبی تنها بخشی از قرار ملاقات‌هایی هستند که این خودرو ارائه می‌دهد که معمولا فقط در خودروهایی با قیمت بسیار بیشتر یافت می‌شوند.

این ماشین هر ساله با قطعات پیشرفته و جذاب تری تولید می شود. از مهمترین قطعات هر ماشین شیشه است که جذابیت بسیار زیادی را برای آن به وجود آورده است. به همین دلیل است که این ماشین تجهیزات و امکانات کمتری نسبت به بقیه ماشین های باکلاس ندارد و از آپشن های خوب و زیبایی برخوردار است.

خرید شیشه جنسیس سدان

شیشه جنسیس سدان، سیستم اتوماتیکی برای بخار شیشه ها دارد، شیشه سانروف ، عقب و جلو که ضد اشعه است، از مهم ترین امکانات این ماشین می باشد. این شیشه قطعه ای از این ماشین است که هرگز از آن جدا نمی شود. شیشه های ماشین به عنوان عضوی از آن، از ابتدای تولید وجود داشته اند و هر ساله پیشرفت بسیار زیادی دارند. این شیشه ها را می توان با قیمت مناسب و ارزان، کیفیت بسیار خوب و درجه یک، از شیشه اتومبیل عبدالهی خریداری کرد.

جنسیس-سدان
جنسیس سدان

خرید شیشه جلو، عقب و بغل جنسیس سدان

در گذشته شیشه ماشین ها به صورت معمولی تولید طراحی می شد و این باعث آسیب دیدگی شدید افراد هنگام خطراتی مثل تصادف می شد. ولی امروزه با در نظر گرفتن امنیت سرنشینان خودرو، تولید کنندگان سعی کردند که شیشه ماشین ها را با کیفیت مناسب تری طراحی و تولید کنند‌.

شیشه جلو جنسیس سدان به صورت چهار گوش تولید و طراحی شده است و با چسب های مخصوصی نصب می شود. همچنین این شیشه دارای سنسور است و کیفیت بسیار بالای آن باعث شده است که هنگام ضربه فقط ترک بخورد و خرد نشود. قیمت شیشه جلو این اتومبیل به دلیل کیفیت بسیار خوب و جنس اصلی،  کمی بالا می باشد. بالای شیشه های جلو به دلیل جلوگیری از تابش نور مستقیم آفتاب به چشم راننده، کمی تیره تر طراحی شده است.

شیشه عقب جنسیس سدان نیز از کیفیت بسیار خوب و مرغوب برخوردار است. این شیشه نسبت به شیشه جلو، باید دو برابر کیفیت داشته باشد چرا که بیشتر امنیت سرنشینان خودرو به شیشه عقب وابسته است.  شیشه های عقب معمولاً دارای خطوطی می باشند که از یخ زدگی آن جلوگیری می کند. همچنین این شیشه دارای دور مشکی می باشد و با کوچک ترین ضربه ای خرد می شود.

شیشه بغل جنسیس سدان به گونه ای طراحی شده است که هنگام شکسته شدن به سرنشینان آسیبی وارد نمی کند و قابلیت برندگی آن بسیار کم است و از نظر مقاومت و استحکام مناسب می باشد. جنس این شیشه ها طلقی می باشد ولی گاهی هم از جنس لمینت طراحی می شود. رنگ آن ها نیز سبز می باشد.

 سانروف جنسیس سدان تقریباً یک سوم سقف ماشین را فرا گرفته است و برای دریافت قیمت این شیشه در مرکز عبدالهی با ما تماس بگیرید.

افراد برای خرید شیشه جلو، عقب و بغل جنسیس سدان و خرید شیشه سانروف آن می توانند به مرکز پخش عبدالهی مراجعه کنند چرا که یکی از مراکز فروش انواع شیشه با کیفیت و جنس اصلی می باشد.

استعلام قیمت شیشه اتومبیل جنسیس سدان

مرکز فروش شیشه اتومبیل عبدالهی با بیشتر از بیست سال سابقه کاری، انواع شیشه ماشین را با قیمت مناسب و جنس های متنوع می فروشد. مهم ترین خدماتی که این مرکز به مشتریان ارائه می دهد عبارت اند از:

  • نصب شیشه اتومبیل در منزل و…
  • تعمیر کردن انواع شیشه های ماشین
  • فروش و ارسال انواع شیشه ماشین به نقاط مختلف کشور

مرکز فروش شیشه اتومبیل عبدالهی سعی می کند با ارائه محصولات با کیفیت و خوب اعتماد مشتریان عزیز را به خود جلب کند و هر ساله مشتریان زیادی را جذب کند.

تمام کسانی که این اتومبیل پر طرفدار را استفاده می کنند، برای اطلاع از قیمت انواع شیشه جنسیس سدان، می توانند با کارشناسانی که در مراکز فروش شیشه عبدالهی حضور دارند، تماس بگیرند و از راهنمایی های آنها بهره‌ مند شوند.

در مرکز پخش و توزیع عبدالهی قیمت شیشه جلو جنسیس سدان نسبت به سایرین کمی بالاتر است ولی همین قیمت بالا نسبت به دیگر مراکز فروش پایین می باشد. قیمت شیشه عقب جنسیس سدان با اینکه از نظر امنیتی بسیار مهمه ولی خیلی گران نمی باشد. قیمت شیشه بغل این خودرو هم ارزان می باشد.

چگونگی استعلام از نحوه خرید و قیمت شیشه در مرکز عبدالهی بسیار کار راحتی می باشد. افراد برای استعلام نحوه خرید و قیمت ها می توانند با شماره ای که این مرکز فروش دارد،  تماس بگیرند و با کارشناسان در مورد قیمت صحبت کنند و از آن ها در مورد نحوه خرید شیشه جنسیس سدان کمک بگیرند.

call-to-action

برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید

برای دریافت قیمت، زمان تعویض،‌استعلام موجودی و… همین حالا با ما تماس بگیرید.