قیمت شیشه تویوتا GT86 (شیشه جی تی 86) اصلی و ایرانی با هم تفاوت دارد. شیشه جلو این خودرو از جنس لمینت و دور مشکی است.و فاقد سنسور نور و باران می باشد. و تنها پایه آینه روی این شیشه قرار دارد.

شیشه تویوتا gt86

حتما تا حالا حداقل یک بار برایتان پیش آمده که از خودتان بپرسید که شیشه خودرو چه اهمیتی می تواند برای خودرو داشته باشد؟ و یا از چه جنسی ساخته شده اند؟ آیا از جنس شیشه های معمولی می باشد؟ خب باید به شما بگوییم که شیشه خودرو در حفظ جان سرنشینان خودرو اهمیت زیادی دارد. همچنین جنس آن ها از جنس معمولی نبوده و جنس آن ها کاملا با گلس های معمولی تفاوت دارد. بسیاری از افراد به اهمیت شیشه خودرو ها کم توجهی و یا بی توجهی می کنند. در مقاله امروز از سایت شیشه اتومبیل عبدالهی قصد داریم درمورد شیشه تویوتا gt86 است. از این صفحه خارج نشوید و با ما همراه باشید.

شیشه جلو تویوتا gt86

ابتدا باید به شما بگوییم که همانطور که گفتیم جنس شیشه های خودرو تفاوت بسیار زیادی با شیشه های معمولی دارند. شیشه های معمولی بسیار راحت شکسته می شوند و تکه های آن نوک تیز هستند که این قطعات آسیب های زیادی به افراد می رسانند. به همین ترتیب جنس این شیشه ها از لمینت است. شیشه های لمینت، گلس هایی هستند که در ساختار آن ها از دو و یا تعدادی لایه های پی وی بی استفاده شده است. اگر شیشه های لمینت شکسته شوند، این لایه ها نمی گذارند که قطعات آن پخش شوند و به صورت چسبنده کنار هم قرار می گیرند. از همین روهنگامی که این شیشه ها شکسته می شوند، شما می توانید راه راحت تر و کم هزینه تر یعنی ترمیم را انتخاب کنید و ناچار به خارج شیشه فابریک خود از جایش نشوید.

قیمت شیشه جلو تویوتا gt86

-قیمت شیشه جلو خودرو تویوتا gt86 (2007): تماس بگیرید.

-گلس جلو خودرو تویوتا gt86 اسپرت (2010): تماس بگیرید.

-قیمت گلس جلو خودرو تویوتا gt86 دو (2001): تماس بگیرید.

چسب پلی اورتان یکی از مهم ترین مواردی است که باید در آب بندی و نصب شیشه های خودرو حتما استفاده شود. زیرا در غیر این صورت شیشه خودرو شما به خوبی نصب نخواهد شد. در شیشه اتومبیل عبدالهی شیشه خودرو شما با استفاده از این چسب، بهترین خدمات را به شما ارائه می دهد.

شیشه عقب تویوتا gt86


‘گلس بعدی این خودرو شیشه عقب آن است. شیشه عقب این خودرو، گلس المنت دار محسوب می شود که با دلیل خطوط مشکی رنگ و گرم کن روی آن، به این نام منسوب شده است. حال وظیفه این خطوط چیست ؟ در جواب باید به شما بگوییم که خطوط المنت دار باعث راحت تر شدن و واضح تر شدن دید راننده می شوند. به اینگونه  که خطوط المنت هنگام فصول سرد سال مانند زمستان و پاییز که هوا سرد است، روی شیشه قطرات برف و باران و بخار نمایان می شود، این خطوط باعث از بین رفتن این قطرات و بخار ها می شوند.

قیمت شیشه عقب تویوتا gt86

-قیمت شیشه  عقب خودرو تویوتا gt86 (2007): تماس بگیرید.

-گلس عقب خودرو تویوتا gt86 اسپرت (2010): تماس بگیرید.

-قیمت گلس عقب خودرو تویوتا gt86 دو (1201): تماس بگیرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت های شیشه عقب خودرو تویوتا gt8 و خودرو های دیگر می توانید با ما تماس حاصل فرمائید. در شیشه اتومبیل عبدالهی انواع خدمات گلس خودرو خود را می توانید انجام دهید.

شیشه درب های جلو و درب های عقب تویوتا gt86


شیشه های بعدی، شیشه درب های جلو و درب های عقب می باشد. این شیشه ها به همراه شیشه های دیگر، گلس های جانبی نام دارند. جنس گلس های جانبی معمولا از جنس شیشه های تمپورت و یا سکوریت هستند. شیشه های سکوریت امنیت بالا و ایمنی مناسب، جلوه دهی و درخشش کار، با استفاده در اندازه دلخواه و سازگاری با انواع سبک های معماری، مقاومت در برابر ضربات سنگین، تحمل سرما و گرمای فراوان و شوک‌های دمایی از جمله مزایای استفاده چند نمونه از مزایای شیشه سکوریت هستند.

قیمت شیشه درب های جلو و درب های عقب تویوتا gt86

-قیمت شیشه درب های جلو و درب های عقب خودرو تویوتا gt86 (2007): تماس بگیرید.

-گلس درب های جلو و درب های عقب خودرو تویوتا gt86 اسپرت (2010): تماس بگیرید.

-قیمت گلس درب های جلو و درب های عقب خودرو تویوتا gt86 دو (1201): تماس بگیرید.

خدمات مختلف گلس خودرو شما مانند ترمیم، تعویض و خرید در شیشه اتومبیل عبدالهی با بهترین کیفیت انجام می شود. در نصب شیشه های خودرو در شیشه اتومبیل عبدالهی از یک چسب با کیفیت به نام پلی اورتان استفاده می شود.

جهت خرید آینه برقی می توانید به فروشگاه اینترنتی یدک فیت که ارائه کننده انواع ادوات شیشه اتومبیل هستند مراجعه کنید.

شیشه لچکی تویوتا gt86

این شیشه در قسمت درب های عقبی خودرو قرار دارند و به شکل مثلثی شکل هستند. از آنجایی که این شیشه ها نیز از جنس سکوریت هستند، به همین دلیل کارایی و نوع شکستن آن ها مانند شیشه درب های جلو، درب های عقب و گلس عقب آن می باشد. در این نوع شیشه ها لایه چسبنده پی وی بی و یا به طور کلی هیچ لایه ای در آن ها وجود ندارند. به همین دلیل هنگامی که جسمی به آن ها برخورد می کند و یا هنگام تصادف، قطعات آن ها پخش شده و بسیار ریز می شوند. اما خوشبختانه این قطعات تیز نیستند و برای سرنشینان خودرو خطر آفرین نخواهند بود.

قیمت شیشه لچکی تویوتا gt86

-قیمت شیشه لچکی  خودرو تویوتا gt86 (2007): تماس بگیرید.

-گلس  لچکی خودرو تویوتا gt86 اسپرت (2010): تماس بگیرید.

-قیمت گلس لچکی خودرو تویوتا gt86 دو (1201): تماس بگیرید.

برای اطلاع از قیمت های شیشه لچکی خودرو تویوتا gt86 می توانید با ما تماس بگیرید و از خدمات مشاوره رایگان ما استفاده کنید و از مشاورین ما در زمینه تعمیر، تعویض و خرید شیشه اتومبیل تویوتا gt86 با مشاورین ما مشورت کنید.

خودرو تویوتا gt86

 شیشه خودرویی که امروز می خواهیم برای شما بررسی کنیم تویوتا gt86 می باشد که یک خودرو کوپه 2+2 است. این خودرو به طور مشترک توسط شرکت های سوبارو و تویوتا توسعه داده شده اما تولید تنها توسط شرکت سوبارو صورت گرفته است. این اتومبیل دارای یک موتور بوکسوری با طراحی موتور جلو- محور عقب و با استایل فست بک کوپه 2+2 می باشد. این خودرو محصول مشترک دو شرکت سوبارو و تویوتا محسوب می شود و بنابراین خودرو تویوتا gt86 توسط شرکت سوبارو با نام بی آر زد و توسط تویوتا عرضه می شود.

قیمت شیشه تویوتا جی تی 86 چنده؟

به دلیل افزایش قیمت روزانه برای اطلاع از قیمت دقیق تماس بگیرید.

مدت زمان تعویض شیشه جی تی 86 چند دقیقه است؟

حدود 45 دقیقه

خدمات شیشه اتومبیل عبدالهی