شیشه بی ام و F10 اتاق ۵۲۸ شیشه بی ام و F10 اتاق ۵۲۸

در این مقاله می خوانیم که شیشه بی ام و 528i با چه کیفیتی طراحی و تولید شده است.

همچنین در مورد قیمت این شیشه ها نیز در مرکز فروش شیشه اتومبیل عبدالهی، توضیحاتی را ارائه می دهیم.

همچنین در ادامه می خوانیم که شیشه ‏بی ام و F10 اتاق ۵۲۸ چگونه است و دارای چه مزایایی می باشد. سپس درمورد قیمت انواع شیشه بی ام و F10 اتاق ۵۲۸ صحبت می کنیم. مطالبی را در مورد خرید و قیمت شیشه سانروف بی ام و  F10 اتاق ۵۲۸ بیان می کنیم.

تعویض شیشه بی ام و 528i

قیمت شیشه جلو بی ام و 528i

به دلیل نوسانات قیمت در بازار ما از درج قیمت ثابت معذوریم جهت اطلاع از قیمت شیشه بی ام و 528i می توانید با شیشه اتومبیل عبدالهی تماس بگیرید.

02177196143

شیشه-528

شیشه عقب بی ام و 528

شیشه عقب این خودرو با شیشه های بغل از یک جنس هستند و معمولا شیشه درب عقب با شیشه عقب یک رنگ نیز می باشد.شیشه اصلی و شیشه های متفرقه ایرانی نیز در عبدالهی گلس موجود است. تعویض شیشه ها در شیشه اتومبیل عبدالهی با بهترین چسب پلی یورتان اروپایی انجام می شود.

شیشه بغل بی ام و 528i

همانطور که در قسمت بالا گفتیم شیشه بغل با شیشه عقب از یک جنس می باشند.جنس شیشه بغل و عقب از لحاظ مقاومی مقاوم تر از شیشه جلو است و زمانی که خرد شود تکه های آن پرتاب نمی شود که سرنشینان آسیب نبینند. شیشه های بغل از یک لایه تشکیل شده اند اما شیشه جلو و حتی شیشه بغل بعضی از خودرو ها از سه لایه تشکیل می شوند که به آن لمینت می گویند.از لحاظ ایمنی اگر بخواهیم بگوییم کدام شیشه ایمن تر است مسلما شیشه لمینت ایمن تر از شیشه یک لایه است هم در برابر ضربه مقاوم است هم در برابر آب و آتش.

شیشه-عقب-528

بی ام و سری 5

در این سری بی ام و انواع متفاوتی از بی ام و وجود دارد مانند بی ام و 528 و 530 و 520و 523و 525 تمام این مدل های بی ام و برای سری 5 بی ام و محسوب می شوند.

علت تفاوت قیمت شیشه بی ام و 528i در بازار چیست؟

از آنجایی که بی ام و یک خودرو وارداتی است و شیشه های اصلی این خودرو نیز وارداتی می باشد با بالا رفتن شیشه اصلی به مراتب قیمت شیشه های متفرقه نیز تغییر می کند.از آنجایی که سودجویان همیشه منتظر فرصت هستند اگر حس کنند فردی سررشته ای تو این مسئله ندارد به راحتی یا شیشه اصلی را با قیمت کزایی و یا شیشه ایرانی را به قیمت شیشه اصلی به آن فرد می فروشد.

شیشه-جلو-مایل-528

ترمیم شیشه ب ام و 528 آی(bmw 528i)

جهت ترمیم شیشه بی ام و 528 آی می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید.

02177196143

02177090652

پولیش شیشه ب ام و 528 آی(bmw 528i)

جهت پولیش شیشه بی ام و 528i نیز با شماره 02177196143 تماس بگیرید.

شیشه-بغل-528

تفاوت برند شیشه bmw 528i

بعد از تحریم های چند سال اخیر دیگر تولید کننندگان تمام شیشه های وارداتی را با قیمت کمتر از قیمت اصلی وارد بازار کردند تنها علت این قیمت پایین را می توان عدم وجود گمرکی دانست و گرنه از لحاظ کیفیت شیشه ایرانی با شیشه اصلی یکی است اما اگر تمایل به خرید شیشه اصلی دارید مشکلی نیست زیرا شیشه اتومبیل عبدالهی شیشه ایرانی اصلی فابریک و چینی را در نمایندگی خود دارد.

تفاوت چسب مورد استفاده در نصب شیشه بی ام و 528i

استفاده از چسب درجه 1 و اصلی در آب بندی خودرو بسیار اهمیت دارد. ما در عبدالهی گلس از چسب پلی یورتان اصلی اروپایی جهت آب بندی شیشه استفاده می کنیم.

bmw528i-winder

خرید شیشه بی ام و F10 اتاق ۵۲۸

همان طور که می دانیم امروزه یکی از بخش های مهم ماشین، شیشه آن می باشد. زیرا علاوه بر داشتن تاثیر بسیار زیاد در زیبایی ماشین، در فروش و خرید آن نیز تاثیر بسیار زیادی دارد. به همین دلیل افراد باید در انتخاب ماشین ها حتما به جنس و کیفیت شیشه ها و مرغوبیت آن ها توجه بسیار زیادی داشته باشند. تا هیچ گونه مشکل برای آن ها به وجود نیاید.

همچنین امروزه یکی از بخش های ماشین که نمی توان ماشین را بدون وجود آن ها تصور کرد. شیشه ها می باشند که تولید کنندگان و طراحان تمام تلاش خود را می کنند. تا آن ها را با بهترین جنس و کیفیت و اندازه های مناسب هر ماشین، تولید و طراحی کنند و آن ماشین ها را با زیبایی بسیار زیاد وارد بازار ها کنند.

ماشین بی ام و یکی از زیبا ترین و جذاب ترین ماشین های لوکس می باشد. طراحان و تولید کنندگان نیز تمام تلاش خود را کرده اند تا شیشه های این ماشین را به گونه ای طراحی کنند که در یک نگاه، مشتری را جذب خود کند.

داخلی-528

 به عنوان مثال شیشه جلو آن را با کیفیت بسیار خوب طراحی کرده اند. زیرا در امنیت راننده تاثیر بسیاری دارد، همچنین از تابش نور خورشید به چشم راننده جلوگیری می کند. علاوه بر این، شیشه عقب این ماشین را هم به گونه ‌ای طراحی کرده اند که به جز تامین امنیت سرنشینان، از یخ زدگی و خورد شدن هنگام حوادث و تصادفات جلوگیری می کند. شیشه های بغل نیز دارای فرم درب های ماشین می باشند و با بهترین جنس و کیفیت تولید شده اند.

شما جهت تهیه انواع شیشه بی ام و اتاق ۵۲۸ می توانید به مجموعه شیشه اتومبیل عبدالهی مراجعه کنید. زیرا که این مجموعه عرضه کننده انواع شیشه های ماشین می باشد.

call-to-action

برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید

برای دریافت قیمت، زمان تعویض،‌استعلام موجودی و… همین حالا با ما تماس بگیرید.

قیمت شیشه بی ام و F10 اتاق  ۵۲۸

همان طور که در بالا هم اشاره کردیم، امروزه این ماشین به گونه ای ساخته شده است که شیشه های آن در جذب مشتری تاثیر بسیار زیادی دارد. چرا که با زیبا ترین و شیک ترین فرم، جنس و کیفیت طراحی و تولید شده اند.

علاوه بر این، می توان گفت تولیدکنندگان و طراحان تمام تلاش خود را می کنند. تا این شیشه ها را علاوه بر با کیفیت و زیبا بودن، آن ها را با قیمت مناسب و مقرون به صرفه تولید کنند. تا هیچ گونه نگرانی بابت قیمت آن ها هنگام شکستگی و هر گونه مشکل، وجود نداشته باشد.

از آنجایی که شیشه های جلوی ماشین با کیفیت بسیار خوب و عالی طراحی می شوند. در امنیت سرنشینان و راننده تاثیر بسیار زیادی می گذارند، دارای قیمت بالاتری می باشند. افراد نیز نباید به دنبال خرید این شیشه ها با قیمت ارزان تر باشند.

شیشه سانروف بی ام و 528i

یکی دیگر از زیبایی های این ماشین داشتن شیشه سانروف بسیار خوب و زیبا می باشد. در حدی که جذابیت ماشین را دو برابر کرده است. اما شاید افراد تصور کنند که قیمت شیشه سانروف بی ام و F10 اتاق ۵۲۸ خیلی گران باشد، که این تصور کاملا اشتباه است. زیرا قیمت شیشه سانروف بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. افراد هنگام وجود هر گونه مشکل و شکستگی برای این شیشه ها، می توانند با قیمت ارزان آن ها را خریداری کنند.

پس افراد برای خرید شیشه بی ام و F10 اتاق ۵۲۸ نباید هیچ گونه نگرانی بابت قیمت آن ها داشته باشند. زیرل که هر چقدر هم قیمت آن ها گران باشد، ارزش دارد. زیرا این شیشه ها دارای بهترین و مناسب ترین کیفیت می باشند. از جنس های خوب و مرغوب تولید شده اند.

تعویض شیشه جلو ب ام و 528 آی(bmw 528i)

تعویض شیشه عقب ب ام و 528 آی(bmw 528i)

برای مشاهده ی ویدیو های بیشتر به کانال آپارات ما سر بزنید. ما در کانال آپارات سعی کردیم از هر خودرو حداقل یک ویدیو برای شما تهیه کنیم تا شما با دید باز و بهتری تصمیم به تعویض در عبدالهی گلس بگیرید.

قیمت شیشه درب ب ام و 528 آی(bmw 528i)

همانطور که قبلا هم گفتیم در تمام صفحات محصول و مقالاتمان ما از درج ققیمت ثابت معذوریم زیرا همانطور که می دانید قیمت ها روزانه در حال تغییر می باشند.

تعویض شیشه درب ب ام و 528 آی(bmw 528i)

برای تعوبض شیشه بغل این نوع بی ام و نیاز به نصاب با مهارت بالا می باشد که نگران نباشید زیرا شیشه اتومبیل عبدالهی دارای تیم زبده و کار بلد می باشد. و لذا برای تعویض درب منزل نیز دارای نیروی سیار می باشند.

شیشه جلو برای بی ام و 528i مدل 2010 تا 2015

نکته قابل توجهی که در این بخش باید بدانید این است که شما هنگام خرید و سافارش کالا باید توجه کنید به سال و مدل خودرو زیرا در سال های مختلف متفاوت است.

پولیش شیشه ب ام و 528 آی(bmw 528i)

گاهی اوقات به قدری ترک کم و ناچیز است که تعویض شیشه بیشتر به خودرو آسیب می رساند. در این لحظه تنها با ترمیم و پولیش مشکل شیشه شما حل می شود.

علت تفاوت قیمت شیشه بی ام و 528i در بازار چیست؟

یکی از علت های آن وجود تعداد زیاد شرکت های ایرانی متفرقه می باشد. اما آیا تمام شرکت های ایرانی بد هستند و یا بالعکس تمام شیشهه های ایرانی خوب هستند ؟ پاسخ ما به هر دو سوال منفی است. زیرا شرکت های ایرانی خوبی نظیر شرکت آسیا هستند که این شیشه را تولید می کنند.

تفاوت برند شیشه bmw 528i

برند ایرانی ، برند اصلی و برند چینی که باید عرض کنم برند های ایرانی بسیار زیاد هستند.که تنها تعداد اندکیی از کیفیت مطلوب برخوردارند.

تفاوت چسب مورد استفاده در نصب شیشه بی ام و 528i

متاسفانه هنوز افرادی هستند که از چسب آکواریوم برای نصب شیشه خودرو استفاده می کنند . فراموش نکنید که بهترین نوع چسب برای تمام خودرو استفاده از چسب پلی یورتان اصلی است.

آیا تعویض شیشه 528i گارانتی دارد؟

بله شیشه اتومبیل عبدالهی بابت عم شیشه و هم نصب و آب بندی آن به شما تضمین 100 در صد می دهد.

چه مدت زمان برای تعویض شیشه نیاز است؟

در کمتر از 1 ساعت شیشه خودرو شما تعویض و یا ترمیم می شود.

کجا می توانم شیشه اتومبیل خود را تعویض کنم؟

شما می توانید هم به صورت حضوری تشریف بیارید و هم از خدمات سیار ما استفاده کنید.

آیا تعویض شیشه تحت گارانتی است؟

بله کاملا تحت گارانتی 100 در صد شیشه اتومبیل عبدالهی قرار می گیرد.

برای تعویض شیشه ماشین به چه چیز نیاز است؟

اول از همه چیز نصاب ماهر و با دقت فراوان و سپس چسب پلی یورتان و استفاده از متریال مناسب

آیا عبدالهی گلس در جایگزینی از شیشه اصلی استفاده می کند؟


بستگی به خواسته و بودجه شما دارد، اگر شما شیشه اصلی بخواهید شیشه عبدالهی تبعیت می کند.و اگر شیشه ایرانی بخواهید نیز همین طور

چگونه با شما تماس بگیرم؟

راه های ارتباطی ما تماس واتساپ اینستاگرام و ایمل و… می باشد که برای تماس تنها کافی است با شماره 02177196143 تماس بگیرید.

چه عواملی باعث ایجاد ترک در شیشه جلو می شود؟

پرتاب سنگ حین رانندگی ، افتادن سنگ ریزه از ساختمان نیمه کاره و …

آیا در هر شرایط آب و هوایی امکان نصب شیشه وجود دارد؟

بله اما بهتر است هوای بارانی نباشد کار تمیز تر و سریع تر انجام می شود.

آیا شکستگی شیشه برای بیمه بدنه مشکل ساز است؟

خیر شما می توانید با مراجعه به عبدالهی گلس از بیمه نیز هزینه خرج شیشه خود را دریافت کنید البته اگر بیمه بدنه باشید.

آیا امکان کنسل برای شیشه سفارش داده شده وجود دارد؟

بستگی به شرایط و تایم کنسلی دارد اگر شیشه سفارشی باشد خیر اگر شیشه در وسط مسیر به سمت شما باشد خیر اما اگر هنوز شیشه تحویل بابری داده نشده باشد. و سفارشی نیز نباشد بله امکان پذیر است.

آیا قیمت تعویض شیشه اعلامی قیمت کلی است یا امکان تغییر و هزینه اضافی وجود دارد؟

طبق صحبتی که با شما می شودو قیمت نهایی اعلام می شود دیگر قیمت تغییر نمی کند.و شامل هزینه اضافی نمی باشد.

لوازم یدکی بی ام و 528i

جهت خرید لوازم یدکی نیز می توانید به فروشگاه اینترنتی یدک فیت مراجعه کنید تا از تمام محصولات ایشان مطلع شوید یا با یدک فیت تماس بگیرید و به صورت تک یا عمده محصول خود را سفارش دهید.

خرید شیشه سانروف بی ام و F10 اتاق ۵۲۸

همانطور که گفتیم، مجموعه خدمات شیشه اتومبیل عبدالهی یکی از بهترین مراکز برای عرضه انواع مختلف شیشه های ماشین می باشد. هر ساله انواع شیشه ها را با جنس و کیفیت بسیار خوب به افراد عرضه می کند و رضایت آن ها را به خود جذب می کند.

علاوه بر این، می توان گفت مرکز شیشه اتومبیل عبدالهی با داشتن چندین سال سابقه کاری بسیار خوب و درخشان، خدمات بسیار زیادی از جمله عرضه انواع شیشه ماشین داخلی و خارجی، نصب انواع شیشه ها حتی درب منزل، تعمیر و تعویض شیشه ها و…. را به مردم و مشتریان ارائه می دهد.

به همین دلیل افراد امروزه هیچ گونه مشکل برای تعمیر و تعویض انواع شیشه های ماشین مثل شیشه بی ام و F10 اتاق ۵۲۸ و استعلام از قیمت آن ها را ندارند. می توانند به راحتی این شیشه ها را تعمیر و تعویض کنند.

call-to-action

برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید

برای دریافت قیمت، زمان تعویض،‌استعلام موجودی و… همین حالا با ما تماس بگیرید.

بی ام و 528/bmw528

خودرو بی ام و 528 که به یک پیشرانه 4 سیلندی مجهز است و یک خودرو سدان شهری است.این خودرو اسپرت و مناسب جوانان نیست اما خودرویی است که مناسب خانواده ها می باشد از جمله مواردی که می تواند این خودرو را نسبت به سایر رقبای خودش متمایز کند قدرت موتوری این خودرو می باشد. چنان شتاب و قدرتی دارد که رقبا را جای می گذارد. این خودرو همانطور که بر هیچکس پوشیده نیست دارای دیفرانسل عقب می باشد. از دیفرانسیل عقب معمولا برای دریفت استفاده می شود

مشخصات فنی
شتاب 0 تا 1006.3 ثانیه
حجم موتور1997 سی سی
تنفس موتورتوربوشارژ
انتقال نیرودیفرانسیل عقب
اندازه (میلیمتر)4900 طول – 1859 عرض – 1463 ارتفاع
حداکثر گشتاور350 نیوتن متر در 4800 دور در دقیقه
جعبه دنده8 دنده خودکار استپ ترونیک
موتور4 سیلندر 16 سوپاپه
حداکثر سرعت250 کیلومتر در ساعت
وزن1695 کیلوگرم
حداکثر قدرت245 اسب بخار در 5000 دور در دقیقه
فاصله بین دو محور2967 میلیمتر

بی ام و سری 5

مزایا و معایب

مزایا:

+ هندلینگ عالی

+ امکانات استاندارد مناسب و آپشن‌های سفارشی

+ مصرف سوخت مناسب نسبت به رقبا

+ قدرت بالای موتور نسبت به حجم موتور

معایب :

_ قیمت بالا و کمبود قطعات یدکی در بازار در صورت پیدا شدن با قیمت گزاف

_ هزینه نگهداری و استهلاک نسبتاً بالا اصلا به صرفه نیست

آپشن های 528

  • کنترل ایستایی در سربالایی
  • چهارچرخ متحرک
  • کروز کنترل هوشمند
  • بلوتوث
  • فاقد وای فای و شارژر بی سیم
  • مجهز به کیسه هوا برای جلو و عقب
  • دارای دوربین دنده عقب
  • مجهز به گرمکن صندلی هم برای جلو و هم برای عقب
  • دارای سیستم تهویه
  • کروز کنترل
  • اتو پارک
  • مجهز به سنسور نور باران برای شیشه های جلو
  • اتو لایت
  • مجهز به هداپ یا همان hud که برای راننده بسیار کاربرد دارد.
  • آینه ها مجهز به گرمکن
  • شیشه های جلو از جنس لمینت

خدمات شیشه اتومبیل عبدالهی