شیشه بنز E200 شیشه بنز E200

در این مقاله می خوانیم که شیشه بنز E200 با چه کیفیتی طراحی و تولید شده است.

همچنین در مورد قیمت این شیشه ها نیز در مرکز فروش شیشه اتومبیل عبدالهی، توضیحاتی را ارائه می دهیم. به جرئت می توان گفت بنز E200 یکی از بهترین خودرو های وارداتی کشور است.در صورت بروز هر گونه مشکلی در این خودرو نیاز به تعمیر یا قطعات یدکی می توان به راحتی آن را تعمیر نمود. همچنین اقدام به خرید لوازم یدکی آن مانند شیشه بنز E200 کرد. در کم ترین زمان و بهترین حالت اقدام به رفع مشکل به وجود آمده نمود.

کلاس-Eبنز
نمایی از شیشه بنز کلاس E

جهت کسب اطلاعات بیشتر و هرگونه سوال در مورد شیشه بنز می توانید با 02177196143 و 02177090652 تماس حاصل کنید.

تعویض شیشه جلو بنز e250

قیمت شیشه جلو بنز e250 در مدل های مختلف متفاوت است. باید بدانید که شیشه های جلو بنز سری e در مورد آپشن متفاوت هستند. بستگی به نوع اتاق دارد. ویدیو زیر مربوط به تعویض شیشه جلو بنز e250 است که هم سنسور نور و باران و دوربین دارد و هم دارای هیتر است.

شیشه جلو بنز E200

برای نصب و تعویض شیشه جلوی بنز می توانید با شیشه اتومبیل عبداللهی تماس بگیرید. عبداللهی گلس همواره در صدد پیشرفت و توسعه است. با بیش از 25 سال سابقه در زمینه شیشه خودرو می تواند در کترین زمان با بهترین متریال شیشه خودروی شما را تعویض و یا ترمیم کند.

شیشه جلوی بنز کلاس E تنوع بسیاری در اتاق و شیشه ها دارد. اگر شما نیاز دارید شیشه خودروی بنز کلاس E خود را تعویض و یا ترمیم کنید باید از طریق تماس نوع شیشه خود را با عبداللهی گلس بیان کنید و با گرفتن وقت قبلی در معطل شدن خود جلوگیری کنید البته لازم به ذکر است که شما هر تایمی که بخواهید کادر مجرب عبداللهی گلس هم به صورت حضوری و هم به صورت سیار خدمت می رسند.

شیشه-بنز-کلاس-E-1
قیمت شیشه بنز E200

توجه کنید پایه آینه در اغلب خودروها مخصوصا بی ام و روی شیشه جلو نصب است و همین موضوع باعث شده که شیشه جلو بی ام و بسیار شکننده شود و سنگینی آینه روی شیشه باعث طود خرد شدن آن با یک ضربه می شود اما این موضوع به خوبی در شیشه بنز رعایت شده است زیرا پایه آینه روی سقف طراحی شده است و فقط روی شیشه سنسور طراحی کردند.

قیمت شیشه جلو بنز E200

call-to-action

برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید

برای دریافت قیمت، زمان تعویض،‌استعلام موجودی و… همین حالا با ما تماس بگیرید.

شیشه عقب بنز E200

در اتومبیل بنز از سال های دور شیشه عقب این خودرو کاری منحصر به فرد انجام داد.که گرمکن این شیشه به صورت نامرئی یعنی خطوط های گرمکن داخل شیشه به صورت خط های خیلی نازک که حتی اگر این خط ها در شیشه جلو به کار رود تا حدی نامرئی است که دید راننده را کم نمی کند این مدل شیشه در بنز های مدل دهه 90دیده می شود اما باید به شما عزیزان بگوییم که این شیشه از جنس سکوریت نیست در نتیجه اگر برای اولین بار برای شیشه عقب گرمکن دار جام لمینت در نظر گرفته باشند این کار را شرکت بنز در دهه 90 انجام داد. اما به تدریج شیشه های بنز در قسمت شیشه عقب معمولا به صورت سکوریت و دور مشکی مشاهده می شود.

قیمت-شیشه-بنز-E200-1
شیشه عقب بنز E200

شیشه درب بنز E200

در شیشه درب اتاق های کلاس E و اغلب شیشه ها به صورت سکوریت و به دو رنگ سبز و فوتو کرومیک دیده می شود. شیشه درب بنز E 200 یا همان اتاق W211 و همچنین W212 در شیشه اتومبیل عبداللهی ،عبداللهی گلس موجود است.

در شیشه اتومبیل عبداللهی 4 محصول شیشه درب اتاق کلاس E موجود می باشد. شیشه ی ایرانی و شیشه ی چینی ،شیشه هخای اصلی استوک و شیشه ی اصلی آلمانی نو .مشتریان عزیز می توانند با در نظر گرفتن هزینه مد نظر خود چند مدل شیشه را خریداری کنند.

ترمیم و تعویض شیشه جلو بنز E200

شیشه-درب-بنزE200-1

همانطور که گفتیم شیشه جلوی بنز فوق العاده شیشه محکم و مقاومی است. در صورتی که شیشه جلوی این خودرو دچار ترک و سنگ خوردگی شد شما می توانید با مراجعه به یکی از بهترین شیشه اتومبیل ها در تهران معروف به عبداللهی گلس شیشه جلو بنز خود را ترمیم و یا تعویض کنید.

توجه کنید از قدیم گفتن کار را باید به کاردان سپرد .شاید از نظر شما شیشه باید تعویض شود و یا بالعکس اما از نظر مدیریت شیشه اتومبیل عبداللهی باید ترمیم شود و یا بالعکس. بنابراین شما با اعتماد به آقای عبداللهی به دور از استرس و نگرانی فقط منتظر نتیجه کار باشید.

قیمت شیشه عقب بنز e250

شیشه عقب بنز e250 با شیشه عقب بنز e200 در مدل ها و اتاق های مختلف متفاوت است. شیشه عقب بنز e250 از نوع سکوریت است.نصب شیشه عقب بنز ای 250 خیلی به مهارت بالایی نیاز دارد بنابراین توجه کنید که حتما نصاب حرفه ای کار شما را انجام دهد.

ترمیم ترک و سنگ خوردگی بنزE200

گاهی اوقات با یک ضربه سنگ ریزه و گاهی اقات با تصادفات زنجیره ای و کوچک که با ترمز پشت یکدیگر ضربه به خودرو وارد می شود و خودرو به علت صدای نهیب به که به شیشه وارد می کند موجب ترک می شود. و یا به علت پارک خودرو در زیر یک ساختمان نیمه کاره و افتادن سنگ روی شیشه خودرو این ها همه باعث می شود که شیشه خودروی شما دچار ترک شود که با یک ترمیم ساده توسط کادر مجرب شیشه اتومبیل عبداللهی ترمیم می شود.

بنز E200 و قطعات آن

زیبایی و ویژگی های خارق العاده ای که بنز E200 از آن برخوردار است. سبب می شود تا هر کسی ترغیب به خرید خود کند. مثل همیشه غول خودرو سازی جهان یعنی شرکت مرسدس بنز با تولید این خودرو بار دیگر خود را در بازار جهانی به رخ کشید. شیشه بنز E200 در کنار بدنه و طراحی فوق العاده ای که از آن بهره می برد توانسته است بسیاری از افراد را مجذوب خود نماید.

بنز-E200-و-قطعات-آن

قبل از ذکر هر گونه ویژگی درباره شیشه بنز E200 می بایست به ویژگی های موتور این خودرو و همچنین میزان مصرف و دیگر مواردی که این محصول از شرکت مرسدس از آن برخوردار است بپردازیم. گفتنی است که قیمت مناسب این محصول نیز به نوبه خود تبدیل به یکی از دلیل های بزرگ افراد جهت خرید این محصول شده است که در نوع خود بسیار جالب توجه می باشد.

موتور بنز E200

از جمله ویژگی هایی که می توان در ارتباط با بنز E200 ذکر کرد موتور 4 سیلندر آن است. موتوری که در کنار این موضوع از 16 سوپاپ برخوردار می باشد. حجم موتور این محصول 1991 سی سی می باشد که در نوع خود بسیار جذاب است. حاکی از قدرت این محصول شرکت مرسدس بنز آلمان دارد که مانند همیشه کار خود را به بهترین شکل ممکن انجام داده است.

موتور این خودرو به صورت توربو شارژ می باشد. انتقال نیرو از سمت دیفرانسیل که در قسمت عقب خودرو قرار گرفته است انجام می گردد. حداکثر قدرت این محصول از شرکت مرسدس بنز 184 اسب بخار می باشد. 5500 دور در دقیقه برای کاربران خود ارائه می کند. گفتنی است که حداکثر گشتاور 270 نیوتن متر 4000 دور در دقیقه می باشد که ارقام بسیار خارق العاده ای می باشند.

شتاب بنز E200 چیزی حدود 9/7 ثانیه می باشد. این زمان برای صفر تا صد این ماشین در نظر گرفته شده است و بسیار عالی است. همچنین باید گفت که حداکثر سرعت این محصول 233 کیلومتر در هر ساعت می باشد. وزن آن در حدود 1655 کیلوگرم می باشد که بسیار عالی است. افراد می توانند از رانندگی با این محصول از شرکت مرسدس بنز نهایت لذت را ببرند.

مورد دیگر ابعاد بنز E200 می باشد که طول آن 4879، عرض آن 1854و ارتفاع آن 1473 میلی متر می باشد. فاصله بین دو محور این خودرو 2873 میلی متر است. با قرار دادن این داده ها کنار یکدیگر می توان متوجه قدرت و ظرافت این محصول از شرکت بنز شد. به این موضوع پی برد که جدی بودن افراد در خرید این محصول به هیچ عنوان یک کار غیر منطقی نمی باشد.

میزان مصرف

یکی از مهم ترین نکاتی که می بایست درباره ی ویژگی های این محصول ذکر گردد میزان مصرف آن است. میزان مصرف سوخت این محصول در داخل شهر 7/7 لیتر در هر صد کیلومتر می باشد. میزان مصرف سوخت آن در خارج از شهر 1/5 لیتر در صد کیلومتر می باشد. مصرف سوخت ترکیبی بنز E200حدود 1/6 لیتر در هر صد کیلومتر می باشد که در کنار باک 59 لیتری این محصول عدد های بسیار معقول و مناسبی می باشد.

BENZ-E
BENZ CLASS E

علاوه بر این موضوعات باید گفت که استاندارد آلایندگی این خودرو یورو 6 می باشد. میزان تولید co2 این محصول 142 گرم در هر کیلومتر می باشد. میزانی که با توجه به پیشرفت های حاصل و فناوری های به کار رفت در این خودرو می توان گفت که کم ترین آسیب را محیط زیست وارد می کند. طرفداران آن می توانند بدون نگرانی در این زمینه از رانندگی با این محصول از شرکت بنز لذت ببرند.

در یک جمع بندی کلی از ویژگی هایی که در ارتباط با بنز E200 ذکر گردد می توان گفت که ظرافت و دقت در کنار قدرت و قیمت مناسب در این خودرو خلاصه می شود.. افراد می توانند از این محصول شرکت مرسدس بنز به عنوان یکی از جدی ترین گزینه های خرید خود یاد کنند. حتی در صورت وجود شرایط اقدام به خرید این محصول نمایند و از رانندگی با آن نهایت لذت را ببرند.

قیمت شیشه بنز E200

قیمت شیشه بنز E200 با توجه برخی موارد دارای تفاوت هایی با یکدیگر می باشد و قیمت این شیشه ها یکسان نمی باشد. برای مثال با توجه به نوع ساختار شیشه قیمت شیشه جلو بنز با قیمت شیشه عقب بنز E200 دارای تفاوت است. به طبع با توجه به اندازه قیمت شیشه بغل نیز با دو مورد فوق متفاوت است.

مورد بعدی که باعث منحصر به فرد شدن قیمت شیشه بنز E200 می گردد قیمت ارز می باشد. با توجه به این که لوازم یدکی این ماشین از کشور های دیگر وارد می شود. وابستگی مستقیمی بین قیمت ارز و قیمت شیشه بنز E200 وجود دارد. افراد باید به این موضوع آگاه باشند. با توجه به نوساناتی هم که بازار ارز به دلیل عدم ثبات اقتصادی حاکم بر کشور تجربه می کند. نمی توان قیمت دقیقی از این محصول را ارائه کرد.

نحوه عرضه شیشه بنز E200

در صورتی که افراد قصد خرید شیشه بنز E200 را دارند. می توانند به شیوه های مختلف از جمله خرید حضوری و آنلاین اقدام به خرید نمایند. یکی از بهترین فروشگاه هایی که به صورت آنلاین و حضوری می توان از آن خرید کرد. فروشگاه شیشه اتومبیل عبدالهی است که شیشه های بسیار با کیفیت خودرو ها را برای مشتریان ارائه می کند.

افراد می توانند خرید شیشه جلو، عقب و بغل بنز E200 را از این فروشگاه عبدالهی به عمل بیاورند و اقدام به رفع مشکل خود نمایند.

call-to-action

برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید

برای دریافت قیمت، زمان تعویض،‌استعلام موجودی و… همین حالا با ما تماس بگیرید.

نحوه نصب شیشه بنز E200

پس از خرید شیشه بنز E200 افراد می توانند به نمایندگی های معتبر و یا تعمیرگاه های مجاز مراجعه کنند و پس از ثبت مشکل خود شاهد تعویض شیشه ماشین خود در کم ترین زمان ممکن و بهترین حالت باشند.

نصب شیشه درب بنز به دلیل وجود صفحه آلمینیومی بر روی صفحه داخلی در در زمان تعویض ،.شیشه شکسته. خودرو برای نظافت بهتر و دقیق تر باید پرچ باند رادیو از صفحه جدا شود. تا بتوانیم شیشه های شکسته داخل درب را طوری نظافت کنیم .که دچار سر و صدا در داخل درب نشود.

خودروهای مرسدس بنز دائما در حال پیشرفت هستند. امروزه، مهندسی دقیق آنها با بیش از 100 میلیون خط کد نرم افزاری جفت می شود تا عملکردی استثنایی ارائه دهد. همکاری منحصربه‌فرد ما با مایکروسافت به تکنسین‌های مرسدس بنز این امکان را می‌دهد تا بینش و راهنمایی‌های بی‌درنگ کارشناسان موضوعی در سراسر جهان را به دست آورند و نیاز به سفرهای طولانی مدت را از بین ببرند و در عین حال اطمینان حاصل کنیم که وسیله نقلیه شما حتی سریع‌تر و کارآمدتر سرویس می‌شود.

خرید شیشه سانروف بنز E200

تمام سانروف های انواع خودروهای داخلی و خارجی موجود است .انواع سانروف بنز در سبد کالای شیشه اتومبیل عبداللهی موجود است.سانروف ها تنوع متفاوتی دارند برخی از سانروف ها پانوراما هستند برخی سانرف ها سه حالته برقی هستند که در خودروهای بنز معمولا سانروف ها سه حالته برقی می باشند.

شیشه-سانروف-بنز-E200-1

خدمات عبداللهی گلس

تعمیر و تعویض شیشه اتومبیل

ترمیم ترک و سنگ خوردگی

تعمیر و تعویض شیشه بالابر خودرو

نصب آینه و تعمیر آن

انواع خدمات شیشه اتومبیل:اعم از شیشه جلو شیشه عقب شیشه درب جلو و شیشه درب عقب

نصب و تعویض شیشه سانروف

دودی کردن خودرو