شیشه بنز C200 شیشه بنز C200

در این مقاله می خوانیم که فروش شیشه بنز C200 با چه کیفیتی طراحی و تولید شده است.

همچنین در مورد قیمت این شیشه ها نیز در مرکز فروش شیشه اتومبیل عبدالهی، توضیحاتی را ارائه می دهیم.

شیشه بنز C200 از جمله محصولاتی است که در ایران به دلیل تحریم و همچنین عدم واردات کم یاب است. مجموعه های مختلفی اقدام به فروش این محصول می کنند که یکی از این مجموعه ها شیشه خودرو عبداللهی می باشد.

در روز های تعطیل باز است تماس بگیرید

shakhes-c200
benz c200

شیشه جلو بنز c200

قصد داریم در این مقاله شما بنز سواران و مشتریان عزیز را با انواع مدل ها کیفیت ها و آپشن ها و نحوه تعویض شیشه بنز کلاس c آشنا کنیم.

شیشه جلو بنز c200 مدل 2003 الی 2007 به دو مدل مختلف سنسور تک و دو سنسور در بازار ایران وجود دارد.این شیشه از جنس لمینت و دور مشکی و با حاشیه درام حولوحوش سنسور با دو شکل مختلف بر روی بنز اتاق 203 وجود دارد.

شیشه جلو بنز c200 اتاق 203 دتارای مولدینگ و یا نوار بالا که منتهی الیه آن به سینی برف پاک کن و یا مولدینگ پایین وصل می شود.

شیشه جلو بنز c200 اتاق 204 با اتاق 203 تفاوت دارد. از مدل 2008 تا 2015 مربوط به اتاق 204 می باشد.

اما لایه ی پوششی ستون های بغل با یک زه استیل مشکی سر تا سری در دو قسمت کلاف های چپ و راست اتاق لبه ی عمودی شیشه را پوشش می دهد.

نحوه صحیح نصب شیشه جلو بنز c200 ، 2003 الی 2007 :

ابتدا درب موتور را بالا می زنیم و برف پاک کن های روی سینی شیشه جلو را جدا می کنیم و در مرحله ی بعد سینی پایین شیشه را که سینی زیر برف پاک کن گفته می شود از اتاق جدا سازی کرده و در مرحله ی بعد اقدام به جدا سازی زه های سرتاسری کلاف از اتاق را انجام میدهیم . سپس نوار و یا مولدینگ را از قسمت بالای شیشه جدا می کنیم.و اقدام به جداسازی سنسور روی شیشه از اتاق توسط تیغچه شیشه و در آخر جدا سازی شیشه از اتاق توسط تیغچه انجام می شود.

شیشه-عقب-benz-c200
شیشه بنز از نمایی دیگر

شیشه عقب بنز c200

همانطور که در تصویر می بینید شیشه عقب بنز c200اتاق 203 گرمکن دار سکوریت و دور مشکی و سبز رنگی می باشد.نحوه صحیح تعویض شیشه عقب بنز سی 200 بدین صورت است که در صورتی که شیشه شکسته باشد .کار نظافت و شیشه خرده ها در اتاق که در مرحله ی ابتدایی می باشد.

در مرحله ی دوم کار جدا سازی نوار مولدینگ از اتاق به صورت صحیح و بدون خمیدگی زه و نوار باید در دستور کار قرار گیرد.همکاران نصاب شیشه اتومبیل باید توجه کنند استفاده از چسب های صنعتی مانند چسب پلی یورتان یکی از الزامات این کار می باشد پرا که این شیشه ها معمولا در طول عمر این اتومبیل شاید یک یا دو بار تعویض شوند.

استفاده از چسب آکواریوم در این کار به هیچ عنوان استاندارد نیست.و این که جسب آکواریوم به مرور زمان دچار پوسیدگی و فرسودگی می شود. و همین امر کافی است تا سر و صدا و آکوستیک بودن شیشه و اتومبیل را دچار اشکال کند.

شیشه درب بنز c200

در شیشه های درب بنز مدل اتاق c به دو رنگ سبز و سولار از جنس سکوریت بر روی خودروهای سی 240 و سی 230 دیده می شود.شیشه های درب بنز مدل پایین بر روی یک بالابر فیکسچر با پیچ آچار 10فیکس می شود. که این باعث می شود تا مانند اتاق e شیشه سوراخ دار نباشد.

بنز C200 و قطعات آن

بنز C200 یکی از بهترین تولید های غول خودرو سازی جهانی یعنی شرکت مرسدس بنز می باشد. مرسدس بنز معمولا در ایران و در بسیاری از کشور های جهان طرفداران مخصوص به خود را دارا می باشد. این کمپانی بزرگ همیشه و در هر زمانی رضایت مشتریان خود را جلب کرده است. با محصولاتی که به بازار ارائه نموده است همیشه بر این باور مهر تایید زده است. نکته ای که توجه مشتریان را به خود جلب می کند شیشه بنز C200 در هنگام ضربه دیدن و یا بروز هرگونه حادثه می باشد.

بنز C200 دارای ویژگی های بسیار خارق العاده ای می باشد. این موضوع در کنار قیمت معقول و مناسب این خودرو سبب شده است تا افراد در هر زمینه ای خصوصا در زمینه شیشه بنز C200 نیز کنجکاوی های را داشته باشند. قبل از ارائه هرگونه اطلاعات در ارتباط با شیشه بنز C200 می بایست در ارتباط با ویژگی های کلی این محصول اطلاعاتی را ارائه دهیم.

بنز-C200-و-قطعات-آن

موتور بنز C200

این محصول شرکت مرسدس بنز آلمان دارای یک موتور 4 سیلندر می باشد که با همراهی 16 سوپاپ عنوان یک خودروی قدرتمند را به یدک می کشد. در کنار این موضوع باید اشاره کنیم به تنفس موتور این خودرو که به صورت توربو شارژ می باشد. انتقال نیروی آن از طریق دیفرانسیل که در عقب خودرو قرار دارد انجام می شود که در نوع خود جالب توجه می باشد.

در ارتباط با حداکثر قدرت بنز C200 باید بگوییم که این خودرو دارای قدرت 184 اسب بخار می باشد. حداکثر گشتاور آن به اندازه ی 270 نیوتن می باشد. گفتنی است که جعبه دنده ی این محصول از شرکت مرسدس بنز 7 دنده می باشد. شتاب این خودرو 8/7 ثانیه می باشد. دارای سرعتی برابر با حداکثر 235 کیلومتر در ساعت که وزن مناسب این محصول سبب می گردد تا هیچ ایرادی بر این خودرو وارد نشود. وزن بنزC200 حدودو 1505 کیلوگرم می باشد.

مصرف سوخت و باک C200

از جمله دیگر ویژگی هایی که می بایست به آن اشاره شود موضوع میزان مصرف سوخت این خودرو می باشد که به اندازه ی 3/9 لیتر در هر صد کیلومتر برای داخل شهر و همچنین به میزان 2/5 لیتر در هر صد کیلومتر برای خارج شهر که این ارقام برای یک ماشین فوق العاده می باشد. کاربران می توانند با استفاده از آن نهایت لذت رانندگی را برده و یک خرید کاملا مقرون به صرفه داشته باشند. باید گفت که سوخت ترکیبی این خودرو به میزان 6/6 لیتر در هر صد کیلومتر می باشد.

مورد بعدی که می بایست ذکر گردد این است که بنز C200 دارای باک با حجم 67 لیتر می باشد. از استاندارد آلایندگی یورو 5 برخوردار می باشد و از این نظر خارق العاده می باشد. برخورداری از ترمز های ایمن و منطبق بر سیستم روز جهانی از جمله دیگر ویژگی های بسیار خارق العاده ای است که این ماشین از آن برخوردار می باشد و افراد می توانند با این ماشین راحتی و خارق العاده بودن را تجربه نمایند.

شیشه C200

یکی از موضوعاتی که متاسفانه در کشورمان باعث بروز مشکلاتی شده است عدم واردات خودرو به دلیل تحریم ها و همچنین مشکلات اقتصادی است. بنز C200 و همچنین شیشه بنز C200 به دلیل تحریم ها و همچنین مشکلاتی که وجود دارد به کشور وارد نمی شوn. هر مدلی از این ماشین که در کشور وجود دارد مربوط به ورژن های گذشته ی این خودرو می باشد و خودروی روز نمی باشند.

در یک جمع کلی از ویژگی های این محصول باید بگوییم که معنای واقعی خودروی لوکس و همچنین با دوام در کنار ایمنی و راحتی را می توانید در بنز C200 مشاهده نمایید. شیشه بنز C200 نیز همانند دیگر آپشن های آن بسیار با دوام و زیبا می باشد و افراد در صورتی که در این زمینه دچار مشکل شوند می توانند از فروشگاه شیشه اتومبیل عبداللهی اقدام به رفع نیاز های خود.

قیمت شیشه بنز C200

قیمت شیشه بنز C200 با توجه به مواردی می تواند منحصر به فرد باشد. برای مثال قیمت شیشه جلو بنز C200 با قیمت شیشه بغل بنز C200 دارای تفاوت هایی می باشد و قیمت یکسانی ندارند. همچنین گفتنی هستیم که قیمت شیشه عقب بنز C200 با توجه به مدل آن می تواند دارای قیمت منحصر به فردی داشته باشد و افراد باید این موارد را در نظر بگیرند.

برای خرید شیشه بنز C200 افراد باید در نظر داشته باشند که به علت وارداتی بودن این شیشه ها و وابستگی آن ها به قیمت ارز نمی توان قیمت دقیقی را برای آن ها ارائه کرد. چرا که عدم ثباتی اقتصادی حاکم بر کشور سبب نوسانات شدید قیمت ارز شد است و این موضوع سبب بالا و پایین شدن قیمت این محصولات می گردد. افراد باید برای خرید شیشه جلو بنز C200 این موضوع را نیز در نظر بگیرند.

قیمت-شیشه-بنز-C200

نحوه عرضه شیشه بنز  C200

مشتریان برای خرید شیشه بنز C200 می توانند به صورت آنلاین و حضوری اقدام نمایند و محصول مورد نظر خود را خریداری کنند. خرید شیشه بنز C200 از طریق مجموعه شیشه ی عبداللهی به صورت آنلاین و حضوری امکان پذیر می باشد. این مجموعه محصولات مورد نیاز افراد را با قیمت مناسب و معقول و همچنین کیفیت بسیار بالا ارائه می کند و رضایت مشتریان خود را در همیشه در نظر می گیرد.

نحوه نصب شیشه بنز C200

پس از خریداری شیشه بنز C200 افراد می بایست به نمایندگی و یا تعمیرگاه های مجاز مراجعه نمایند. و از پس از ثبت مشکل خود شاهد تعویض شیشه بنز C200 در کم ترین زمان ممکن و به بهترین وجه باشند. تعویض شیشه ی ماشین ها فارغ از مدل آن نیاز به مهارت و آگاهی دارد و افراد نباید به صورت خودسر اقدام به تعویض شیشه ی خودروی خود کنند.

در صورتی که افراد اقدام به تعویض شیشه ی ماشین خود کنند هر گونه مشکلی که برای این کار به وجود بیاید به پای خود افراد خواهد بود، اما در صورتی که در نمایندگی و یا تعمیرگاه مجاز مشکلی به وجود بیاید که احتمال آن بسیار کم است. پاسخ گویی و مسئولیت مشکل بر عهده ی نمایندگی یا تعمیرگاه مجاز خواهد بود.

call-to-action

برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید

برای دریافت قیمت، زمان تعویض،‌استعلام موجودی و… همین حالا با ما تماس بگیرید.

شیشه بنز c200/w203

همانطور که در تصویر می بینید کلید سانروف در قسمت چپ کلید مطالعه سمت چپ و در قسمت راست کلید مطالعه سمت راست و کلید پایین برای چراغ سقفی می باشد.

و کلید بالای آن برای باز و بسته کردن سانروف خودرو است. همچنین کلید یه تکه پایین آن را اگر به سمت چپ بزنید .چراغ کاملا روشن می ماند و اگر به سمت راست بزنید فقط زمانی که درب خودرو باز است روشن می شود.