قیمت شیشه اچ سی کراس ، (شیشه جلو ، عقب ، درب) تنها با یک تماس امکان پذیر است. اما قبل از آن شما باید بدانید که برای تعویض شیشه جلو ، عقب و درب hc cross چه شرکت هایی این شیشه را تولید می کند و چه شیشه را نصب کنید بهتر است برای نصب این شیشه ایا نیاز به مهارت خاصی هست یا خیر؟

شیشه جلو این خودرو از جنس لمینت و دور مشکی می باشد که فاقد آپشن خاصی می باشد.یعنی سنسور نور و باران ندارد. شیشه عقب آن نیز دارای هیتر و سوراخ برف پاک کن می باشد.

شیشه-جلو-اچ-سی-کراس
قیمت شیشه جلو hc cross

تعویض شیشه جلو اچ سی کراس

بهترین مارک شیشه اتومبیل میخوای بدونی چیه؟ پس اینجا کلیک کن تا بهترین برند های ایرانی و خارجی شیشه ماشینت رو بشناسی!

قیمت شیشه جلو اچ سی کراس

امروز در سایت شیشه عبدالهی می خواهیم درمورد شیشه جلو ، عقب ، درب های اچ سی کراس با شما صحبت کنیم. در گذشته شیشه خودرو از جنس گلس های معمولی بود. این شیشه های معمولی آنقدر حساس بود که به راحتی شکسته می شد و نوک آن ها تیز بود. این تیز بودن، باعث آسیب رساندن به افراد داخل خودرو می شد. به همین دلیل با گذر زمان و تدابیر متخصصان این موضوع تغییر کرد. امروزه جنس شیشه خودرو ها از جنس لمینت و سکوریت است. از همین رو در این مقاله می خواهیم درمورد شیشه اچ سی کراس با شما صحبت کنیم. پس مقاله امروز را تا انتها دنبال کنید.

شیشه جلو اچ سی کراس

این خودرو مانند خودرو های دیگر دارای شیشه جلو، شیشه عقب، شیشه درب های جلو و درب های عقب و سانروف است. جنس شیشه جلویی این خودرو از لمینت بوده و جنس گلس های دیگر آن که شیشه های جانبی نامیده می شوند، از سکوریت است. در ادامه هر کدام از این شیشه ها را شرح می دهیم.

قیمت ها حدودی هستند و به روز نیستند لطفا جهت استعلام دقیق قیمت تماس بگیرید.

قیمت شیشه جلوقیمت شیشه عقب قیمت شیشه درب
18/000/000ریال22/000/000ریال9/500/000

قیمت ها حدودی هستند و به روز نیستند لطفا جهت استعلام دقیق قیمت تماس بگیرید.

انواع شیشه جلو hc cross

برند های ایرانی را برند شرکتی می گویند که همه ی برند هایی که در قسمت زیر آورده ایم از نوع بهترین مارک شیشه اتومبیل های ایرانی محسوب می شوند. برای خرید و استعلام قیمت فقط به جدول بالا بسنده نکنید. لطفا حدود قیمت را ببینید و برای اطلاع از قیمت دقیق و هماهنگی وقت برای تعویض و ترمیم حتما تماس بگیرید.

قیمت شیشه جلو اچ سی کراس
قیمت شیشه جلو اچ سی کراس
  • امید
  • بهنور
  • آسیا

شیشه جلو اچ سی کراس

در تمام خودرو ها جنس شیشه خودرو از لمینت است. برای ساخت شیشه های لمینت از دو و یا چند لایه پی وی بی استفاده می شود. لایه مذکور دارای خاصیت چسبندگی دارند و همین لایه چسبندگی هنگام شکستن شیشه، از پخش شدن قطعات آن جلوگیری می کند. به همین ترتیب تکه های این شیشه به هم می چسبند و  نمی ریزند. لازم به ذکر است که شیشه های لمینت قابلیت ترمیم را دارند. در نتیجه شما می توانید با پرداخت هزینه کمتر نسبت به تعویض شیشه و در نیووردن شیشه فابریک خودرو خود، شکستگی آن را ترمیم کنید. اما به یاد داشته باشید که عمق شکستگی شیشه خودرو شما نباید از 15 اینچ بیشتر باشد.

شیشه-جلو-اچ-سی-کراس
شیشه-جلو-اچ-سی-کراس

قیمت شیشه اچ سی کراس

-قیمت شیشه جلو این خودرو (2010 تا کنون): تماس بگیرید.

-گلس جلو خودرو اچ سی کراس فیس لیفت (2013 تاکنون): تماس بگیرید.

متاسفانه همانطور که اطلاع دارید با شرایطی که در بازار شیشه حاکم است، ما قادر به ذکر قیمت شیشه های این خودرو نیستیم. اما با این وجود شما می توانید با شیشه اتومبی عبدالهی تماس بگیرید و از قیمت ها مطلع شوید.

glass-hc-cross
glass-hc-cross

شیشه عقب اچ سی کراس

شیشه عقب این خودرو، یکی از شیشه های جانبی است. همانطور که گفتیم، جنس گلس های جانبی از سکوریت می باشد. علاوه بر این نکته قابل توجهی که در شیشه عقب تمامی خودرو ها وجود دارد خطوط المنت است. مطمئنا خطوط برجسته پشت شیشه خودرو خود را مشاهده کرده اید. این خطوط درواقع خطوط گرم کنی هستند که برای از بین بردن قطرات برف و باران در سرما و از بین بردن بخار شیشه طراحی شده اند.

شیشه-عقب-اچ-سی-کراس
windsheild hc cross

برای اطلاع از قیمت شیشه جلو پراید اینجا کلیک کنید.

تعویض شیشه عقب hc cross

قیمت شیشه عقب اچ سی کراس  

-قیمت شیشه عقب خودرو اچ سی کراس (2010 تا کنون): تماس بگیرید.

-گلس عقب خودرو اچ سی کراس فیس لیفت (2013 تاکنون): تماس بگیرید.

در شیشه اتومبیل شیشه اتومبیل خدمات مربوطه به شیشه خودرو مانند ترمیم، تعویض و خرید این قطعه انجام می شود و شما برای استعلام قیمت ها می توانید با ما تماس بگیرید.

شیشه-بغل-اچ-سی-کراس
قیمت شیشه بغل hc cross

شیشه درب های جلو و درب های عقب اچ سی کراس

این گلس ها یکی از شیشه های جانبی محسوب می شوند و همانطور که می دانید جنس ها از شیشه های تمپورت است.  شیشه های سکوریت فاقد هر گونه لایه پی وی بی هستند. طریقه ساخت این نوع شیشه ها به اینگونه است که شیشه های معمولی در کارخانه با دمای 600 الی 700 حرارت داده شده و سپس سریعا سرد می شوند. این نوع شیشه ها برخلاف لمینت هنگام شکستن خرد می شوند و به قطعات بسیار زیادی تبدیل می شوند. برای خرید لوازم یدکی عمده کلیک کنید.

قیمت-شیشه-عقب-اچ-سی-کراس
قیمت شیشه عقب

این قطعات آنقدر ریز هستند که به خاک ریزه شباهت دارند و هیچ آسیبی به افراد داخل خودرو نمی زنند، چرا که نوک تیز هستند. شیشه های سکوریت 7 برابر بیشتر از شیشه های معمولی مقاومت دارند. بدین ترتیب می تواند وزن 40 کیلوگرمی را نیز تحمل کنند. اما یکی از معایبی که دارند این است نمی توان آن ها ترمیم کرد و شما مجبور به تعویض آن ها هستید. معایب دیگری که این شیشه ها دارند، این است که شیشه لبه های بسیار حساسی دارند. آنقدر حساس که اگر یک ترک روی شیشه بیوفتد احتمال شکستن و ریختن کل شیشه وجود دارد.

windsheild-hc-cross-1

قیمت شیشه درب های جلو و درب های عقب اچ سی کراس

-قیمت شیشه درب های جلو و درب های عقب خودرو اچ سی کراس (2010 تا کنون): تماس بگیرید.

-گلس درب های جلو و درب های عقب خودرو فیس لیفت (2013 تاکنون): تماس بگیرید.

برای سفارش شیشه درب های جلو و درب های عقب این خودرو می توانید با شیشه اتومبیل عبدالهی تماس گرفته و با کارشناسان ما مشورت کنید.

قیمت-شیشه-درب-اچ-سی-کراس
قیمت-شیشه-درب

شیشه لچکی اچ سی کراس

در حقیقت شیشه لچکی در اچ سی کراس وجود ندارد شیشه روستونی یا روگلگیری است که به آن لچکی می گویند.

شیشه بغل اچ سی کراس

قیمت شیشه بغل اچ سی کراس

شامل شیشه درب عقب اچ سی کراس چپ و راست و شیشه درب جلو اچ سی کراس چپ و راست می باشد. که یک شیشه روستونی هم دارد که برخی به آن لچکی می گویند البته درستش شیشه روگلگیری و یا روستونی است.

شیشه لچکی اچ سی کراس

شیشه سانروف اچ سی کراس

سانروف ها پنل هایی هستند که معمولا در سقف خودرو های لوکس و یا اسپرت نصب می شوند. این پنل ها برای تعویض جریان هوا و ورود نور به پنل ها نصب شده اند. سانروف ها انواغ مختلفی دارند که برخی از آن ها شامل چشم انداز، جمع شونده، جدا شونده و …. هستند. لازم به ذکر است که جننس شیشه این پنل ها از شیشه خودرو ها می باشد. بدین ترتیب همانطور که می دانید شیشه های سانروف نیز جزو شیشه های جانبی هستند و جنس آن ها از سکوریت است.

شیشه-سانروف-hc-cross
شیشه-سانروف-hc-cross

قیمت شیشه سانروف اچ سی کراس

-قیمت شیشه سانروف خودرو اچ سی کراس (2010 تا کنون): تماس بگیرید.

-گلس سانروف خودرو اچ سی کراس فیس لیفت (2013 تاکنون): تماس بگیرید.

برای خرید، ترمیم و تعویض شیشه سانروف خودرو اچ سی کراس و کسب اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید. در شیشه اتومبیل عبدالهی تمامی خدمات توسط افراد مجرب و با بهترین متریال انجام می شود.

rear-window-1

خودرو اچ سی کراس/ hc cross

برای شروع تصمیم به معرفی این خودرو گرفتیم. دانگ فنگ اچ 30 کراس یک خودر و هاچ بک کامپکت چینی بوده و محصول شرکت دانگ فنگ است. این خودرو در سال 2010 در نمایشگاه خودرو پکن معرفی شد. همچنین در ایران در سال 1395 توسط ایران خودرو صورت گرفت. در ادامه درمورد شیشه های این خودرو توضیح خواهیم داد.

چقدر زمان لازمه برای تعویض شیشه اچ سی کراس؟

45 دقیقه اما گاهی به 1 ساعت هم میرسد.

میتونیم هزینه ایاب و ذهاب رو پرداخت کنیم و درب منزل تعویض انجام شود؟

بله امکانپذیره

چه شرکت های ایرانی این شیشه را تولید میکنند؟

شیشه اصلی این خودرو برای شرکت ایران خودرو می باشد که پایه آینه روی شیشه دارد . بهتر است شیشه اصلی را تهیه کنید.اما شیشه های ایرانی مانند سایپا امید هم این شیشه را تولید می کنند.
شیشه جلو دانگ فنگ

ارسال شیشه اتومبیل به شهرستان هم دارید؟

به ارسال به سراسر کشور فراهم است.

چگونه شیشه را به سراسر کشور ارسال می کنید؟

نگران نباشید شیشه به درستی بسته بندی می شود و توسط بار بری برای شما ارسال می شود. و بیجک آن نیز برای شما از طریق واتساپ ارسال می شود که ساعت دقیقی که می رسه به دستتان هم قید می شود.

تعمیر سانروف اچ سی کراس

شیشه اتومبیل عبدالهی ابتدا سانروف شما را بازبینی می کند و سپس زمانی که مطمئن شدند که با تعمیر درست می شود برای شما تعمیر می کند اما ممکن است گاهی اوقات سانروف نیاز به تعویض داشته باشد. که در آآن صورت باید کلا تعویض شود

تعمیر سانروف

برای تعمیر قفل صندوق عقب اچ سی کراس می توانید به یدک فیت مراجعه کنید.

02177196143

خدمات شیشه اتومبیل عبدالهی