شیشه ام جی Rx5 موضوع مورد بحث ما در این مقاله می باشد.شیشه جلو این نوع ام جی از جنس لمینت و دور مشکی است . همچنین شیشه عقب این خودرو از جنس سکوریت نشکن است. جنس شیشه های درب جلو و عقب نیز هم نوع جنس شیشه عقب می باشد. یعنی شیشه های بغل این خودرو همگی از جنس سکوریت است . شیشه ها اغلب از خصوصیاتی برخوردارند مانند سنسور نور و باران و هیتر که در ادامه میخواهیم به امکانات شیشه ام جی بپردازیم.

شیشه-جلو-ام-جی-rx5

قیمت شیشه جلو ام اجی rx5

همانطور که در قسمت بالا گفتیم شیشه جلو ام جی ار ایکس فایو از جنس لمینت و دور مشکی می باشد. همچنین شیشه جلو این خودرو دارای سنسور نور و باران است .

شیشه-جلو-ام-جی-ار-ایکس-فایو

قیمت شیشه عقب ام جی rx5

شیشه عقب ام جی ار ایکس فایو از جنس سکوریت و دارای هیتر است. این نوع شیشه ها به سیف گلس معروف هستند. یعنی شیشه های نشکن . برای خرید عمده لوازم یدکی می توانید به یدک فیت مراجعه کنید.

شیشه-عقب-ام-جی-rx5

شیشه روستونی ام جی rx5

اگر با دقت به تصویر زیر نگاه کنید خواهید دید که روی بدنه خودرو بعد از شیشه درب عقب یک شیشه دیگری نیز وجود دارد که به آن شیشه روستونی می گویند. علت تفاوت شیشه روستونی با لچکی یکی در جایگاهی که قرار دارد است یعنی لچکی به همراه درب باز و بسته می شود. و روستونی روی بدنه و دارای یک فرم دور شیشه است که معمولا شیشه های روستونی به علت فرمی دور آن ها باید اصلی تهیه شود.

شیشه-روستونی-ام-جی-rx5

شیشه بغل ام جی rx5

همانطور که می دانید شیشه ها در تنوع بسیاری موجود هستند ایرانی چینی و متفرقه . که به انتخاب شما عزیزان بستگی دارد.تمام شیشه ها در شیشه اتومبیل عبدالهی موجود است.

شیشه-بغل-ام-جی-rx5

خدمات شیشه اتومبیل عبدالهی