شیشه ام جی 3، یکی از قطعات مهمی که در امنیت شما و عزیزانتان نقش مهمی ایفا می کند، شیشه خودرو است. شیشه خودرو همانطور که مشاهده کردید، در قسمت های جلو، عقب درب های جلو و عقب و گاهی در قسمت بدنه خودرو و روی سقف آن قرار دارد. این گلس ها از دو جنس سکوریت و لمینت ساخته می شوند. سکوریت و لمینت دو نوع از شیشه های هستند نه نسبت به گلس های معمولی یا همان از استحکام و مقاومت بیشتری برخوردار می باشند. امروز ما می خواهیم درمورد یکی دیگر از شیشه های خودرو با شما صحبت کنیم و آن هم شیشه ام جی ۳ است. پس با بررسی شیشه این خودرو با ما همراه باشید.

تعویض شیشه جلو ام جی 3

ام جی ۳/MG 3

ام جی خودرویی است که در کلاس سوپر مینی از طریق شرکت خودرو سازی سایت موتور تولید می شود. اولین نسل خودرو ام جی جی به ن ام جی ۳ اس دبلیو وارد بازار شد. خودرو مذکور طبق خودرویی به نام روور استریت ویس ساخته شده که در واقع مدل تغییر یافته روور ۲۵ محسوب می شود. نسل دوم این اتومبیل در سال ۲۰۱۱ معرفی شد و در همان سال وارد بازار شد‌. نسل دوم این خودرو ام جی ۳ نام داشته و با دلیل اینکه پلتفرم آن با اشکودا فابیا یکسان است، شباهت زیادی با آن دارد. ام جی ۳ محبوب ترین خودرو چینی محسوب می شود که در کشور انگلستان به فروش می رسد.

شیشه-درب-ام-جی-3

شیشه ام جی 3

این خودرو مانند تمام خودرو از شیشه جلو، عقب و درب های عقب و درب های جلو برخوردار است. اما شیشه روستونی نیز دارد که در تمام خودرو ها وجود ندارد. شیشه جلو این خودرو از جنس لمینت و شیشه های دیگر از جنس سکوریت ساخته شده اند. در ادامه با بررسی تمامی این گلس ها همراه ما باشید.

شیشه-عقب-ام-جی-3

شیشه جلو ام جی 3

شیشه جلو این خودرو همانطور که گفتیم از جنس لمینت ساخته شده است. این شیشه از جنس لمینت ساخته شده که بسیار مقاوم می باشد. گلس لمینت دارای دو و یا چندین لایه شیشه و همچنین چند لایه طلق پی وی بی ساخته شده است. این لایه ها خاصیت چسبندگی دارند و اگر شیشه خودرو شما شکسته شود، به تکه های بسیار ریزی تبدیل می شوند. این قطعات از هم جدا نشده و با یکدیگر می چسبند. همچنین ریخته نشده و نمی ریزند. از این گلس ها معمولا در ساختمان های مرتفع استفاده می شود تا در صورت حوادث مختلف مانند زلزله، آتیش سوزی و … بتوانند از افراد داخل ساختمان محافظت کنند.

جهت خرید آینه بهتر است ابتدا به مقاله انواع آینه خودرو بپردازید.

قیمت شیشه جلو ام جی ۳

-قیمت شیشه جلو خودرو ام جی جی ۳ ( ۲۰۰۸ تاکنون): تماس بگیرید.
-گلس جلو خودرو ام جی جی ۳ (۲۰۱۱ تاکنون): تماس بگیرید.
به دلیل نوساناتی که در قیمت شیشه این خودرو و خودرو های دیگر وجود دارد، متاسفانه قادر به درج قیمت شیشه این خودرو نیستیم و از شما مشتریان عزیز پوزش می طلبیم. اما شما می توانید با ما تماس بگیرید و از قیمت شیشه این ماشین مطلع شوید.

شیشه عقب ام جی ۳

نام دیگر شیشه های عقب تمام خودرو ها شیشه المنت دار نیز است. المنت درواقع همان خطوط مشکی رنگ و برجسته روی شیشه عقب خودرو ها می باشد که به آن هیتر و گرم کن نیز می گویند. این خطوط وظیفه از بین بردن قطعات برف و باران و بخار روی شیشه را بر عهده دارند تا دید راننده را واضح تر کنند. جنس آن ها هم از شیشه های سکوریت ساخته شده است.

قیمت شیشه عقب ام جی ۳

-قیمت شیشه عقب خودرو ام جی ۳ ( ۲۰۰۸ تاکنون): تماس بگیرید.
-گلس عقب خودرو ام جی ۳ (۲۰۱۱ تاکنون): تماس بگیرید.

برای خرید انواع شیشه های عقب و شیشه های دیگر می توانید با شیشه اتومبیل عبدالهی تماس بگیرید.

شیشه درب های جلو و درب های عقب ام جی ۳

در قسمت درب های عقب و جلو دو شیشه وجود دارد که هر دو آن ها از شیشه های سکوریت ساخته شده اند. نام دیگر این شیشه ها تمپورت و نشکن نیز می باشد. شیشه های سکوریت از هیچ گونه لایه چسبنده ای ساخته نشده اند. بلکه برای ساخت آن ها شیشه های خام در کوره های مخصوص با دمای بالا حرارت دیده و سریعا سرد می شوند. این سرد و گرم شدن استحکام آن ها را تا حد قابل توجهی بالا می برد.

قیمت گلس درب های جلو و درب های عقب ام جی ۳

-قیمت شیشه جلو خودرو ام جی ۳ ( ۲۰۰۸ تاکنون): تماس بگیرید.
-گلس جلو خودرو ام جی ۳ (۲۰۱۱ تاکنون): تماس بگیرید.

در شیشه اتومبیل عبدالهی شما می توانید تمامی خدمات مربوط به شیشه خودرو خود مانند ترمیم، تعویض و خرید را انجام دهید. این خدمات توسط افراد با تجربه و حرفه ای با متریال عالی و قیمت مناسب برای شما مشتریان عزیز انجام می شوند.

شیشه روستونی ام جی ۳

شیشه های رو ستونی شیشه های کوچک مثلثی شکل هستند که در قسمت عقب و روی بدنه خودرو ها قرار دارند. این شیشه ها به صورت ثابت نصب شدت و قابلیت باز و بسته شدن را ندارند. درواقع بدین معنا که تنها جنبه تزئینی دارند.

شیشه های روستونی از جنس تمپورت ساخته می شوند. نوع شکستن شیشه های تمپورت بدین گونه است که در صورت تصادف و برخورد جسم خارجی به شیشه خودرو شما، خرد شده و به تکه های بسیار ریزی تبدیل می شوند. این شیشه ها در محیط کاملا پخش شده و بیشتر به خاک ریزه شباهت دارند. خوشبختانه این گلس ها نوک تیز نبوده و مانند شیشه های معمولی شمشیری شکل نیستند و در نتیجه به سرنشینان خودرو آسیبی نمی رسانند.

قیمت شیشه روستونی ام جی ۳

-قیمت شیشه جلو خودرو ام جی ۳ ( ۲۰۰۸ تاکنون): تماس بگیرید.
-گلس جلو خودرو ام جی ۳ (۲۰۱۱ تاکنون): تماس بگیرید.

در شیشه اتومبیل عبدالهی امکان انجام خدمات شما عزیزان به صورت سیار نیز وجود دارد. یعنی شما در هر کجا که باشید می توانید با شیشه اتومبیل عبدالهی تماس بگیرید و درخواست تعمیر در محل کنید. همچنین می توانید در صورت نیاز مشاوره آنلاین نیز انجام دهید.

خدمات شیشه اتومبیل عبدالهی