برای مشاهده شیشه آزرا 2018 و بررسی آن مارا همرهی کنید ما دراین مقاله می خواهیم از آپسن ها و امکانات شیشه این خودروی خاص بگوییم و تمام مشخصات شیشه و مشخصات فنی آن را مورد بحث و بررسی قرار دهیم حال اگر شما به دنبال جایی مطمئن برای تعویض و یا ترمیم شیشه خودروی خود با بهترین متریال هستید پیشنهاد میکنم این مقاله را تا انتها با ما همراه شوید مطمئن باشید ضرر نمی کنید.شیشه آزرا گرنجور و تمام انواع آزرا ها در این مقاله مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

شیشه جلو آزرا گرنجور

جهت خرید و قیمت شیشه جلو آزرا گرنجور با شماره 02177196143 تماس بگیرید. از آنجایی که شیشه های آزرا در مدل های مختلف ، متفاوت هستند.ما شیشه آزرا گرنجور را از سایر آزرا ها مجزا کردیم و برای آن مقاله ای جدید مختص این خودرو تهیه کردیم که به طور کامل در مورد تمام شیشه های این خودرو توضیح دادیم . برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به شیشه آزرا گرنجور عبدالهی گلس سر بزنید.

قیمت شیشه جلو آزرا 2018

به علت نوسانات قیمت در شیشه ها اعم از شیشه جلو شیشه عقب و یا حتی قیمت شیشه بغل آزرا می توانید با شیشه اتومبیل عبداللهی تماس بگیرید.

در روز های تعطیل باز است تماس بگیرید

شیشه-جلو-آزرا-1
شیشه جلو آزرا

شیشه جلو آزرا 2018

همانطور که می دانید آزرا محصول شرکت هیوندا می باشد.شیشه جلوی آزرا در سال های مختلف متفاوت است آزرا از سال 2008 تا 2018 و آزرا گرنجور همه و همه در شیشه اتومبیل عبداللهی موجود است و شیشه های آن با هم متفاوت است. بنابراین برای سفارش محصول حتما با ذکر دقیق نوع و سال خودرو و همچنین برای نصب حضوری سعی کنید از قبل با تماس تلفنی وقت بگیرید که درب نمایندگی معطل نشوید به علت ازدیاد مشتری شرمنده شما نشویم. شیشه جلوی این خودرو دارای سنسور باران است.شیشه های موجود از این خودرو هم شیشه های داخلی یعنی تولید داخل موجود است و هم شیشه های اصلی جنیون و همچنین شیشه های متفرقه.مسلما شیشه ایرانی قیمت بهتری نسبت به نمونه اصلی دارد با توجه به این که کیفیت خوبی نیز دارد.اگر برای شما هزینه در اولویت باشد می توانید نمونه داخلی را انتخاب کنید کیفیت مطلوبی هم دارد اما اگر کیفیت بیشتر اهمیت دارد پیشنهاد ما به شما نمونه اصلی است . جهت اطلاعات بیشتر می توانید از اقای عبداللهی مدیریت مشاوره بگیرید.

شیشه جلوی آزرا 2008

در آزرا 2008 جنس شیشه جلو از نوع لمینت است و دور آن نیز مشکی می باشد.با توجه به تصویر مشاهده می کنید که این خودرو در قسمت شیشه جلو دارای سنسور باران است. جالب است بدانید که این خودرو یک سدان است از نسل چهارم هیوندا.

قیمت شیشه عقب آزرا 2018

call-to-action

برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید

برای دریافت قیمت، زمان تعویض،‌استعلام موجودی و… همین حالا با ما تماس بگیرید.

شیشه عقب آزرا 2018

می توانیم شیشه ی عقب این خودرو را به چند بخش تفکیک کنیم. این خودرو در ظاهر شاید تنوع زیادی نداشته باشد اما در شیشه های آن تنوع بسیار است

بخش اول باید به شما بگویم که یک مدل از شیشه عقب این خودرو به صورت نشکن و از جنس سکوریت است. و دیگر آپشن آزرا شیشه ای است که دور آن مشکی که مایل به سبزمی باشد است.البته لازم به ذکر است که این ویژگی برای آزرا 2007 است. در نوع دوم یا بخش دوم شیشه ی این خودرو می توانیم به شیشه ی گرمکن دار یا اتو گلس اشاره کنیم که این مدل نیز برای آزرا 2008 می باشد .بخش دیگر شیشه این خودرو می توان به شیشه گرمکن داری که دارای anti uv است حال شاید سوال برای شما پیش بیاید که آنتی یو وی چیست ؟ چه کاربردی دارد؟

آنتی یو وی در شیشه خودرو در واقع از تابش مستقیم نور خورشیدجلو گیری میکند تا اشعه به طور مستقیم به سرنشینان خودرو نتابد.موجب نا رضایتی سرنشینان نشود.

آزرا-2018-گرنجور
آزراشیشه عقب

شیشه درب آزرا 2018

همانطور که در قسمت بالا اشاره شد شیشه های این خودرو در ایران هم به صورت اصلی و هم ایرانی با کیفیت و هم متفرقه یافت می شود.بنا به بودجه شما ما نیاز شما را برطرف می کنیم اما برای کسب اطلاعات دقیق که چه نوع شیشه ای بهتر است و آیا ایرانی بهتر است یا اصلی و فرقی نمی کند . مختصر به شما واهیم گفت اما شما برای اطمینان خاطر می توانید با مدیریت و یا مشاوران ما در شیشه عبداللهی تماس بگیرید.

شیشه ایرانی از کیفیت خوبی برخوردار است و قیمت مناسبی دارد،اما اگر از لحاظ هزینه در مذیقه نیستید پیشنهاد ما شیشه اصلی است.

قیمت شیشه عقب آزرا گرنجور

جهت استعلام قیمت از شیشه عقب آزرا گرنجور می توانید با شیشه اتومبیل عبدالهی تماس بگیرید. عبدالهی گلس تمام شیشه های جلو آزرا گرنجور شیشه بغل آزرا گرنجور و شیشه های درب گرنجور را به صورت اصلی و ایرانی در سبد فروش خود دارد.

شیشه آینه بغل آزرا 2018

تمامی خدمات مرتبط با آینه آزرا 2018 و آینه تما آزرا ها در شیشه اتومبیل عبداللهی صورت می گیرید همانطور که می دانید آینه آزرا دارای رادار است و راهنما دار می باشد و همچنین تاشو برقی عمل می کند.اگر سنسور آزرا شما با مشکل مواجه شد با یک تماس مشکل خودر را می توانید حل کنید شماره های تماس

02177199067

02177196143

شیشه-درب-آزرا-1
نمایی از آینه آزرا

هیوندای آزرا گرنجور/ HYUNDAI AZERA gramdeur

آزرا محصول شرکت هیوندا موتوروز در کره می باشد که نوع کلاس آن یک سدان است.طبق بررسی های کارشناسان از لحاظ تمام امکانات و مشخصات فنی و آپشن های آن تصمیم برآن شد که این خودروی سدان با وجود این که نمی تواند انتظارات خریداران را به طور قطع رفع کند اما به علت ظاهر جذابی که دارد می توان به عنوان یک کیس خوب به آن نظر کردو خرید.زیرا امکانات آزرا تقریبا خوب است،و از لحاظ کم مصرفی نیز کم مصرف استو مصرف بالایی در سوخت ندارد. علاوه بر ظاهر زیبا داخلی جادارای نیز دارد. اما مانند هذ خودرویی هم مزایا دارد و هم معایب. این خودرو در ایران توسط شرکتی به نام آسان موتور ارائه می شود شما می توانید با خرید از آسان موتور تا مدتی از خدمات پس از فروش آن استفاده کنید اما از معایبی که گفتیم می توان به گران بودن لوازم یدکی اشاره کرد.اگه شما جزئ آزرا سواران یا هیوندا سواران باشید بدون شک از رانندگی با این سدان جذاب لذت خواهید برد.یکی دیگر از معایب خیلی آزار دهنده این خودرو ورود صدای موتور خودرو به داخل کابین است که سرنشینان را آزار می دهد.

مشخصات-فنی-آزرا-1
مشخصات فنی آزرا

مزایا و معایب آزرا

1.قیمت بالای خودرو

با وجود این که آزرا یک خودروی خاص و جذاب است. اما در خرید آن برخی افراد با مشکل مواجه هستند. آن هم بحث گرانی و قیمت بالای آزرا نسبت به هم ردیفان و رقیبان خود می باشد.درست وقتی که رقیبان آزرا در رقابت با این خودرو هنوز به قیمت میلیاردی نرسیده بودند. آزرا با اعتماد به نفس بالا این دوره را با موفقیت پشت سر گذاشت و خودش را با بی ام و رقیب کرد. اما این موفقیت پایدار نبود زیرا افرادی که برای خرید، این خودروی کره ای را با یک خودروی لوکس آلمانی مقایسه می کردند متوجه نقص های این خودرو و کمبود های آن نسبت به خودروی بی ام و می شدند.

2.سواری نسبتا خشک

متاسفانه بر خلاف آزرا های سری قبل آزرای سری جدید 2018 اصلا سواری راحتی ندارد.و برای اتفاده خانوادگی نمی توان از آن استفاده کرد زیرا این خودرو در سال 2018 کمی لوکس و اسپرت طراحی شد که چنین چیزی از آزرا انتظار نمی رفت.در این مورد نیز نسبت به هم دوره ای های خودش و رقیبان خودش خشک است که این باز یک ضعف شناخته می شود.لازم به ذکر است که اگر شما به دنبال یک خودروی راحت با نشیمن راحت هستید سراغ آزرا نروید. زیرا که این آزرا آن آزرایی نیست که می شناختید.

شیشه-آزرا-2018-1
آزرا

3.کیفیت پایین داخل کابین نسبت به آلمانی ها

صبر کنید اگر ما کیفیت را در این قسمت جز معایب این خودرو آوردیم دلیل بر بی کیفیت بودن نیست.بلکه نسبت به خودورهای هم رقیب خودش خودروهای آلمانی کیفیتش پایین است. شاید کره در همه ی زمینه ها به خصوص خودرو ترقی کردند اما هنوز هیچ شرکت کره ای نتوانسته به شرکت هایی همچون بنز و بی ام و برسد.

در بازار ایران این خودرو را می توان با بی ام سری 5 و یا سری 3 رقیب دانست ،اما با توجه به قیمت بالای این خودرو کیفیت و آپشن های آن کم است. شاید فردی که نظر به خرید این شیشه دارد با توجه بیشتر به بی ام و و آزرا تصمیم خود را تغییر دهد. و به خرید بی ام و بپردازد. زیرا هزینه میلیاردی برای خرید آزرا آن هم آزرای جدید از لحاظ منطقی و اقتصادی اصلا درست نیست.

مشخصات فنی آزرا

  • کلاس خودرو : سدان لوکس کره ای
  • گیربکس : 6 دنده اتومات
  • حداکثر قدرت : 260
  • شتاب 0 تا 100 : 7.9
  • مصرف سوخت ترکیبی : 9.9لیتر
  • سیستم های ترمز و پایداری : کنترل کشش + کنترل پایداری + توزیع نیرو ترمز + ترمز ضدقفل + ترمز کمکی
  • تجهیزات ایمنی : سنسور عقب + سنسور باران + سنسور فشار باد تایر
  • سایز تایر (لاستیک ها) : 235/55R17
  • حجم باک : 75 لیتر
  • فاصله بین دو محور : 2779 میلیمتر
  • طول : 4895 میلی‌متر
  • سال طراحی خودرو : 2005
  • حجم موتور : 3300سی سی
  • سانروف : دارد

خدمات شیشه اتومبیل حسن عبداللهی

تعمیر و تعویض شیشه جلو آزرا

تعویض و تعمیر شیشه عقب آزرا

تعمیر کلید بالابر

تعمیر سانروف

دودی کردن شیشه اتومبیل

هرگونه خدمات درشیشه اتومبیل عبداللهی صورت میگیرد. جهت هر گونه سوال تماس بگیرید.


تعویض شیشه جلو آزرا 2008


اضافه کردن نظر

[wpcode id="13037"]