شیشه آریزو ۵ شیشه آریزو ۵

در این مقاله می خوانیم که شیشه آریزو ۵ با چه کیفیتی طراحی و تولید شده است.برای تعویض شیشه جلو عقب و درب های آریزو 5 می توانید به بورس شیشه اتومبیل در تهران عبدالهی مراجعه کنید . تمام شیشه ها در کمتر از 1 ساعت تعویض و جاروکشی می شود.

شیشه-جلو-اریزو-5

همچنین در مورد قیمت این شیشه ها نیز در مرکز فروش شیشه اتومبیل عبدالهی، توضیحاتی را ارائه می دهیم. برای اینکه سرتان کلاه نرود حتما تا انتها مقاله با ما همراه باشید مواردی در این مقاله ذکر می شود که شما برای تعویض و ترمیم شیشه به آن احتیاج دارید.

جهت استعلام قیمت شیشه آریزو ۵ با عبداللهی گلس تماس بگیرید.

قیمت-شیشه-جلو-آریزو-5

جهت استعلام قیمت شیشه آریزو ۵ با عبداللهی گلس تماس بگیرید.

قیمت شیشه جلو آریزو 5

شیشه جلوی آریزو 5 چری از جنس لمینت دور مشکی و به سبک ساده بر روی خودروی آریزو 5 نصب و قابل مشاهده می باشد.در این مقاله قصد داریم شما خودرو سواران آریزو را با نحوه تولید و کم و کیف شیشه جلوی چری آشنا کنیم.

شیشه-جلو-آریزو-5-1
شیشه جلو
قیمت شیشه جلو آریزو 5قیمت شیشه عقب آریزو 5قیمت شیشه درب اریزو 5
تماس بگیرید!تماس بگیرید!تماس بگیرید!

این شیشه به صورت دور مشکی و با یک نوار مولدینگ زیر کار که لایه ی رویی شیشه را پوشش نمی دهد. توسط چسب صنعتی بر روی اتاق نصب شده است. این شیشه فاقد آپشن مانند سنسور نور و یا باران می باشد.

شیشه-جلو-آریزو-5-اصلی

برای نصب شیشه جلوی آریزو می توانیم دو نوع شیشه مرغوب خریداری کنیم.در گزینه اصلی که شیشه مدیران خودرو وارداتی کشور چین می باشد.و در گزینه دوم شیشه داخلی که برای شرکت های آسیا و امید که کیفیتی خوب و قیمتی مناسب دارند.

شیشه-جلو-آاریزو-5

تمام انواع شیشه های چری اعم از آریزو و تیگو و .. در شیشه اتومبیل عبداللهی موجود است. در ضمن شیشه های اصلی و متفرقه و تولید داخلی نیز موجود است.

قیمت شیشه جلو آریزو 5 چنده؟

لطفا برای استعلام قیمت شیشه جلو آریزو 5 تماس بگیرید.

مدت زمان نصب شیشه های آریزو 5 چقدره؟

حدود 45 دقیقه

قیمت شیشه عقب آریزو 5 چنده؟

قیمت شیشه عقب آریزو 5 از 3 میلیون شروع میشه به بالا

جهت استعلام قیمت شیشه آریزو ۵ با عبداللهی گلس تماس بگیرید.

شیشه-عقب-اریزو-5

قیمت شیشه عقب آریزو 5

شیشه ی عقب آریزو 5 چری از جنس سکوریت و دور مشکی می باشد. این خودرو در شیشه عقب خود دارای گرمکن یا همان هیتر نیز می باشد. که دارای خطوط گرمکن در شیشه عقب است.شیشه عقب این خودروی جذاب تمام رنگ دور مشکی است. لازم به ذکر است که در اکثر موارد شیشه عقب با شیشه های درب کابین عقب یک رنگ است.

سانروف-آریزو-5
گلس بغل اریزو 5

شیشه عقب چری نیز در ایران توسط شرکت های ایرانی همچون امید و… تولید و عرضه می شود.همچنین این شیشه نوع های متفاوتی در بازار موجود است اعم از نوع ایرانی چینی و اصلی که تمامی این موارد در سبد فروش شیشه اتومبیل عبداللهی موجود است. که انتخاب بر عهده ی شما مشتری عزیز است. اما پیشنهاد عبداللهی گلس همیشه انتخاب شیشه اصلی می باشد. اما این بدان منظور نیست که شیشه های دیگر خوب نیست یا موجود نیست، بلکه تمام شیشه های ذکر شده در عبداللهی گلس موجود است.و بنا بر بودجه شما عزیزان ما برای شما نصب می کنیم.

جهت استعلام قیمت شیشه آریزو ۵ با عبداللهی گلس تماس بگیرید.

قیمت شیشه درب عقب آریزو 5

شیشه درب عقب چری از نوع سکوریت و تمام رنگ است.شیشه درب عقب دارای یک سوراخ است. که این شیشه نیز همانند سایر شیشه ها دارای تنوع در شیشه است. شیشه ی ایرانی ،شیشه ی چینی و شیشه ی اصلی تماما در عبداللهی گلس موجود است. شما با خیال آسوده می توانید به شیشه اتومبیل عبداللهی مراجعه کنید زیرا شیشه ای وجود ندارد که در بازار باشد و در عبداللهی گلس نباشد. با عبداللهی گلس دیگر نگران نباشید. شیشه آریزو ۵ و شیشه آریزو 6 در عبداللهی گلس موجود است.

شیشه-درب-اریزو-5

جهت استعلام قیمت شیشه آریزو ۵ با عبداللهی گلس تماس بگیرید.

قیمت شیشه درب جلو آریزو 5

شیشه درب جلو نیز از جنس سکوریت و همچنین تمام رنگ استو لازم به ذکر است که این شیشه دارای دو سوراخ است.همانطور که در قسمت بالا گفتیم این شیشه دارای تنوع زیادی است که بر اساس انتخاب شما برای شما مشتری گرامی نصب می شود.

شیشه-عقب-آریزو-5-1
نمایی متفاوت از شیشه های چری

شیشه ی ایرانی ،شیشه ی چینی،شیشه ی اصلی همه در شیشه اتومبیل عبداللهی موجود است.

معرفی انواع شیشه آریزو ۵

همان طور که می دانیم امروزه ماشین آریزو ۵ در خیابان و جاده ها بیشتر به چشم می آید. چرا که تولید کنندگان این ماشین، آن را برخلاف گذشته با آپشن های بسیار زیبا و جدید و مدرن طراحی و تولید کرده اند. به همین علت است که وجود این ماشین امروزه بیشتر به چشم می آید.

شیشه-لچکی-چپ-اریزو-5

جهت استعلام قیمت شیشه آریزو ۵ با عبداللهی گلس تماس بگیرید.

این ماشین علاوه بر ظاهر بسیار زیبا و جذابی که دارد. دارای مشخصات فنی و عمومی بسیار خوبی می باشد. این ویژگی ها می ‌تواند در جذب مشتریان و افراد به سمت این ماشین تاثیر بسیار زیادی داشته باشد. از طرف دیگر می توان گفت، ماشین ها بدون وجود شیشه بسیار زشت به نظر می رسند. همچنین امنیت افراد به طور کامل تامین نمی شود. به همین دلیل است که هیچ گاه ماشین هایی را ندیده ایم که بدون شیشه تولید و طراحی شده باشند.

معرفی-انواع-شیشه-آریزو-۵

علاوه بر این، امنیت سرنشینان داخل ماشین با وجود شیشه ها تامین می شود. به خاطر همین است که تولید کنندگان تلاش خود را کرده اند تا از مواد اولیه بسیار خوب و مرغوب در تولید شیشه ها استفاده کنند. آن ها را به صورت چند لایه طراحی کنند.

جهت استعلام قیمت شیشه آریزو ۵ با عبداللهی گلس تماس بگیرید.

شیشه جلو آریزو 5

از آن جایی که بیشتر امنیت افراد به شیشه جلو این ماشین بستگی دارد. می توان گفت شیشه جلو آریزو ۵ به گونه ‌ای طراحی شده است که دارای دور مشکی و تمام رنگ می باشد. چون از جنس لمینت طراحی شده است هنگام ضربه و آسیب هیچ گاه شکسته و خرد نمی شود، بلکه فقط ترک می خورد.

شیشه-آریزو-5-1
شیشه چری

مشتری گرامی جهت دیدن کلیپ تعویض شیشه آریزو در آپارات اینجا کلیک کنید.

شیشه-لچکی-راست-اریزو-5

شیشه عقب آریزو 5

شیشه عقب هم در امنیت سرنشینان عقب ماشین تاثیر بسیار زیادی می گذارد. به همین دلیل آن را به صورت چند لایه طراحی کرده اند. همچنین می توان گفت این شیشه از یخ زدگی جلوگیری می کند. چون دارای گرمکن بخار گیر است. هنگام سرما راننده می تواند پشت ماشین را با وجود این شیشه به خوبی ببینند.

جهت استعلام قیمت شیشه آریزو ۵ با عبداللهی گلس تماس بگیرید.

شیشه بغل و سانروف آریزو 5

شیشه های بغل ماشین آریزو ۵ هم دارای فرم و حالت بدنه خودرو می باشد. چون سبز رنگ و دودی است در شیک و لوکس بودن این ماشین تاثیر بسیار زیادی گذاشته است. از طرف دیگر، داشتن شیشه سانروف نیز در زیبایی و جذابیت این ماشین تاثیر گذاشته و بسیاری از افراد به دلیل وجود این شیشه آن را خریداری می کنند.

شیشه-سانروف-اریزو-5
سانروف آریزو 5

جهت استعلام قیمت شیشه آریزو ۵ با عبداللهی گلس تماس بگیرید.

آینه بغل آریزو 5

انواع آینه بغل شیشه آینه موجود است و تعمیر آینه در این مجموعه پذیرفته می شود.

برای تشخیص شیشه اصلی از تقلبی کلیک کنید.

خرید شیشه آریزو ۵ و قیمت آن

همان طور که می دانیم بعد از گذشت مدت زمانی ممکن است بر اثر حوادث و اتفاق های ناگهانی، شیشه های خودرو شکسته شوند و افراد مجبور شوند آن ها را تعویض و تعمیر کنند.

 یکی از نکات بسیار مهم در تعویض، تعمیر و خرید دوباره شیشه آریزو ۵ این است که افراد باید آن ها را از مراکزی که انواع شیشه های ماشین را می فروشند، خریداری کنند. به مدل ماشین خود نیز توجه بسیار زیادی داشته باشند.

جهت استعلام قیمت شیشه آریزو 5 با عبداللهی گلس تماس بگیرید.

شیشهدرب-عقب-چپ-اریزو-5

امروزه روش های مختلفی برای خرید شیشه آریزو ۵ در انواع مختلف شیشه ها مثل: خرید شیشه جلو، عقب، بغل و سانروف به وجود آمده که باعث شده است که افراد به راحتی بتوانند این شیشه ها را خریداری کنند.

از طرف دیگر می توان گفت، امروزه افراد می توانند از طریق اینترنت با مراجعه به سایت های فروش شیشه ماشین که دارای ارزش و اعتبار بسیار زیادی می باشند. شیشه های مورد نیاز خود را به صورت اینترنتی سفارش دهند و از خدمات خرید آنلاین بهره مند شوند.

خرید اینترنتی

خرید اینترنتی شیشه آریزو ۵ و انواع شیشه ماشین های دیگر این گونه است که افراد می توانند به صورت آنلاین شیشه های مورد نظر خود را بر اساس مدل ماشین سفارش دهند. از نصاب های حرفه ای درخواست نصب و تعویض شیشه ها را درب منزل داشته باشند.

قیمت شیشه آریزو ۵ بر اساس مدل ماشین، جنس و کیفیت مواد اولیه تولید آن محاسبه می‌ شود. به عبارت دیگر می توان گفت قیمت شیشه جلو و عقب آریزو ۵ به دلیل اینکه در امنیت سرنشینان تاثیر می گذارد، گران می باشد. اما قیمت شیشه سانروف آریزو ۵ بسیار ارزان و مقرون به صرفه است؛ زیرا از ۱۲۰ هزار تومان شروع می شود به بالا.

جهت استعلام قیمت شیشه آریزو ۵ با عبداللهی گلس تماس بگیرید.

شیشه-عقب-چری-اریزو-5

علاوه بر این، اگر چه شیشه های بغل آریزو ۵ دارای فرم بدنه می باشند و رنگی هستند. اما می‌ توان گفت قیمت آن ها مناسب و منطقی می باشد و افراد می توانند آن ها را با قیمت اقتصادی خریداری کنند.

شیشه آریزو 8 نیز موجود شد. برای خرید شیشه اتومبیل آریزو با شماره 02177196143 تماس بگیرید.

روش نصب و تعویض شیشه آریزو ۵

امروزه افراد برای نصب و تعویض شیشه های ماشین خود هیچ گونه نگرانی ندارند. چرا که وجود مرکز شیشه اتومبیل عبدالهی باعث از بین رفتن نگرانی آن ها شده است.

افراد هنگامی که شیشه های ماشین شان شکسته می ‌شود. می توانند برای نصب و تعویض آن ها به این مرکز معتبر و بسیار خوب مراجعه کنند و از خدمات آن ها بهره مند شوند. به عبارت دیگر می توان گفت مرکز شیشه اتومبیل عبدالهی دارای نصاب های حرفه ای و با تجربه در زمینه تعویض، تعمیر و نصب انواع شیشه های ماشین می باشد.

جهت استعلام قیمت شیشه آریزو ۵ با عبداللهی گلس تماس بگیرید.

علاوه بر این، یکی دیگر از ویژگی های این مرکز این است که نصاب ها در منزل نیز شیشه های ماشین ها را با چسب های مخصوص نصب می کنند که هیچ گونه مشکلی برای آن ها به وجود نمی آید.

فقط کافی است افراد برای تعویض و نصب شیشه آریزو ۵ و انواع دیگر شیشه ها به این مرکز مراجعه کنند. از خدمات آن ها در این زمینه به خوبی بهره مند شوند. همچنین می توان گفت این مرکز به دلیل اینکه دارای قیمت مناسب و مقرون به صرفه در زمینه نصب و تعویض انواع شیشه های ماشین می باشد. طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است و افراد از خدمات رسانی آنجا رضایت کامل دارند.

call-to-action

برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید

برای دریافت قیمت، زمان تعویض،‌استعلام موجودی و… همین حالا با ما تماس بگیرید.

chery arrizo 5

چری آریزو 5 یک سدان جمع و جور است که توسط چری تولید شده است. چری آریزو 5 از سال 2019 تا 2020 به چری آریزو EX تغییر نام داد و نام آن به چری آریزو 5 تغییر یافت . GX که در نمایشگاه خودرو پکن 2018 معرفی شد، با تغییر نام مدل دوباره به Arrizo 5 Plus پس از فیس لیفت در سال 2021.

پیش نمایش Arrizo 5 توسط Chery Concept Alpha که در نمایشگاه خودروی پکن 2014 معرفی شد و کانسپت Chery Alpha 5 که در نمایشگاه خودرو شانگهای 2015 رونمایی شد، انجام شد.

موتورهای موجود شامل یک موتور 1.5 لیتری با قدرت 116 اسب بخار و 148 نانومتر است که به گیربکس پنج سرعته دستی یا CVT متصل می شود. بعداً یک موتور 1.2 لیتری توربو با قدرت 132 اسب بخار و 212 نانومتر و یک موتور 1.5 لیتری توربو با 145 اسب بخار و 220 نانومتر اضافه شد. نسخه تولیدی سدان چری آریزو 5 در نمایشگاه خودرو گوانگژو 2015 معرفی شد و قیمت آریزو 5 از 63900 تا 82900 یوان خواهد بود.

فیس لیفت آریزو 5

از سال 2019 تا 2020، مدل فیس لیفت Arrizo 5 برای مدت کوتاهی به عنوان Arrizo EX فروخته شد و Arrizo GX کمی مجلل‌تر و به‌عنوان یک گزینه برتر به فروش رسید. این نام در سال 2020 به Arrizo 5 تغییر یافت و Arrizo GX برای فیس لیفت مدل سال 2021 به Arrizo 5 Plus تغییر یافت.

مشخصات-فنی-شیشه-آآریزو-5

Arrizo 5 Sport نوع عملکردی Arrizo 5 است. موتور 1.5 لیتری توربو با قدرت 144 اسب بخار (107 کیلووات، 146 اسب بخار) و گشتاور 210 نیوتن متر (155 پوند فوت) است که به یک موتور پنج سرعته متصل می شود. دستی یا CVT Arrizo 5 Sport دارای کیت بدنه ای شامل سپر جلوی بازطراحی شده، رکاب های جانبی، آلیاژهای جدید 5 پره، کالیپرهای ترمز قرمز، اسپویلر در عرشه عقب و تزئینات داخلی قرمز رنگ است. قیمت Arrizo 5 Sport از 76900 یوان تا 97900 یوان شروع می شود.

مزایا و معایب آریزو 5

در کل وقتی تمام مزایا و معایب چری آریزو 5 را بررسی می کنیم متوجه می شوید که چری آریزو 5 یک خودروری اسپرت نیست اما آپشن های برخی از خودروهای اسپرت را در خود دارد. به عنوان مثال ظاهری جوان پسند دارد.و آپشن های زیادی در مقایسه با سایر رقبای خود در این حد و هزینه دارد.همین ویژگی ها سبب شد تا آن را از سایر رقبا متمایز کند.

اگر نیاز به تعویض شیشه آریزو 5 دارید با 02177196143 تماس بگیرید.

در ادامه با ما همراه باشید برای معرفی مزایا و معایب آریزو 5 :

مزایا چری آریزو ۵

  • ایمنی مناسب در مقایسه با رقبا
  • عملکرد خوب مدل توربو
  • هندلینگ خوب
  • گارانتی طولانی مدت پنج ساله (۱۵۰ هزار کیلومتر)
  • طراحی ظاهری مناسب
  • امکانات مناسب در نسخه اکسلنت

فروشگاه اینترنتی یدک فیت انواع لوازم یدکی 206 و انواع لوازم یدکی 405 و انواع ماشین های ایرانی و خارجی را در بر دارد. از زمانی که ویروس کرونا شیوع پیدا کرد مردم دیگر تمایل به خرید حضوری ندارند. به خصوص بعد از کمتر شدن این ویروس همچنان مردم هم از ترس بیشتر شدن ویروس و هم به خاطر ترافیک و شلوغی معابر به خرید غیر حضوری عادت کردند. ترجیح دادند تا تمام نیاز خود را از طریق اینترنت رفع کنند.

معایب چری آریزو ۵

  • کیفیت نامناسب متریال فضای داخلی به نسبت قیمت
  • شتاب ضعیف مدل تنفس طبیعی
  • سواری نسبتاً خشک و ضعف سیستم فنربندی نیمه مستقل در چرخ‌های عقب
  • فرمان برقی
  • کابین نه چندان جادار
  • حساسیت نسخه توربو نسبت به کیفیت بنزین
  • صندلی برقی
  • رهیاب (GPS)
  • سنسور دمای بیرون و داخل اتاق
  • سنسور نور و باران
  • گرمکن و سردکن صندلی
  • مه شکن جلو
  • آینه تاشو برقی
  • چراغ سرنشین عقب و داشبورد
  • کولر برقی
  • عملکرد نه چندان ایده آل گیربکس سی وی تی در نسخه اتوماتیک

خدمات شیشه اتومبیل عبداللهی

9 دیدگاه

  1. فرزاد
    12 اسفند 1401

    سلام ایا شیشه های اریزو ۵ و اریزو ۶ با هم فرق دارند و حتما باید اصلی نصب کتیم اخه با این قیمت دلار ۶۰ هزار تومنی شیشه اصلی هم قیمت خرید خودروم در روزهای اولشه واقعا به کجا چنین شتابان، توروخدا راهنماییم کنید مث خر تو گل گیر کردم اخه با این تورم قیمت ها نمیدونم باید چیکار کنم نه میتونم شیشه اصلی رو بخرم نه میدونم شیشه های ایرانی چه جوریه نصب نکنم دو روز دیگه روز از نو روزی از نو ممنون میشم راهتماییم کنید

    • شیشه اتومبیل عبدالهی
      15 اسفند 1401

      سلام بله بله خیلی فرق می کنه لطفا برای نصب یا تعویض حتما تماس بگیرید تا به صورت رایگان از مشاوره ما بهره مند شوید.

  2. راشا
    14 شهریور 1402

    مدت زمان تعویض شیشه آریزو 5 چقدره؟! چرا قیمت شیشه جلو آریزو 5 اصلی با شیشه جلو آریز 5 ایرانی خیلی فرق می کنه ؟ مگه از لحاظ کیفیتی خیلی فرق دارند؟

    • شیشه اتومبیل عبدالهی
      14 شهریور 1402

      حدود 45 دقیقه زمان می بره تا تعویض صورت گیرد. خیر از لحاظ کیفیتی خیلی تفاوت ندارند یعنی شما با خیال راحت شیشه ایرانی رو نصب کن مخصوصثا بر اساس کد فنی ماشینتون برندی که عبدالهی گلس به شما می گن رو بندازید انگا شیشه اصلیه تنها تفاوت قیمت بالایی که داره بخاطر شیشه اصلی باید هزینه گمرکی پرداخت بشه این مورد باعث افزایش قیمت آن می شود.و گرنه شیشه ایرانی هم خودش از متریال خارجی تهیه می شوند.

  3. سوگند
    30 دی 1402

    شیشه جلو آریزو 5 اصلی چند؟ شیشه جلو آریزو 5 ایرانی چند؟

    • شیشه اتومبیل عبدالهی
      2 بهمن 1402

      شیشه جلو آریزو 5 هم اصلی و هم ایرانی موجوده برای اطلاع از قیمت تماس بگیرید.

  4. آریزو سواران
    2 بهمن 1402

    شیشه جلو آریزو 5 چنده؟ ممکنه نصب سیار بفرستید آجودانیه؟

    • شیشه اتومبیل عبدالهی
      3 بهمن 1402

      شیشه جلو آریزو 5 اصلی 5500 ایرانی 2500 و 3500

    • شیشه اتومبیل عبدالهی
      3 بهمن 1402

      بله نصب سیار در تهران امکان پذیر است.

اضافه کردن نظر

[wpcode id="13037"]